|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 19, 2010 2:13 pm
Hi hallo
(nl) Zet hier je Ideën neer die je hebt.. Niks is belachelijk tenzij het belachelijk is.
(en) Put here your Ideas that you have. Nothing is weird unless it is weird.
With love/Met liefde, Dienuh
(nl) Vergeet de poll niet te stemmen. (en) Don't forget to vote the poll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 10:26 am
Even tussendoor, het is eigenlijk Ideeën met drie e's.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 11:29 am
xD! Ja, nu je het zegt xD. gaat lekker met je spelling zussie wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 12:09 pm
Hahahaha,
Maar ik ben echt één van de grootste grammar-nazi's ever. Ik verbeter iedereen en alles en dat heeft me op school de bijnaam 'Hermione' opgeleverd. Joepiedepoepie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 12:16 pm
zussie.. ik ben Bond met DT razz
haha xD In my own defence..
(iemand blies in mijn oor :O) ---- Hoe laat je een dom blondje iets vergeten?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 12:37 pm
was dat bond nou expres??? neutral en maakt niet uit, heb ik ook best vaak. gaat per ongelijk sweatdrop alleen heb ik het meer met spreektaal.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 26, 2010 12:41 pm
ow.. haha nee niet expres xD maar ben ook druk met andere dingen dus zal wel meer fout typen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 8:19 am
Hi hallo
(nl) Ik dacht dat het voor Engelse en Nederlands-sprekende mensen het misschien wel leuk is om een aparte forum voor te maken. Maar het is toch redelijk prijzig dus stem in de poll of je daar voor of tegen bent.
(en)I thought it would be fun to make a separate forum for the English and Dutch speaking people. But because it is a bit expensive so please vote in the poll if you like it or not.
With love/Met liefde, Dienuh
(nl) Vergeet de poll niet te stemmen. (en) Don't forget to vote the poll.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 02, 2010 5:12 pm
Vergeef me als ik fout zit of het niet gewenst is o///o ik heb tijdelijk, nouja nog steeds xD een guild en weet dus wel hoe en wat het werkt :3 en zou wat feedback wille geven Dx
Zou het niet handig zijn om van topic's als de Welcome, Jou/You, nieuwste leden/memebers, 100(v) - 200(v) - 300(x) - 400 (x) - 500(x) Stickies van te maken? dan blijven ze netjes onder de Announcement's boven aan staan. is minder zoeken voor de nieuwe lede en jezelf ;D nu staan 'belangrijke' topics tussen enige chat topics, vind ik zelf nogal verwarrend en zoeken weet niet of enig ander hier zo over denkt ^^;
Over het engels en nederlands apart trekken in eigen forums zou handig zijn, gezien we nu eigenlijk alles in engels en nederlands horen neer te zetten. Echter is dat wel prijzig en gezien de activiteit in de guild zal ik het persoonlijk even uitstellen, tenzij mensen bereid zijn er wat voor te doneren 3nodding alle kleine beetjes helpen zeg je dan maar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |