Welcome to Gaia! ::

Reply Anime & Manga
een anime waar je U tegen zegt ... Honey & Clover

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Goshujin Sama

Dapper Visionary

PostPosted: Fri Jan 27, 2006 3:23 pm

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

ja ik ben mijn oude habbits weer terug aan het krijgen sinds stage voorbij is en dat is ... een hele grote berg anime kijken biggrin

en toen uiteindelijk heb ik de serie genaamd: "honey & clover" gezien en die serie is echt geweldig in alle opzichten 3nodding

muziek
art
animatie
verhaal
personages
humor
drama

echt alles is goed .. *cough* behalve horror, echhi en bloed want daar gaat de serie gewoon niet over razz *cough*

maar in iedergeval het is echt een tijd geleden sinds ik zoon goede anime heb gezien en dat zegt best veel, want ik heb echt bergen anime gezien ^^. hij is zelfs zo goed dat ik hier van gewoon een sticky thread van maak want ik vindt zelf dat iedereen die anime een beetje leuk vindt gewoon deze serie MOET kijken 3nodding . ik zelf heb em nu al 3 keer helemaal gezien in een week xd

nou terug naar honey & clover

User Image

de serie is 24 episodes lang en heeft 1 special

het gaat over een aantal studenten op een art collage in japan en hoe hun met elkaar omgaan en de problemen die ze tegenkomen. of dat nu met school of liefde te maken heeft. het komt er allemaal in voor. er zijn 5 hoofdpersonen:

hagu-chan - ahh hagu-chan kawaii X3
yamada - de sexy lady van het stel die op feestjes iets te veel drinkt
takemoto - die krijgt de meeste zend tijd in de anime razz
morita - hij maakt de serie echt super melig
mayama - het serieusere typetje uit de serie

elk personage is echt apart en dat merk je/ zie je ook heel goed. de gezichts uitdrukking zijn echt vaak super melig en daarom lag ik wel vaak
in een scheur. ook is de humor echt goed biggrin

User Image

verder is dit zoon serie die met toch veel humor nog steeds serieus blijft. ik zelf vindt dat dat komt om door op de juste tijden er drama in te verwerken. dus niet zoiets als excel saga waar allemaal wierd stuff in gebeurt

dus in andere woorden ... NU KIJKEN !!!!

je kan de serie + muziek los of in pack hier helemaal downloaden want hij is nog niet geliscend.

http://a.scarywater.net/c1anime/

... zijn wel bittorrent files ...

... verder ik weet dat ik dit opzich ook in de revieuw had kunnen zetten alleen deze serie is zo goed .. die moet gewoon iedereen zien dus vandaar een losse topic ervoor ^^ ...
PostPosted: Sun Feb 12, 2006 12:10 pm

Ik vind het nogal onzinnig om van een aanrader een sticky te maken ^^"
Maar ik zal eens kijken :3

Oranjekorfbalpizza!
Captain

Goshujin Sama

Dapper Visionary

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 5:31 am

Oranjekorfbalpizza!
Ik vind het nogal onzinnig om van een aanrader een sticky te maken ^^"
Maar ik zal eens kijken :3
lol als je em eenmaal hebt gekeken zul je er weer een sticky van maken razz wacht maar af xd
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 5:58 am

Ik heb hier 1 ep van gezien toen het net begon maar toen volgde ik bijna 10 series die per week uitkwamen dus heb ik deze laten vallen .. pas geleden heb ik hem helemaal binnen gehaald en ik zal em zeker eens gaan kijken .. xd

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200

Goshujin Sama

Dapper Visionary

PostPosted: Tue Feb 06, 2007 2:21 am

KisaraGirl
Ik heb hier 1 ep van gezien toen het net begon maar toen volgde ik bijna 10 series die per week uitkwamen dus heb ik deze laten vallen .. pas geleden heb ik hem helemaal binnen gehaald en ik zal em zeker eens gaan kijken .. xd
gogogo xd
Reply
Anime & Manga

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces