|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 19, 2010 2:00 pm
Hi there,
(nl) Wie hier heeft ervaring met het maken van signatures? Of wie heeft er ideën voor?
(en) Who here has got any experience with making a Signature? Or who has an idea for the guild sig?
Greetz,
Dienuh wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 20, 2010 1:50 pm
is er niet een mooie molen met de Nederlandse vlag te vinden op google?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 24, 2010 6:27 am
Ik vind het juist wel leuk. Maar zulke dingen kan ik denk niet echt... Wel tekst en soort randjes eromheen... misshcien lukt het ook met kleur veranderen... maar ik moet het programa nog uitvinden hoe het werkt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 24, 2010 8:25 am
LINEDAa Ik vind het juist wel leuk. Maar zulke dingen kan ik denk niet echt... Wel tekst en soort randjes eromheen... misshcien lukt het ook met kleur veranderen... maar ik moet het programa nog uitvinden hoe het werkt xd Ken je Adobe Photoshop CS3 of CS4??? Dat is wat ik heb gebruikt ff snel als guild plaatje bij de Home.. Kijk eens rond of je er eentje kan vinden met crack of een legale voor goedkope prijs.. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 31, 2010 2:27 am
 Hoe vinden jullie hem? ALS je hem leuk vind kan ik er ook een maken met jouw avi erin.. (moet ik er wel natuurlijk een plaatje van hebben ... (je kan die zelf opsturen zodat je er leuk opstaat))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 9:44 am
ik wil graag weten hoe je zo'n link maakt!! crying ik kan dat niet.. sad
dus bij deze vraag ik t heel netjes..
wie kan mij alsjeblieft vertellen hoe je zo'n link maakt van een plaatje...? crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 4:57 pm
x-a k i y o-x ik wil graag weten hoe je zo'n link maakt!! crying ik kan dat niet.. sad dus bij deze vraag ik t heel netjes.. wie kan mij alsjeblieft vertellen hoe je zo'n link maakt van een plaatje...? crying heb je photobucket?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 07, 2010 6:32 am
x-a k i y o-x ik wil graag weten hoe je zo'n link maakt!! crying ik kan dat niet.. sad dus bij deze vraag ik t heel netjes.. wie kan mij alsjeblieft vertellen hoe je zo'n link maakt van een plaatje...? crying 1. Je kan de knop URL gebruiken die helemaal rechts van de B I u enzo staat. 2. {typ zonder *} [*url=http..... (hier je site)] tekst of je site naam Url met een plaatje is [*url=http....(hier je site)][*img](hier de url van je plaatje)[/img]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 08, 2010 3:20 pm
Dienuh LINEDAa Ik vind het juist wel leuk. Maar zulke dingen kan ik denk niet echt... Wel tekst en soort randjes eromheen... misshcien lukt het ook met kleur veranderen... maar ik moet het programa nog uitvinden hoe het werkt xd Ken je Adobe Photoshop CS3 of CS4??? Dat is wat ik heb gebruikt ff snel als guild plaatje bij de Home.. Kijk eens rond of je er eentje kan vinden met crack of een legale voor goedkope prijs.. wink goedkope prijs voor een adobe prog.. XD is dat een grap .. want dat is er niet naja je hebt studenten korting maar heb je volgens mij grafische opleiding voor nodig beste kan je hem download zit meestal wel crack bij
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 08, 2010 4:08 pm
Pingching Dienuh LINEDAa Ik vind het juist wel leuk. Maar zulke dingen kan ik denk niet echt... Wel tekst en soort randjes eromheen... misshcien lukt het ook met kleur veranderen... maar ik moet het programa nog uitvinden hoe het werkt xd Ken je Adobe Photoshop CS3 of CS4??? Dat is wat ik heb gebruikt ff snel als guild plaatje bij de Home.. Kijk eens rond of je er eentje kan vinden met crack of een legale voor goedkope prijs.. wink goedkope prijs voor een adobe prog.. XD is dat een grap .. want dat is er niet naja je hebt studenten korting maar heb je volgens mij grafische opleiding voor nodig beste kan je hem download zit meestal wel crack bij
Tjah.. ik moet ook helaas toegeven dat ik hem als crack had.. maar ik begin aankomend schooljaar op het Grafisch Lyceum Utrecht aan de opleiding Alround DTP en ik krijg adobe voor een redelijk zacht prijsje xD
maar een crack is zeker aan te raden.. (nee ik prijs stelen niet aan).. als het niet het programma is waarmee je kan omgaan is het niet handig om er eerst.. wat? €1.000 aan uit te geven of zo...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 09, 2010 6:11 am
Dienuh Pingching Dienuh LINEDAa Ik vind het juist wel leuk. Maar zulke dingen kan ik denk niet echt... Wel tekst en soort randjes eromheen... misshcien lukt het ook met kleur veranderen... maar ik moet het programa nog uitvinden hoe het werkt xd Ken je Adobe Photoshop CS3 of CS4??? Dat is wat ik heb gebruikt ff snel als guild plaatje bij de Home.. Kijk eens rond of je er eentje kan vinden met crack of een legale voor goedkope prijs.. wink goedkope prijs voor een adobe prog.. XD is dat een grap .. want dat is er niet naja je hebt studenten korting maar heb je volgens mij grafische opleiding voor nodig beste kan je hem download zit meestal wel crack bij Tjah.. ik moet ook helaas toegeven dat ik hem als crack had.. maar ik begin aankomend schooljaar op het Grafisch Lyceum Utrecht aan de opleiding Alround DTP en ik krijg adobe voor een redelijk zacht prijsje xD maar een crack is zeker aan te raden.. (nee ik prijs stelen niet aan).. als het niet het programma is waarmee je kan omgaan is het niet handig om er eerst.. wat? €1.000 aan uit te geven of zo... Allround DTP-er (Desktop Publisher) toe maar daar ben ik net voor geslaagd, maargoed idd enig ervaring is wel handig.. maargoed die krijg je gedurende opleiding wel.., ja downloaden op via school kijk maar wat je handigste vindt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 12, 2010 2:26 am
naast flash heb ik zowat alle adobe programma's ... ik zat op het grafisch lyceum dus moest et wel hebben. Alleen ik ben niet zo goed in die s**t aangezien ik ook snel weer van die school af gegaan ben :') ,
plaatjes maken ken ik wel alleen ik zit altijd te kloten met de groete die hij mag hebben sweatdrop
dus ja aan mij heb je op zich niet heel veel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 15, 2010 3:06 pm
BierBuikje naast flash heb ik zowat alle adobe programma's ... ik zat op het grafisch lyceum dus moest et wel hebben. Alleen ik ben niet zo goed in die s**t aangezien ik ook snel weer van die school af gegaan ben :') , plaatjes maken ken ik wel alleen ik zit altijd te kloten met de groete die hij mag hebben sweatdrop dus ja aan mij heb je op zich niet heel veel Blijven oefenen op een dag.. ben je geen noob meer betreft de grafische progs smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |