|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 7:51 pm
Starting at A, you have to write a word or phrase or sentence gilmore related, going all the way to z. Hard to understand, look at the following posts. They will give you a better idea.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 7:52 pm
A: Angel! You've got wings baby!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 7:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 7:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 7:56 pm
D : Dean heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 7:58 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 7:59 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 8:00 pm
G: hmmm..... this is a hard one.... lemmie think.... Gilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore GirlsGilmore Girls
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 20, 2005 9:07 am
H: Hat (rory is wearing one in your siggy)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 4:48 pm
I-Ice sculptures at Max and Lorelai's wedding shower
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 7:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 8:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 8:35 am
L-Gee I wonder...hmm... LORELAI!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 8:36 am
M- Marty and Rory would be perfect together (my opinion)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|