|
|
|
|
Posted: Mon Dec 14, 2009 1:00 pm
Ja vem här älskar det här brödet? :3
smakar pepparkaka whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 14, 2009 1:05 pm
Det är gott men jag håller inte med om att det smakar pepparkaka. Inte så mycket i alla fall ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 14, 2009 10:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 10:45 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 15, 2009 6:44 pm
Du kan fan vara julvört. Jag gillar sånt bröd med smör och ost. s**t minns inte sist jag åt en macka, vad är grejen med det.... Men iaf, vad är egentligen vört? Ett frö? En ört?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 16, 2009 4:25 am
halcyon. revolver Du kan fan vara julvört. Jag gillar sånt bröd med smör och ost. s**t minns inte sist jag åt en macka, vad är grejen med det.... Men iaf, vad är egentligen vört? Ett frö? En ört? Julv-ört.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2009 4:34 pm
halcyon. revolver Du kan fan vara julvört. Jag gillar sånt bröd med smör och ost. s**t minns inte sist jag åt en macka, vad är grejen med det.... Men iaf, vad är egentligen vört? Ett frö? En ört? att äta en macka har ju gått och blivit värsta grejen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 11:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 07, 2014 11:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 19, 2014 9:56 am
Du ska då alltid sticka ut och vara obekväm!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 07, 2015 2:03 am
Jag är förstörd och tycker att allt smakar pepparkaka just nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2015 10:48 am
Mikusagi Jag är förstörd och tycker att allt smakar pepparkaka just nu. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2015 7:31 pm
Nu allihop ska vi ta det lugnt här. Julvört är viktiga grejer. Det bygger upp samhället. Håller ihop familjer.
DET ÄR SÅ JÄVLA GOTT VEM KAN SKICKA EN LIMPA TILL MIG???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 17, 2015 11:13 pm
Pappiliott Nu allihop ska vi ta det lugnt här. Julvört är viktiga grejer. Det bygger upp samhället. Håller ihop familjer.
DET ÄR SÅ JÄVLA GOTT VEM KAN SKICKA EN LIMPA TILL MIG??? Du hade fått om jag hade haft en men det här huset kör tydligen inte med julvört.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 18, 2015 12:59 am
Mikusagi Pappiliott Nu allihop ska vi ta det lugnt här. Julvört är viktiga grejer. Det bygger upp samhället. Håller ihop familjer.
DET ÄR SÅ JÄVLA GOTT VEM KAN SKICKA EN LIMPA TILL MIG??? Du hade fått om jag hade haft en men det här huset kör tydligen inte med julvört. Det var ett dåligt hus det måste du genast flytta ifrån!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|