|
|
|
|
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 2:43 am
ik heb deze topic een andere reden van bestaan gegeven! ik kijk hoeveel mensen er elke dag online zijn geweest! Eerdere poll
(20/02/06) ik ben er 100% [ 4 ] Total Votes : 4
(22/02/06) vandaag ben ik er ook! 100% [ 1 ] Total Votes : 1
(25/02/06) ..... 100% [ 8 ] Total Votes : 8
(13/3/06) okay ik ben dit een week vergeten, nou en? 100% [ 3 ] Total Votes : 3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 16, 2006 7:57 am
Lawlz, dicht zou ik niet zeggen. xp Het is niet zo dat ik in gold-nood zit. xd Maar misschien zou ik het kunnen heropenen als een Euro-Guild voor alle Europese Gaians met verschillende talen secties. o_o;
Ik vin dhet jammer dat er geen functie is om alle guildleden tegelijk een pm te sturen....dan zou het veel gemakkelijker zijn geweest om de leden wat wakker te schudden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 1:40 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 2:02 am
pas vijf actieve leden? geen wonder dat het hier stil is zelfs de rp's staan stil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 4:25 am
Misschien kunnen we een paar vrijwilligers vinden om alle leden een PM te sturen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 7:34 am
Siriah Misschien kunnen we een paar vrijwilligers vinden om alle leden een PM te sturen. looolzz ik ben ook nie egt actief te noemen, maar ja, ik ben wel een vrijwilliger XD (keb niks beters te doen als er nog een anime serie aan het downloaden is en ik heb er geen meer tte kijken XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 8:02 am
a_dragon_fly (keb niks beters te doen als er nog een anime serie aan het downloaden is en ik heb er geen meer tte kijken XD) and thats the story of my life xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 17, 2006 9:06 am
Ik ben er best wel vaak. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 18, 2006 4:22 am
candy_loves_candy Ik ben er best wel vaak. 3nodding zeker als de rest niet online is of je kijkt even.... er is niemand online dan ga je weg en dan komt er Floeps iemand op ursei
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 19, 2006 8:18 am
The Dark Hell a_dragon_fly (keb niks beters te doen als er nog een anime serie aan het downloaden is en ik heb er geen meer tte kijken XD) and thats the story of my life xd hoe kon je het beter zeggen!! umm zo: -word geboren -meets computer with downloadable abilities -learns to know anime -anime -anime -anime -anime -anime -anime -anime -death
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 4:24 am
a_dragon_fly The Dark Hell a_dragon_fly (keb niks beters te doen als er nog een anime serie aan het downloaden is en ik heb er geen meer tte kijken XD) and thats the story of my life xd hoe kon je het beter zeggen!! umm zo: -word geboren -meets computer with downloadable abilities -learns to know anime -anime -anime -anime -anime -anime -anime -anime -death that's my story
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 5:12 am
[NL]Hylian Knight Link[Nl a_dragon_fly The Dark Hell a_dragon_fly (keb niks beters te doen als er nog een anime serie aan het downloaden is en ik heb er geen meer tte kijken XD) and thats the story of my life xd hoe kon je het beter zeggen!! umm zo: -word geboren -meets computer with downloadable abilities -learns to know anime -anime -anime -anime -anime -anime -anime -anime -death that's my story dus je wilt zeggen dat je dit ook al van mij jat?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 10:31 am
Op het moment heb ik uberhaupt weinig tijd om achter de computer te zitten dus ook weinig tijd om op gaia door te brengen sad sorry!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 10:38 am
kiek Op het moment heb ik uberhaupt weinig tijd om achter de computer te zitten dus ook weinig tijd om op gaia door te brengen sad sorry!! Erg jammer ^_^;;;
|
 |
 |
|
|
|
Oranjekorfbalpizza! Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 20, 2006 11:02 am
kiek Op het moment heb ik uberhaupt weinig tijd om achter de computer te zitten dus ook weinig tijd om op gaia door te brengen sad sorry!! hoezo mag je dan weinig achter de computer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |