|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 27, 2010 6:43 pm
Ik heb niet zoveel zin om alles ook in het Engels te vertalen in mijn posts, maar ik neem aan dat mensen die dit niet kunnen lezen hier niet komen en anders vragen ze er wel om hoop ik wink
Leuk, weer een Nederlandse guild C: Kunnen er niet genoeg van zijn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 2:16 am
Zijn er meerdere dan? eek Is me nooit zo opgevallen, moet me schamen xp Achja, hoe meer hoe beter. Weet je wel meer Nederlanders te vinden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 7:38 am
Dark Gangster Boy Zijn er meerdere dan? eek Is me nooit zo opgevallen, moet me schamen xp Achja, hoe meer hoe beter. Weet je wel meer Nederlanders te vinden. Er zijn naar mijn kennis iets van 4 Nederlandse guilds die ook nog echt actief zijn op Gaia. Daarnaast hebben we ook nog de chat threads zoals de TDM, ADPE, etc, etc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 8:10 am
SoundBlast Dark Gangster Boy Zijn er meerdere dan? eek Is me nooit zo opgevallen, moet me schamen xp Achja, hoe meer hoe beter. Weet je wel meer Nederlanders te vinden. Er zijn naar mijn kennis iets van 4 Nederlandse guilds die ook nog echt actief zijn op Gaia. Daarnaast hebben we ook nog de chat threads zoals de TDM, ADPE, etc, etc. Oke, dat wist ik niet hahahah xd Zo actief ben ik ook niet op gaia maarja :p Weet ik het in ieder geval nu wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 28, 2010 5:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 2:17 pm
tsja ik ken alleen deze en nog een andere van zOMG.. smile maar ik ben blij dat ik hier nieuwe Nederlandse mensen kan ontmoeten! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2010 12:13 am
Ik heb geleefd in amerika mijn heel leven, ik kan nederlands niet goed schrijven, maar ik kan het goed begrijpen. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2010 1:15 am
maar waar ging deze poll nouw om ^^"?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2010 2:31 pm
Total Posts 666
this number brought bad luck cause nobody spoke anymore.... now it will be 667...
------------------ Dit getal bracht ongeluk omdat er niemand meer sprak..... nu zal het 667 zijn.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2010 11:03 am
-zwaai zwaai-
ik vind het zelfs een beetje gek dat ik moet omschakelen naar Nederlands xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 13, 2010 8:17 am
oni-milo maar waar ging deze poll nouw om ^^"? Ik denk gewoon om nieuwe mensen te ontmoeten... whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 08, 2011 10:24 am
Hi, ik ben er ook^^.
Ik doe verder niks nederlands op Gaia, maar leek me wel 'ns grappig voor de verandering.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 05, 2011 1:09 am
Hey allemaal xd Ja ja idd vervelend om alles in 2 tale te type sweatdrop doe ik dus ook gewoon niet razz maarja ook nog Rotterdammers hiero dan... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2011 8:31 am
Ola mede dutchies ^^ handig om weer eens gewoon nederlands te kunnen typen zeg razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|