Welcome to Gaia! ::

Reply Miitit
12.7.2010, Deshy Turussa Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sun May 02, 2010 1:50 pm
Eli saavun Jinskun luokse 12. päivä heinäkuuta pariks viikoks. Ajoraportti sun muuta seuraa sitten lähempänä kyseistä ajankohtaa. 4laugh

Alustavia suunnitelmia:
- biitsi piknik
- d&d rope


Status: Turussa!

Tällä hetkellä tilanne on seuraava, että ropea ollaan nyt saatu aikaan ja itseasiassa se on ollu taas oikein hulvatonta. Jotenki niistä hahmoista tulee vaan aina niin pöljiä, mutta mitäpä se nyt haittaa.

12. päivä siis saavuin tänne, ajomatka meni kivasti. Lähdin ajelemaan siinä ennen kymmentä ja perillä olin muistaakseni joskus kahdentoista ja yhden välillä.

Päivää en nyt muista, mutta viime viikolla kuitenkin, käytiin katsomassa harvalehmiä. *moomoo* Olivat vähän piilossa, mutta löydettiin ne.

Perjantaina 16. päivä ja sunnuntaina 18. päivä käytiin katsomassa vähän heppakisoja Metsämäessä.

Lisää tiivistelmää tms tulossa myöhemmin.  
PostPosted: Sun May 02, 2010 1:56 pm
Öh. Joku ihmeellinen lukihärö. Död rope.

Joo, piti nyt jakaa se tänneki.  

Velkyn Oloth
Crew


Velkyn Oloth
Crew

PostPosted: Sat May 08, 2010 8:14 am
Muistin vhdoinki infota eteenpäin, et ois tarkotus ropettaa kesällä, ja ens viikolla aletaa ehkä jo miettii hahmoja.  
PostPosted: Sun May 09, 2010 7:17 am
Hyvä hyvä. Mä oon kanssa alkanu luomaan npc-hahmoja ja juonta. Täytyy vaan jostain sitä mustetta pölliä, että voi tehdä hahmolomakkeita.  

Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50

Velkyn Oloth
Crew

PostPosted: Sun May 09, 2010 10:40 am
Ei varmaa oo nii justiinsa, mistä päin Forgottenia meiän hahmot on kotosin. Siinä 15 levun aikana ne on kuitenki ehtiny kuljeksii jonku verran.

(Tuli vaan mieleen, ku en muistanu kysyy, et mihin päin maailmaa oot aatellu sijottaa pelin.)  
PostPosted: Thu May 13, 2010 7:30 am
Meni muuten suunnitelmat uusiks, joten saa nähdä millon me oikeesti aletaan miettii hahmoja.. Pöljää, mut minkäs teet.  

Velkyn Oloth
Crew


Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sat May 15, 2010 11:49 am
Mua ei haittaa vaikka tekisitte ne hahmot just ennen kun aletaan pelaa, et ei mitään stressiä. biggrin Ja onhan tässä melkein 2kk aikaa.

Tuli ruokapuolesta mieleen, et jos satut keksii mitä tahot syödä niin kannattaa ilmottaa jo etukäteen niin mä etsin sit reseptit. Ainakin se perunasalaatti ja letut on listalla atm. Niin ja enchiladat, niitä on pakko väsätä. Nyt kun on rahaakin matkaa varten tarpeeks niin ei pihistellä sapuskoissa. whee  
PostPosted: Sat May 15, 2010 12:08 pm
Hmhm. Keksi jotain kivaa teriyaki-kastikkeesta? Ois pullo jääkaapissa. Näin äkkiseltää ei tuu muuta mieleen, mut sanon sit ku keksin jotain.  

Velkyn Oloth
Crew


Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sun May 16, 2010 12:29 pm
Sen voisit kans mainita mitä sä et haluu ruokiin. Niinku vaikka "mä vihaan porkkanoita!" (vaikka mä en nyt usko että sä oikeesti porkkanoita vihaisit xd ). Siinä yhdessä perunasalaatissa mitä mä mietin on tietty pottuja (doh), majoneesia, suolakurkkuja ja pekonia. (Omnomnom.) Ja enchiladoihin kuuluu jalapenot. Mmmmm, jalapenoja... Lol, vähän Homer tyylistä tekstiä tänään, mut onkin vähän maaninen olo.

Mulle tuli joku älynväläys, että mä voisin tehdä täytekakkuakin. Omg! Sit niitä brownieita, muffineita, rahkaa... Mulla on mahtava persikkarahkan ohje, se täytyy ehdottomasti tehdä (mut vähälaktoosisena ettei mun tarvi kärvistellä).  
PostPosted: Sun May 16, 2010 12:44 pm
Mä oon aika hyvä tekee mangorahkaa. Oisitko osannu arvata?

Hmhm.. Ei ainakaa punajuurta, pinaatti- ja kesäkeittoja. Eikä kananmunaa, jollei se oo hyvin piilossa. Ja tota.. örrörr..  

Velkyn Oloth
Crew


Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sun May 16, 2010 1:59 pm
Ehkä tällä kertaa siitä mangorahkasta saadaan sellasta et mäkin voin syödä. xp

Mä itekin dissaan kesäkeittoa ja pinaattia ihan itsenään. Mut jei, saan syödä ite punajuurisalaatit! Ja sit saan syödä ite kaikki kananmunatki, hihi. xd  
PostPosted: Sun May 16, 2010 2:49 pm
Eiköhän, ku muistutat vaa, et pitää olla laktoositonta.. Muuten tulee ihan normia vaan.  

Velkyn Oloth
Crew


Velkyn Oloth
Crew

PostPosted: Sun May 30, 2010 10:48 am
Hmhm.

Varaudu siihen, et raahaan sut Metsämäkeen seikkailee, jos on yhtään inspistä kuvata sillon ku siellä on estekisat (15.-18.7.).  
PostPosted: Sun Jun 06, 2010 8:01 am
Pöh. Puhun yksikseni, mute kuitenki..

Nyt on dödropehahmot. Druzzt ja Fuxgar. Drow ja barbaari.
... Tai sit ei ...  

Velkyn Oloth
Crew


Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sun Jun 20, 2010 11:29 pm
Heh, Druzzt. biggrin

Toi paikka vaikuttaa ihan kivalta. Et sinne sitten.  
Reply
Miitit

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum