Welcome to Gaia! ::

Reply Pelit
~OFFGAME/IFGAME~ Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic

PostPosted: Sun Apr 25, 2010 2:31 am
Naureskelkaa hahmoille, höpötelkää muuta peleistä, pitäkää pelit ja foorumi siistinä! :>  
PostPosted: Sun Apr 25, 2010 2:32 am
Hihii hahaa hohoo.

((Naureskelen jo etukäteen, ku mun hahmosta tulee kuitenki pöljä.))  

Velkyn Oloth
Crew


Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic

PostPosted: Sun Apr 25, 2010 2:33 am
Mun hahmo syö sun pöljän hahmon vielä!  
PostPosted: Sun Apr 25, 2010 2:34 am
Iik! Iik! Iik! Iik!  

Velkyn Oloth
Crew


Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic

PostPosted: Sat May 01, 2010 5:03 pm
Taidan kuitenkin pelata Blanchella. Jotenkin tuli sellainen fiilis etten halua hukata hyvää hahmoa ja ei huvita pelata hevoskuiskaaja Viktorillakaan. Tai sit Valentin Gayred Konosellakaan. Nämä hyvät ideat.

Mut teen siitä kevyemmän, saattaa taustat olla samankaltaiset jne, mut ehkä se sillä ei ole kuitenkaan niin suurta vaikutusvaltaa ja piirejä mitä ajattelin. Voi pelaa vapaammin jos se voi vaan häröpalloilla ja jos sillä ei ole mitään duuniakaan niin se voi liikuskellakin vapaammin.

Mut luonne ja sellaiset on kuiteskin ne mitä ajattelin.

Ja sit ajan myötä siitä voi tulla kuitenkin kaikkien vampyyreiden kuningatar! Muahaha!  
PostPosted: Sun May 02, 2010 6:24 am
Se voi sit saada Vanjasta häröpallokaverin. Ehkä. Ja vaikutusvaltaa + muuta sellasta voi vaiks keräillä pelin aikana, jos siltä rupee tuntuu.

((Eikä sit puhuta kultasista noutajista ja sirkuskoirista, eihän? *köh*))

Mutjoo. Blanche kyl kuulostaa idealtaan paremmalta ku Vikke ja Gayred. Tai Vikke vois ehkä mennä vielä, mut Gayred.. Se saa sit Kaavun kaveriks tai jtn muuta yhtä fiksua.  

Velkyn Oloth
Crew


Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic

PostPosted: Sun May 02, 2010 8:18 am
Vikke. Miks sillekin sit lempinimi piti vielä uusi repäistä? Mut ajatus vampyyristä hevosrakastajineen. Noh, ei sitä koskaan tiedä.

Gayredkin on vaan nimi, jolle mä erehdyin tekee avin... mut sekin on jotenkin heräämässä henkiin. Tiedä mitä siitäkin tulee. Jotain suurta. Mä muuten failasin sen avin. Sillä piti olla lenkkitossut jalassa.

Mut ei se Blanchekaan mikään tervein hahmo kaiketi tule olemaan. Koska meillä tosin sellaisia olis.  
PostPosted: Sun May 02, 2010 8:32 am
Hmhm. Siitä vaa jotenki väänty Vikke. Ehkä se pohjaa siihen heppaan..

Vois olla jollain tapaa aika jänskää, jos sä yhtäkkiä kiskaset Gayredin mukaan peliin. Tiedä sit vaikse ois kaupungin Prince tai joku muu vähän korkeemman tason tyyppi.

Mä vähän luulen, et Vanja on pöljä. Eikä siitä muutenkaan kannata välttämättä kauheen täyspäistä tyyppiä odottaa. Vois kyl olla aika outoo, jos yhtäkkiä onnistuis pelaa edes suht tervepäisellä ja vähän vähemmän pöljällä hahmolla.  

Velkyn Oloth
Crew


Deshwir
Captain

7,100 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Bunny Hunter 100
  • Bunny Spotter 50
PostPosted: Sun May 02, 2010 3:21 pm
Noniin, mun typy on sitten Lucette. Ihmisiässä 22v, vampyyrinä 100v. Muuta mä en siitä vielä tiedä.

Ja tässä vielä Lucetten ja Adamin tektekit.

User ImageUser Image  
PostPosted: Sun May 09, 2010 11:38 am
Sun avi sopii kyl hyvin Lucettelle ja Adamille, vaiks on kyl aika eri näkönen tektekeihin verrattuna.

Potkin Ivania eteenpäin jossain välissä, kunhan saan sen seuraavan siirron kirjalliseen muotoon ja silleensä.  

Velkyn Oloth
Crew


Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic

PostPosted: Sun May 16, 2010 11:23 am
Mulla vammaa sit edelleen toistaiseksi. Lääkitys sun muut asiat häiritsee tilannetta ja elämää.

Pitikin asiat muuttua heti kun peli suuniteltiin kohdilleen. Hieman ketuttaa.  
PostPosted: Sun May 16, 2010 2:51 pm
Pöljää, mut kai se siitä ajan kans. Kunhan et ota turhaa stressiä ja yritä väkisin kirjottaa, siitä ei ainakaa tuu mitään. Blanche voi hypätä mukaan sit joskus, ku pääset vammailusta eroon, tuskin tää peli on ihan heti mihinkään karkaamassa. Tai jos karkaa, ni sit alotetaa uus. Tjtn.  

Velkyn Oloth
Crew


Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic

PostPosted: Tue Jun 01, 2010 2:31 am
Mä en takaa mitään että mulla on vielä pää ropekunnossa, mut tuli mieleen jos sitä voisi testaa sillä että jos aloittaisi rinnalle fantsupelin? Kun mä en tiedä nyt tökkiikö tämä vielä vain siksi että se on vampyyripeli vai että vammaako mulla vielä vain elämäntilanteen takia, minkä takia mulla kyllä oikeasti vammasi alunperin.

"D&D-tyylinen"/oma maailma/häröpallo/joku muu-tyylinen fantsu? Ajatuksia, keskustelua?

Se vain että mä haluan olla haltia. :<  
PostPosted: Tue Jun 01, 2010 6:07 am
Mä en tiedä, irtoaako multa fantsua senkään vertaa ku vampyyreitä, mut voihan sitä kokeilla. Mun puolesta voit alotella peliä, jos keksit jtn ja katotaan sit, miten käy. Jos ihan puhtaasti fantsumaailmaan mennään, ni ehkä joku oma maailma ois parempi ku valmis. Ois jotenki vapaampaa räpeltää epävireistä fantsua tjtn.  

Velkyn Oloth
Crew


Tiazara
Vice Captain

Sparkly Lunatic

PostPosted: Thu Jun 10, 2010 5:34 am
Siellä on nyt fantsurope, aloitan omalla vuorolla koska mulla on hahmo ja idea, saatte tulla mukaan kun siltä tuntuu.  
Reply
Pelit

Goto Page: 1 2 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum