|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 8:31 am
oke mensen geweldig nieuws biggrin iedereen weet en velen staan al te wachten waarschijnlijk op de nieuwe zelda game biggrin en nu blijkt het zo dat de nieuwe zelda niet 10, niet 20, niet 30 ..... maar wel 100 uur speeltijd heeft rofl het blijkt zo te zijn dat als je alleen voor de game uitspelen gaat dat je zoon 40 uur bezig bent, maar als je een beetje fatsoenlijk het spel speelt ben je al gou 100 uurtjes bezig biggrin en ik heb daar op te zeggen .... yaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyy rofl dus social life ... out the window stoppen met school en SPELEN maar rofl dus ja ik en 2 van mijn vrienden hadden eigenlijk een 48 uur lange zelda marathon geplant maar dat wordt nu dus een week lange zelda marathon :3 ... yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay rofl ---------------------------- meer info : http://www.zeldauniverse.net/content/view/479/1/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 16, 2005 8:47 am
Ik vind Zelda meestal wel leuk, maar ben zelf niet zo'n gamer. Tis niet echt mijn ding. Je kan dan niet zeggen dat je niks te doen hebt als je dat spel hebt. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 10:25 am
candy_loves_candy Ik vind Zelda meestal wel leuk, maar ben zelf niet zo'n gamer. Tis niet echt mijn ding. Je kan dan niet zeggen dat je niks te doen hebt als je dat spel hebt. xd gamen is goed voor je cool ontwikkeld je fantasy biggrin en ja gaat zeker wat tijd inzitten ^^ ik ben zelfs van plan om een week gewoon niet naar school te gaan en met wat vrienden in een week dat spel uit te spelen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 1:18 pm
The Dark Hell candy_loves_candy Ik vind Zelda meestal wel leuk, maar ben zelf niet zo'n gamer. Tis niet echt mijn ding. Je kan dan niet zeggen dat je niks te doen hebt als je dat spel hebt. xd gamen is goed voor je cool ontwikkeld je fantasy biggrin en ja gaat zeker wat tijd inzitten ^^ ik ben zelfs van plan om een week gewoon niet naar school te gaan en met wat vrienden in een week dat spel uit te spelen xd Bijna alle jongens die ik ken zeggen dat gamen goed voor me is whee ik weet niet, heb er nooit echt wat mee gehad. Het is wel soms leuk. En mijn fantasy is al best ontwikkeld hoor whee biggrin Zo een hele week gamen met vrienden, klinkt wel gezellig ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 2:36 am
candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy Ik vind Zelda meestal wel leuk, maar ben zelf niet zo'n gamer. Tis niet echt mijn ding. Je kan dan niet zeggen dat je niks te doen hebt als je dat spel hebt. xd gamen is goed voor je cool ontwikkeld je fantasy biggrin en ja gaat zeker wat tijd inzitten ^^ ik ben zelfs van plan om een week gewoon niet naar school te gaan en met wat vrienden in een week dat spel uit te spelen xd Bijna alle jongens die ik ken zeggen dat gamen goed voor me is whee ik weet niet, heb er nooit echt wat mee gehad. Het is wel soms leuk. En mijn fantasy is al best ontwikkeld hoor whee biggrin Zo een hele week gamen met vrienden, klinkt wel gezellig ^^ ja is zeker vet we hadden het ook gedaan toen resident evil 4 uitkwam toen hebben we een heel weekend lang dat gespeelt biggrin geen slaap alleen maar gamen en na 20 uur had ik em uit gespeelt :3 alleen ja 100 uur achter elkaar zelda spelen zonder slaap ... hmmm laten we dat maar niet doen want dan wordt ik net zoon japaner die zich dood gamed razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 8:45 am
The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy Ik vind Zelda meestal wel leuk, maar ben zelf niet zo'n gamer. Tis niet echt mijn ding. Je kan dan niet zeggen dat je niks te doen hebt als je dat spel hebt. xd gamen is goed voor je cool ontwikkeld je fantasy biggrin en ja gaat zeker wat tijd inzitten ^^ ik ben zelfs van plan om een week gewoon niet naar school te gaan en met wat vrienden in een week dat spel uit te spelen xd Bijna alle jongens die ik ken zeggen dat gamen goed voor me is whee ik weet niet, heb er nooit echt wat mee gehad. Het is wel soms leuk. En mijn fantasy is al best ontwikkeld hoor whee biggrin Zo een hele week gamen met vrienden, klinkt wel gezellig ^^ ja is zeker vet we hadden het ook gedaan toen resident evil 4 uitkwam toen hebben we een heel weekend lang dat gespeelt biggrin geen slaap alleen maar gamen en na 20 uur had ik em uit gespeelt :3 alleen ja 100 uur achter elkaar zelda spelen zonder slaap ... hmmm laten we dat maar niet doen want dan wordt ik net zoon japaner die zich dood gamed razz Je hebt zeker zo'n vaste groep vrienden waarmee je dat doet.^^ En ik zou maar slapen er tussendoor als ik jou was, misschien wel een handig idee. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 20, 2005 11:52 am
candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy Ik vind Zelda meestal wel leuk, maar ben zelf niet zo'n gamer. Tis niet echt mijn ding. Je kan dan niet zeggen dat je niks te doen hebt als je dat spel hebt. xd gamen is goed voor je cool ontwikkeld je fantasy biggrin en ja gaat zeker wat tijd inzitten ^^ ik ben zelfs van plan om een week gewoon niet naar school te gaan en met wat vrienden in een week dat spel uit te spelen xd Bijna alle jongens die ik ken zeggen dat gamen goed voor me is whee ik weet niet, heb er nooit echt wat mee gehad. Het is wel soms leuk. En mijn fantasy is al best ontwikkeld hoor whee biggrin Zo een hele week gamen met vrienden, klinkt wel gezellig ^^ ja is zeker vet we hadden het ook gedaan toen resident evil 4 uitkwam toen hebben we een heel weekend lang dat gespeelt biggrin geen slaap alleen maar gamen en na 20 uur had ik em uit gespeelt :3 alleen ja 100 uur achter elkaar zelda spelen zonder slaap ... hmmm laten we dat maar niet doen want dan wordt ik net zoon japaner die zich dood gamed razz Je hebt zeker zo'n vaste groep vrienden waarmee je dat doet.^^ En ik zou maar slapen er tussendoor als ik jou was, misschien wel een handig idee. whee slapen wordt er wel gedaan maar niet veel die week dat wel anders krijgen we hem niet uit biggrin en ja we zijn nu met zijn vieren maar de groep groeit nog steeds alleen probleem is dat veel van mijn school overal verspreid over nederland wonen dus iedereen die gekke ouder heeft die wel 2 uur willen rijden om een tv en gamecube met zoon te willen afleveren en de rest ja die kan niet te zei ze zelf een auto hebben maar het beste nog dit jaar is dat we crew t-shirts hebben xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 20, 2005 12:30 pm
The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy Ik vind Zelda meestal wel leuk, maar ben zelf niet zo'n gamer. Tis niet echt mijn ding. Je kan dan niet zeggen dat je niks te doen hebt als je dat spel hebt. xd gamen is goed voor je cool ontwikkeld je fantasy biggrin en ja gaat zeker wat tijd inzitten ^^ ik ben zelfs van plan om een week gewoon niet naar school te gaan en met wat vrienden in een week dat spel uit te spelen xd Bijna alle jongens die ik ken zeggen dat gamen goed voor me is whee ik weet niet, heb er nooit echt wat mee gehad. Het is wel soms leuk. En mijn fantasy is al best ontwikkeld hoor whee biggrin Zo een hele week gamen met vrienden, klinkt wel gezellig ^^ ja is zeker vet we hadden het ook gedaan toen resident evil 4 uitkwam toen hebben we een heel weekend lang dat gespeelt biggrin geen slaap alleen maar gamen en na 20 uur had ik em uit gespeelt :3 alleen ja 100 uur achter elkaar zelda spelen zonder slaap ... hmmm laten we dat maar niet doen want dan wordt ik net zoon japaner die zich dood gamed razz Je hebt zeker zo'n vaste groep vrienden waarmee je dat doet.^^ En ik zou maar slapen er tussendoor als ik jou was, misschien wel een handig idee. whee slapen wordt er wel gedaan maar niet veel die week dat wel anders krijgen we hem niet uit biggrin en ja we zijn nu met zijn vieren maar de groep groeit nog steeds alleen probleem is dat veel van mijn school overal verspreid over nederland wonen dus iedereen die gekke ouder heeft die wel 2 uur willen rijden om een tv en gamecube met zoon te willen afleveren en de rest ja die kan niet te zei ze zelf een auto hebben maar het beste nog dit jaar is dat we crew t-shirts hebben xd Maar tis ook zo als je niet slaapt krijg je um ook niet uit. xd Maar klinkt als een gezellige groepke, met t-shirts enzo. En je moet maar geluk hebben dat je zelf een auto hebt of een ouder die zoiets niet erg vindt. Veel plezier alvast. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:33 am
candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy Bijna alle jongens die ik ken zeggen dat gamen goed voor me is whee ik weet niet, heb er nooit echt wat mee gehad. Het is wel soms leuk. En mijn fantasy is al best ontwikkeld hoor whee biggrin Zo een hele week gamen met vrienden, klinkt wel gezellig ^^ ja is zeker vet we hadden het ook gedaan toen resident evil 4 uitkwam toen hebben we een heel weekend lang dat gespeelt biggrin geen slaap alleen maar gamen en na 20 uur had ik em uit gespeelt :3 alleen ja 100 uur achter elkaar zelda spelen zonder slaap ... hmmm laten we dat maar niet doen want dan wordt ik net zoon japaner die zich dood gamed razz Je hebt zeker zo'n vaste groep vrienden waarmee je dat doet.^^ En ik zou maar slapen er tussendoor als ik jou was, misschien wel een handig idee. whee slapen wordt er wel gedaan maar niet veel die week dat wel anders krijgen we hem niet uit biggrin en ja we zijn nu met zijn vieren maar de groep groeit nog steeds alleen probleem is dat veel van mijn school overal verspreid over nederland wonen dus iedereen die gekke ouder heeft die wel 2 uur willen rijden om een tv en gamecube met zoon te willen afleveren en de rest ja die kan niet te zei ze zelf een auto hebben maar het beste nog dit jaar is dat we crew t-shirts hebben xd Maar tis ook zo als je niet slaapt krijg je um ook niet uit. xd Maar klinkt als een gezellige groepke, met t-shirts enzo. En je moet maar geluk hebben dat je zelf een auto hebt of een ouder die zoiets niet erg vindt. Veel plezier alvast. xd danke en moet wel lukken want is 100 uur speel tijd en 1 een week zit 168 uur dus wordt nog wel wat geslapen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 12:41 pm
The Dark Hell danke en moet wel lukken want is 100 uur speel tijd en 1 een week zit 168 uur dus wordt nog wel wat geslapen xd Moet wel lukken aangezien er 68 extra uren zijn. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 5:47 am
candy_loves_candy The Dark Hell danke en moet wel lukken want is 100 uur speel tijd en 1 een week zit 168 uur dus wordt nog wel wat geslapen xd Moet wel lukken aangezien er 68 extra uren zijn. xd ja precies beetje slapen, beetje eten en even luchtje happen zo nu en dan en alles komt goed biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 1:24 pm
The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell danke en moet wel lukken want is 100 uur speel tijd en 1 een week zit 168 uur dus wordt nog wel wat geslapen xd Moet wel lukken aangezien er 68 extra uren zijn. xd ja precies beetje slapen, beetje eten en even luchtje happen zo nu en dan en alles komt goed biggrin Denk het ook wel. biggrin Wanneer komt ie nou precies uit? (heb nog niet op de site gekeken. xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 8:43 am
candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell danke en moet wel lukken want is 100 uur speel tijd en 1 een week zit 168 uur dus wordt nog wel wat geslapen xd Moet wel lukken aangezien er 68 extra uren zijn. xd ja precies beetje slapen, beetje eten en even luchtje happen zo nu en dan en alles komt goed biggrin Denk het ook wel. biggrin Wanneer komt ie nou precies uit? (heb nog niet op de site gekeken. xp ) hmmm volgens mij zo rondt maart mei ergens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 25, 2005 8:34 am
The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell danke en moet wel lukken want is 100 uur speel tijd en 1 een week zit 168 uur dus wordt nog wel wat geslapen xd Moet wel lukken aangezien er 68 extra uren zijn. xd ja precies beetje slapen, beetje eten en even luchtje happen zo nu en dan en alles komt goed biggrin Denk het ook wel. biggrin Wanneer komt ie nou precies uit? (heb nog niet op de site gekeken. xp ) hmmm volgens mij zo rondt maart mei ergens Nog tijd zat om te gaan uitrusten voordat je gaat spelen. xd whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 4:47 am
candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell candy_loves_candy The Dark Hell danke en moet wel lukken want is 100 uur speel tijd en 1 een week zit 168 uur dus wordt nog wel wat geslapen xd Moet wel lukken aangezien er 68 extra uren zijn. xd ja precies beetje slapen, beetje eten en even luchtje happen zo nu en dan en alles komt goed biggrin Denk het ook wel. biggrin Wanneer komt ie nou precies uit? (heb nog niet op de site gekeken. xp ) hmmm volgens mij zo rondt maart mei ergens Nog tijd zat om te gaan uitrusten voordat je gaat spelen. xd whee yep xd en om die tekening af te maken voor het t-shirt xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |