Welcome to Gaia! ::

Reply Media
Kingdom Hearts II

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alzheimer
Crew

PostPosted: Tue Dec 27, 2005 1:14 am

Kwam op 22 December uit in Japan, en sinsdien kan je de eerste twee introfilmpjes [ de eerste een compilatie met de gebeurtenissen uit KHI en Chain Of Memories, met het liedje 'Passion'' van Utada Hikaru. n.n ] vanaf hier ook downloaden.: http://bluelaguna.net/movies/kh2/fmvs.php

Ik volgde her KH II niet echt erg intensief, maar die filmpjes heeft m'n 'kwijl-over-KHII-gehalte'' weer aangewakkerd. >.< kwam ergens begin Maart 2006 geloof ik uit in Europa...[hoop ik ._. ]
GameFaqs en vergelijkbare sites hebben nu KHII Faqs, dus als je zin hebt om voorjezelf te spoilen, kijk dan daar. o.o

PostPosted: Wed Dec 28, 2005 4:29 am

ik ga em binnenkort spelen in het japans :3 yaaay

Goshujin Sama

Dapper Visionary

kiek
Vice Captain

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Wed Dec 28, 2005 8:33 am

The Dark Hell

kan je dan japans lezen?
PostPosted: Sun Jan 01, 2006 6:33 am

Een vriend heeft de import van het spel sinds een paar dagen. n.n; Ben er gister even geweest en ik moet zeggen dat het geweldig speelt. ^^ De muziek is beter, de graphics zijn goed en wat ik uit vertalingen van internet kan opmaken is het verhaal ook oke. :3 [ Ik kan geen woord Japans lezen, dus aan het spel zelf heb ik niet veel gehad. -_-;] Roxas. <3

Alzheimer
Crew

Goshujin Sama

Dapper Visionary

PostPosted: Mon Jan 02, 2006 1:41 am

kiek
The Dark Hell

kan je dan japans lezen?
heel klein beetje .. ik hoor het eigenlijk wel te kunnen want het lezen deel hadden we wel gehad op cursus ik had alleen vaak mijn huiswerk niet af dus ja ... helaas kan ik niet al het hiragana en katakana uit mijn hoofd >_< .. laat staan dat ik ook niet zoveel japanse worden ken razz

maar opzich als je hiragana en katakana kan lezen, kan je mangas en spellen in het japans meestal wel lezen omdat ze meestal kanji proberen te vermijden zodat jongere kinderen in japan dan die spellen en mangas dan ook kunnen spelen.

kanji bestaat namelijk uit 4000 tekens ofzo en hiragana en katakana zijn bij elkaar 80 tekens ofzo en iemand die zeg maar in japan highschool af heeft gemaakt moet tussen 1000 en 2000 tekens kunnen begrijpen. dus ja om al meteen vol op kanji in een spel te gebruiken is niet echt goed als je doelgroep voor het grootste deel kinderen zijn xp
PostPosted: Fri Apr 07, 2006 9:40 am

(o.o) hoorde ik daar KH2? eek
OMFG ik wil dat spelen!! gonk
gelukkig heb ik de 1st uitgespeeld whee

Hero Balloons

KisaraGirl

5,450 Points
  • Gaian 50
  • Junior Trader 100
  • Hygienic 200
PostPosted: Tue Aug 01, 2006 6:25 am

IK heb hem al een paar maanden uitgespeelt .. was hele mooite graphics en mooie filmpjes en het intro liede OMG geweldig .. Utada is tevens mijn favo J-pop artist dus ja .. maar het spel is echt heel erg leuk ... SPELEN DUS!!
Reply
Media

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff