ja ik ben mijn oude habbits weer terug aan het krijgen sinds stage voorbij is en dat is ... een hele grote berg anime kijken biggrin
en toen uiteindelijk heb ik de serie genaamd: "honey & clover" gezien en die serie is echt geweldig in alle opzichten 3nodding
muziek
art
animatie
verhaal
personages
humor
drama
echt alles is goed .. *cough* behalve horror, echhi en bloed want daar gaat de serie gewoon niet over razz *cough*
maar in iedergeval het is echt een tijd geleden sinds ik zoon goede anime heb gezien en dat zegt best veel, want ik heb echt bergen anime gezien ^^. hij is zelfs zo goed dat ik hier van gewoon een sticky thread van maak want ik vindt zelf dat iedereen die anime een beetje leuk vindt gewoon deze serie MOET kijken 3nodding . ik zelf heb em nu al 3 keer helemaal gezien in een week xd
nou terug naar honey & clover

de serie is 24 episodes lang en heeft 1 special
het gaat over een aantal studenten op een art collage in japan en hoe hun met elkaar omgaan en de problemen die ze tegenkomen. of dat nu met school of liefde te maken heeft. het komt er allemaal in voor. er zijn 5 hoofdpersonen:
hagu-chan - ahh hagu-chan kawaii X3
yamada - de sexy lady van het stel die op feestjes iets te veel drinkt
takemoto - die krijgt de meeste zend tijd in de anime razz
morita - hij maakt de serie echt super melig
mayama - het serieusere typetje uit de serie
elk personage is echt apart en dat merk je/ zie je ook heel goed. de gezichts uitdrukking zijn echt vaak super melig en daarom lag ik wel vaak
in een scheur. ook is de humor echt goed biggrin

verder is dit zoon serie die met toch veel humor nog steeds serieus blijft. ik zelf vindt dat dat komt om door op de juste tijden er drama in te verwerken. dus niet zoiets als excel saga waar allemaal wierd stuff in gebeurt
dus in andere woorden ... NU KIJKEN !!!!
je kan de serie + muziek los of in pack hier helemaal downloaden want hij is nog niet geliscend.
http://a.scarywater.net/c1anime/
... zijn wel bittorrent files ...
... verder ik weet dat ik dit opzich ook in de revieuw had kunnen zetten alleen deze serie is zo goed .. die moet gewoon iedereen zien dus vandaar een losse topic ervoor ^^ ...