|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 9:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 9:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 9:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 11:24 am
Israel, Dominikaaninen Tasavalta, Italia, Israel toisen kerran, Itavalta, Ruotsi, Viro, Kreikka, USA (Atlanta)... um, joo, siina ne, kai sweatdrop
Sitten epavirallisia vierailuja (= valilaskuja) ollut Saksassa ja Kuubassa.
Noista suosikkipaikkani Israel. Menisin milloin vaan uudestaan jos paasisin, vaikkakin voisi "hieman" pelottaa milloin rajahtaa...
Huonoin maku jai suuhun Kreikasta. Luokkaretki.
Ja pelottavin paikka oli USA. Tai Saksa, kaikkine ihme turvatarkastuksineen. Mina en vielakaan ymmarra miten ihmeessa minun sukkani piippasivat... ihme kun paasin koneeseen rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 1:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 03, 2006 10:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 7:49 am
Onhan sita vahan tullut reissattua vuosien varrella. Olen kaynyt Espanjassa pari kertaa, Italiassa pari kertaa, Englannissa monta kertaa (mutta vain Lontoossa), Ruotsissa monta kertaa (vain Tukholmassa), Virossa, Ranskassa ja Israelissa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 8:07 am
Wow... Monet on ollut vaikka missa ^^;...
Itse matkustan myos aika paljon... Olen ollut kerran Marokossa ja Tunisiassa joskus pienena... Sitten muutin Strasbourg:iin Ranskassa, olin siella viisi vuotta, ja nytten asun Pariisissa! Matkustan noin kerran kuukaudessa takasin Strasbourg:iin koska kaikki kamut jai sinne (4:30 tuntia junalla o.o) ja aina kun paasen lahden Genevaan Sveitsissa (3 tuntia junalla, 6 autolla) koska siella on minun hyvia netti kamuja <3~ Ruotsissa olen kaynyt mooonta kertaa, olen puoliksi ruotsalainen. Suomeen tulen joka kesa kuukaudeksi <3, autolla tullaan, elikka menen aika monen maan lapi... Saksassa olen myos ollut pari kertaa, Strasbourgista paasee sinne kavellen (noin 15min) ^^; [edit] Oho, taa unohtukin, olin kerran Lontoossa ^^; Voitin matkani XP
(*Neko speaks way too much*) Unelma matkani olisi ilman muuta Japaniin <3 Ja siita ehka tuleekin totta, jos kaikki menee hyvin, tana kesana lahden sinne vuodeksi~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 06, 2006 1:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 07, 2006 6:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 10:08 am
miraakkeli_88 Pariisia vihaan (iljettavia ihmisia/roskaista/huonot maanalaset*nod*) *Totally agrees* T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 10:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 08, 2006 11:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 09, 2006 12:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 12, 2006 8:04 am
Niin monen ihmisen tavoin haluun paast Japanis kaymaan, seka myos Thaimaassa ^__^ ja kiinassakin
Olen asunut vuoden Kanadassa (ollessani 7-8v seka kaksi vuotta Englannissa (takasin tultiin kaks vuotta sitten) 3nodding
ja sitten lista paikoista jossa olen kaynyt:
Tukholma, Tallinna, Saksa, Englanti, Tunisia, Kanada, USA, (laitetaan taa nyt erikseen) Hawaji, Kanarian saaret, Scotlanti, Irlanti, Sveitsi
ohm... ei muit muistu nyt mieleen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|