|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 10:47 am
Så ska me prøve å prate litt?
burde få i gang noe, uheldighvis så er ikke fantasien min på det beste, så kan ikke trylle fram et sånt tema rett ut av tomme lufta. men kan starte med no samme gamle og spøre hva folka driver med??
blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:13 am
Hei! biggrin Sendte akkurat en pakke i posten 3nodding Dere andre da?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 11:30 am
gik netopp en liten tur med hunden, hu har skadet beinet sitt, så det blir ikke lange turende nå om dagen, er litt trist siden vi har fint vær for tiden..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 13, 2010 12:18 pm
Endelig har vi fått tilgang til adminpanelet på HelloMv biggrin biggrin Nå kan vi starte å publisere det vi måtte ønske på Gaia seksjonen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 14, 2010 7:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 03, 2010 11:40 pm
På skolen og kjeder livet ut av meg D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 04, 2010 6:04 am
jeg skal til sykehuset snart, fordi en jævel kjørte på søstra mi scream
forresten ossen lager an son greie under bobla??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 05, 2010 4:37 am
oDoll På skolen og kjeder livet ut av meg D:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 06, 2010 2:25 pm
Hei, kjempe glad for en norsk klubb her på gaia. Hadde vært kult med noen norske gaia venner biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 4:37 am
pcgutten jeg skal til sykehuset snart, fordi en jævel kjørte på søstra mi scream forresten ossen lager an son greie under bobla?? klikker på "My Gaia" så ser du noen 'fanner' en av dem er formet som en skrue (account settings) kikk på pila til høyre for den, så klikker du på 'signature'. ^^ håper det hjalp^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 4:38 am
Natasha McKenzie Hei, kjempe glad for en norsk klubb her på gaia. Hadde vært kult med noen norske gaia venner biggrin heart er enig, må bare få jobba med å sparke dene greia i gang^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 4:57 am
Sjekker ut gaia, siden jeg er ny her :3 brus og potetgull til frokost ftw rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 5:24 am
pichup Sjekker ut gaia, siden jeg er ny her :3 brus og potetgull til frokost ftw rofl ikke potetgull vel xD her tar vi ostepop!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 09, 2010 6:41 am
Martyrius Blake pichup Sjekker ut gaia, siden jeg er ny her :3 brus og potetgull til frokost ftw rofl ikke potetgull vel xD her tar vi ostepop! Ostepop? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|