|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 24, 2009 5:40 am
Hyvää joulua kaikille! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 25, 2009 4:03 am
Keskivertoa hilpeämpää joulua! smile
Mennään asiaan: mitä saitte lahjaksi? biggrin Itse mitä suloisimman Elmo Loves Christmas -seesamitieaiheisen yöpaidan.
T: materialistisika
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 1:41 am
Wii Fit Plus, Tales of Symphonia Dawn of the new world ja Rabbids go home.
Kerennyt vielä kokeilemaan muuta kuin kaneja kuussa ja hakannut päätä seinään kun uskoin uskollisesti, että se olisi party-peli siinä missä raving rabbidsitkin -.- Kannattaa ottaa selvää asioista...
Wii Fit pelottaa, jos on tullut grammakin läskiä ympärille tässä syöpötellessä jota on varmasti kertynyt. On se vaan niin kumma kuinka pelottavaa se on punnita itsensä rolleyes
ToSsia haluaisin pelata läpi kaverin kanssa, kun muistaakseni taistelut voi käydä useamman pelaajan kesken. Harmi vaan, kun kaikki kaverit on laiskoja haluttomia lölleröitä niin joudun varmaan taas pelaamaan yksin -.-
Ai niin ja Wii Sports Resorts myös ja se on kiva <3 Mitään turhia yllätyksiä lahjoista päässyt tulemaan kun itse ne itselleni ostin sweatdrop
Edit: Ai niin ja hyvät joulut ja vaikka uudet vuodetkin!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 28, 2009 3:25 am
Hyvää joulua kaikille munkin puolestani~
Sain lahjaksi eettisen vuohen, Arabesque kirjasen ja söpön pussin, karkkia, Dr. Hobbibles Sing-a-long blogin ja söpöön heijatimen. Itse en oikein ostanut itselleni mitään. O.o! Söin vain hyvin ja paljon suklaata. heart
Joo... vyötäröllähän se joulu näkyy...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |