|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 7:57 am
Ik ben jarig op de 13e van januari en ik toen ik zag dat het dit jaar op een vrijdag viel was ik toch wel een beetje van m'n stuk gebracht. Ik ben niet bijgelovig maar toch let ik ietjes beter op volgende week. o_o;
Discussie Ben jij bijgelovig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 1:58 am
ik zou zeggen ... yaay biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 11:54 am
wou dat ik dat kon...jarig zijn op m'n favorite dag... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 10, 2006 8:58 am
Cassidy92 wou dat ik dat kon...jarig zijn op m'n favorite dag... rolleyes Pfff....wisselen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 11, 2006 7:05 am
Alzheimer Cassidy92 wou dat ik dat kon...jarig zijn op m'n favorite dag... rolleyes Pfff....wisselen? Nee...hoeft niet... rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 11, 2006 11:42 am
Cassidy92 Alzheimer Cassidy92 wou dat ik dat kon...jarig zijn op m'n favorite dag... rolleyes Pfff....wisselen? Nee...hoeft niet... rolleyes Nou nou, je hoeft niet zo verontwaardigd te doen. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 04, 2006 5:30 am
nope, ik ben niet bijgelovig..
BTW: Alzenheimer... Nog gefeliciteerd ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 10:15 am
zeg eens.. je hoef nie bang zijn voor vrijdag de 13de, this wel geluks dag biggrin nog al gefeli ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 15, 2006 6:23 am
Ik ben niet echt bijgelovig, maar ik geloof wel dat alles is voorbestemd en dat toeval dus niet bestaat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 01, 2006 6:07 am
Alzheimer Ik ben jarig op de 13e van januari en ik toen ik zag dat het dit jaar op een vrijdag viel was ik toch wel een beetje van m'n stuk gebracht. Ik ben niet bijgelovig maar toch let ik ietjes beter op volgende week. o_o;
Discussie Ben jij bijgelovig?
AHHHHHHHHHHHHH op dezelfde datum als mij .. je kent wat ik doormaak xd
Ik ben niet bijgelovig ... btw had jij iets meegemaakt op je verjaardag dit jaar .. ik niet echt hoor er gebeurde niks ergs xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|