Skal du på Desucon6? |
Ja! >w< Begge dagene! |
|
40% |
[ 2 ] |
Ja! En av dagene! |
|
20% |
[ 1 ] |
Nei, kan ikke T-T |
|
40% |
[ 2 ] |
Vet ikke D: |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 5 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2011 1:08 pm
Desucon allerede neste måned O_O
noen som skal dit? whee
ps. hvilken av dagene, 25 eller 26? o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 2:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 10, 2011 2:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 12, 2011 12:00 pm
dramallama Her blir det liv, RAI RAI dramallama dramallama Her blir det liv, RAI RAI dramallama
neutral ...kor hen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 1:18 pm
Ah, desucon skal jeg dessverre ikke til. Skulle ønsket jeg kunne dra emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 15, 2011 1:56 pm
Sigri Ah, desucon skal jeg dessverre ikke til. Skulle ønsket jeg kunne dra emo Neeeeeeeei!!!!! T-T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 8:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 10:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 10:35 am
Lord-Icex Sigri Ah, desucon skal jeg dessverre ikke til. Skulle ønsket jeg kunne dra emo Neeeeeeeei!!!!! T-T Jeg vet det er trist.. emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2011 2:12 pm
Sigri Lord-Icex Sigri Ah, desucon skal jeg dessverre ikke til. Skulle ønsket jeg kunne dra emo Neeeeeeeei!!!!! T-T Jeg vet det er trist.. emo sukk T-T hadde vært morsomt å møte flere whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2011 8:59 am
Lord-Icex Sigri Lord-Icex Sigri Ah, desucon skal jeg dessverre ikke til. Skulle ønsket jeg kunne dra emo Neeeeeeeei!!!!! T-T Jeg vet det er trist.. emo sukk T-T hadde vært morsomt å møte flere whee Det hadde det ^_^ heart Får håpe jeg får komme den ene dagen eller neste år.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 17, 2011 2:08 pm
Sigri Lord-Icex Sigri Lord-Icex Sigri Ah, desucon skal jeg dessverre ikke til. Skulle ønsket jeg kunne dra emo Neeeeeeeei!!!!! T-T Jeg vet det er trist.. emo sukk T-T hadde vært morsomt å møte flere whee Det hadde det ^_^ heart Får håpe jeg får komme den ene dagen eller neste år. Du får si i fra biggrin Håper bare jeg kan neste år også x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2011 6:59 am
Lord-Icex Sigri Lord-Icex Sigri Lord-Icex Sigri Ah, desucon skal jeg dessverre ikke til. Skulle ønsket jeg kunne dra emo Neeeeeeeei!!!!! T-T Jeg vet det er trist.. emo sukk T-T hadde vært morsomt å møte flere whee Det hadde det ^_^ heart Får håpe jeg får komme den ene dagen eller neste år. Du får si i fra biggrin Håper bare jeg kan neste år også x3 Selvfølgelig skal jeg si ifra om jeg kommer dit. Alltid ønsket å møte folk som spiller gaia irl ^_^ Og desucon er vel jo et bra sted å se folk hvertfall eller noe lignende. pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2011 8:55 am
Sigri Lord-Icex Sigri Lord-Icex Sigri Jeg vet det er trist.. emo sukk T-T hadde vært morsomt å møte flere whee Det hadde det ^_^ heart Får håpe jeg får komme den ene dagen eller neste år. Du får si i fra biggrin Håper bare jeg kan neste år også x3 Selvfølgelig skal jeg si ifra om jeg kommer dit. Alltid ønsket å møte folk som spiller gaia irl ^_^ Og desucon er vel jo et bra sted å se folk hvertfall eller noe lignende. pirate Hehe xD Du sier noe der whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2011 7:30 am
Lord-Icex Sigri Lord-Icex Sigri Lord-Icex Sigri Jeg vet det er trist.. emo sukk T-T hadde vært morsomt å møte flere whee Det hadde det ^_^ heart Får håpe jeg får komme den ene dagen eller neste år. Du får si i fra biggrin Håper bare jeg kan neste år også x3 Selvfølgelig skal jeg si ifra om jeg kommer dit. Alltid ønsket å møte folk som spiller gaia irl ^_^ Og desucon er vel jo et bra sted å se folk hvertfall eller noe lignende. pirate Hehe xD Du sier noe der whee Hahaha pirate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|