|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 4:43 pm
Tjena Varför hänger just DU i SG? biggrin (Finns personer jag verkligen undrar över... Sedan resten kan mest vara kul att veta. :'D)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 4:46 pm
Jag skulle nog inte säga att jag hänger här, borde /ska nog göra mer, just på grund av att det finns så sköna och roliga personligheter här, och så är det kul när puckon muckar med folk. Dom blir alltid råägda~ Gissa varför jag aldrig muckar, kommer bara att bli aegd som satan. xp Fint att se folks åsikter om olika saker också. :3 Dessutom, självklart, så finns ju vänner som till exempel Krim (<3) här, och de personerna är så underbara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 05, 2009 6:27 pm
För att jag skulle fråga om hårfärgning. Och det gick ju bra mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 06, 2009 12:52 am
Arla - Vi som har varit inne sedan du skapade tråden har kanske inte så stor erfarenhet av hårfärgning. Fast Valgarv har ju färgat håret! *vet* Flera gånger! *vet också*
Tråd - Öhhhhhhhhhhh gammal vana. HÄR HAR JAG JU RAGGAT UPP EN DEL KÄRLEKAR (Obs! Sant!) Fast jag hänger inte här för att ragga (Obs! Sant!) Det var ju mer typ 4 år sedan en lärde känna folk via Svenska Gillet. Nu är det som Mivhip berättar, jag pratar med folk jag redan känner och tycker om OCH Gaia är min favoritplats på Internet <3 Lättast att babbla i Svenska Gillet då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 06, 2009 8:42 am
Niddler För att jag skulle fråga om hårfärgning. Och det gick ju bra mad Men svårt much eller? Fråga Edvin du-uh? Hur vill du färga det egentligen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 06, 2009 1:00 pm
jag kan vara din bästa vän eller din värsta fiende!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 08, 2009 10:44 pm
För att prata med dig såklart wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 16, 2010 1:17 am
jag skulle järna möta några andra svenska på Gaia
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 2:02 pm
jo för jag har inte så mkt att göra dessutom behöver jag lite gold du vet hur de är biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 30, 2010 2:03 pm
men varför hänger du själv här då de är min intressanta fråga hihihi biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 14, 2010 4:51 am
Little_Pikachu jo för jag har inte så mkt att göra dessutom behöver jag lite gold du vet hur de är biggrin Hahaha <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|