Welcome to Gaia! ::

De Hollandse Molen

Back to Guilds

Dit is een guild om te kijken hoeveel Nederlanders er op gaia zijn en om vrienden te maken. 

Tags: Holland, Nederland, Dutch, Molen, Nederlanders 

Reply De Hollandse Molen
Wat is leuk en wat kan beter? Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Savage Waster

Super Hellraiser

PostPosted: Thu Aug 12, 2010 3:25 am

Hi mensen! Ik kwam even op het idee van wat vinden jullie van Nederland? En wat kan beter? ( Niet erg bedoeld hoor maar gewoon een klein vraagje ^^ ) Het gaat zo : Naam : YourFirstLittleAngel Wat is leuk aan Nederland? : Wat kan beter? : Ik heb geen zin om in het Engels the vertalen... ><
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 9:44 am

(english translation)

Hi people! I came on the idea of : what do you think of Holland? And what could be better? (No bad meanings but just a little question ^^) It goes as follow :Name : YourFirstLittleAngel Wat is good about Holland? :What could be better?: I don't want to translate it in English... ><

Dienuh
Captain

Dangerous Shapeshifter

12,800 Points
  • Millionaire 200
  • Perfect Attendance 400
  • Partygoer 500

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 11:44 am

De straffen mogen hier wel strenger in Nederland, bijvoorbeeld als iemand straf krijgt in Amerika 20 jaar krijgt is het hier hooguit 5/10 jaar
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 1:49 pm

Mee eens(ps, leuke avi pingching). Ik zeg niet dat ze meer moeten verbieden, maar zwaarder straffen. creëert ook nog eens banen, dan gevangenis bouwen enzo.. ;P

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Protector of Cuteness 150
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100

Lady Akiyo

Hilarious Genius

12,900 Points
  • Wall Street 200
  • Person of Interest 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 2:16 pm

kwaliteit aan instellingen voor gehandicapten mag ook beter...

ik hoor nog te vaak ( van mijn broertje bijvoorbeeld die is ook gehandicapt) dat er dingen fout gaan wat gwn niet kan...
de kwaliteit is er niet!
niet iedereen houdt zich aan de regels en ik vind dat er normen en waarden per instelling moeten komen waar iedereen zich aan houdt.
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 4:33 am

Dregons
Mee eens(ps, leuke avi pingching). Ik zeg niet dat ze meer moeten verbieden, maar zwaarder straffen. creëert ook nog eens banen, dan gevangenis bouwen enzo.. ;P

Dankje ik vind die van jou schattig, nee dat niet maar als iemand straft krijgt het beetje nog op een straf lijkt, niet paar weekjes in vakantiepark " Le Gevangenis" u zit wel paar maanden vast maargoed u krijgt wel gevoel dat u in een hotel zit. Dan heb je iets van Hallo?!? dit is moet een gevangenis zijn waar mensen hun straffen uitzitten niet een paar weken uit na het hotel " Le gevangenis"

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 4:34 am

x-a k i y o-x
kwaliteit aan instellingen voor gehandicapten mag ook beter...

ik hoor nog te vaak ( van mijn broertje bijvoorbeeld die is ook gehandicapt) dat er dingen fout gaan wat gwn niet kan...
de kwaliteit is er niet!
niet iedereen houdt zich aan de regels en ik vind dat er normen en waarden per instelling moeten komen waar iedereen zich aan houdt.

:s Ja dat lijkt dan nergens na dat wordt nog wat als recht kabinet doorkomt bezuinigen bezuinigen...
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 5:03 am

nederland zou eigenlijk veel minder (illegale) imigranten moeten toelaten. (dan bedoel ik vooral asielzoekers en vluchtelingen...)

eigenlijk moeten ze op de zelfde manier kijken naar immigratie als australie het doet..

als je niks kan toevoegen aan de maatschapij, dan kom je er niet in...

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

Pingching
Crew

7,250 Points
  • Prayer Circle 200
  • Clambake 200
  • Nudist Colony 200
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 5:08 am

br3akape
nederland zou eigenlijk veel minder (illegale) imigranten moeten toelaten. (dan bedoel ik vooral asielzoekers en vluchtelingen...)

eigenlijk moeten ze op de zelfde manier kijken naar immigratie als australie het doet..

als je niks kan toevoegen aan de maatschapij, dan kom je er niet in...

Tjah of strenger.. als je niet gedraagt of niet aan wil passen donder dan maar op smile
PostPosted: Sat Aug 28, 2010 2:26 pm

ach ja, wie weet met de pvv gaat dat nog echt lukken ook (ben geen pvv voorstander, maar soms zijn ze wel een beetje de stem van het boze volk)

Dregons
Vice Captain

Invisible Regular

13,900 Points
  • Protector of Cuteness 150
  • Bunny Spotter 50
  • Bunny Hunter 100

risa ai

PostPosted: Sat Sep 18, 2010 8:18 am

Dregons
ach ja, wie weet met de pvv gaat dat nog echt lukken ook (ben geen pvv voorstander, maar soms zijn ze wel een beetje de stem van het boze volk)

PVV heeft een aantal goede punten, ik ben er ook geen voorstander voor maar ik vind heel vaak dat Geert Wilders zijn worden verdraaid worden, ookal zegt hij soms dingen die.. tja. haha.

Maar ik vind dat de straffen strenger kunnen, en dat bijvoorbeeld veel meer aan die hang groepen gedaan wordt.. vooral in Rotterdam is het niet normaal meer..
PostPosted: Sun Sep 19, 2010 9:58 am

Ik vind dat er meer veiligheid in de straten moet, je hebt bijv in de stad (waar ik teminste woon) van die buurtjes waar allemaal rellen en steek partijën komen. We hebben wel van die leuke video-camera's enzo maar er moet wel wat gebeuren want er gebeuren nog steeds veel dingen op straat overal.  

Garrulity

4,800 Points
  • Signature Look 250
  • Wall Street 200
  • Hygienic 200

wagnas

wagnas

Wealthy Genius

11,800 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Profitable 100
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Oct 23, 2010 7:13 am

Hopen dat Geert Wilders doorzet. De rechtzaken wint hij tot nu toe op zijn sloffen. Hopen dat hij geheel wordt vrijgesproken. Hebben de Moslims meteen geen been meer om op te staan.

En de mensen willen dat, PVV is niet voor niets 2e partij. En groeiende. Laten we hopen dat er veel bereikt wordt komende 4 jaar. Geen beloften die men niet waarmaakt.

En dat CDA moeten ze eruitschoppen. Hebben het land al zoveel jaar niet verbetert. Lopen alleen maar te klieren.
PostPosted: Sat Oct 23, 2010 7:17 am

En politie afhouden van snelheids controle op wegen. Ze moeten boeven vangen en mensen die er een rotzooitje van maken oppakken en vastzetten.

Je gaat toch niet bij de politie om de hele dag de krant te moeten lezen in zo'n duffe auto langs de weg. En je weet dat iedereen die naar je kijkt, je haat. wahmbulance Wat voor verstand heb je dan.....

wagnas

wagnas

Wealthy Genius

11,800 Points
  • Perfect Attendance 400
  • Profitable 100
  • Market Browser 100

Rosen_heart

PostPosted: Tue Mar 08, 2011 10:26 am

We moeten meer met groene energie doen.
En mensen moeten vriendelijker tegen elkaar doen, af en toe lijkt Nederland op een hoopje aso's.. =.=
Reply
De Hollandse Molen

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces