|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 1:36 am
Why, hello, and welcome.
I want to teach you guys danish, if you'd like to learn it. I've been living in Denmark since I got born. I'm a danish citizen, but I'm ethnic vietnamese, though, I'm a grammar nazi at danish, so it'd be fun teaching you guys. ( :
Reply if you want to learn danish. Bump also, if you're bored. ^ ^
I'm online at about 8am-9pm(+1 GMT Summertime)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2011 1:27 pm
Electro Feel Why, hello, and welcome. I want to teach you guys danish, if you'd like to learn it. I've been living in Denmark since I got born. I'm a danish citizen, but I'm ethnic vietnamese, though, I'm a grammar nazi at danish, so it'd be fun teaching you guys. ( : Reply if you want to learn danish. Bump also, if you're bored. ^ ^ I'm online at about 8am-9pm(+1 GMT Summertime) Hi! Um, are you still willing to teach Danish? I would really like to learn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 24, 2011 11:32 pm
luvUnionJack202012 Hi! Um, are you still willing to teach Danish? I would really like to learn! Why, hello~ Yes, I am. But I might reply slow, because I'm in school atm. ^_________^ It's funny how you found the thread, even if it's like...3 months ago I posted this topic. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 25, 2011 6:06 am
Electro Feel luvUnionJack202012 Hi! Um, are you still willing to teach Danish? I would really like to learn! Why, hello~ Yes, I am. But I might reply slow, because I'm in school atm. ^_________^ It's funny how you found the thread, even if it's like...3 months ago I posted this topic. biggrin Ahaha...Sorry about that! sweatdrop And that's totally fine! I start school as well in 4 days.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 11, 2011 7:43 am
jeg elsker DANMARK <3 Min far er en dansker og min mor er norsk. Jeg kommer fra USA og jeg tager spansk på skole og jeg får altid forvirret og snak dansk på spansk klase sweatdrop . Min dansk er ikke så godt fordi min far ikke snak med mig hjemmer crying Men jeg gik til en dansk lejr og jeg lært nogle dansk der. Men min gramatik er virkelig dårlige...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 11, 2011 7:47 am
jumbo_45 jeg elsker DANMARK <3 Min far er en dansker og min mor er norsk. Jeg kommer fra USA og jeg tager spansk på skole og jeg får altid forvirret og snak dansk på spansk klase sweatdrop . Min dansk er ikke så godt fordi min far ikke snak med mig hjemmer crying Men jeg gik til en dansk lejr og jeg lært nogle dansk der. Men min gramatik er virkelig dårlige... Så..du bor i USA? Din dansk er ret forståelig, synes jeg da ihvertfald. Men det er da ret fedt at du kan finde ud af a snakke dansk, selvom du ikke får snakket sproget så meget. c:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 11, 2011 11:26 am
min søster går til CBS på Danmark og min far's family bor der.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |