|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 5:02 pm
det är kul att vara "gay" för då mår man skitbra. jag personligen tycker att alla på jorden ska vara "gay" för då skulle vi må bättre ^.^
mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 9:41 pm
vad menar du med ""gay""?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 10:01 pm
Idag är jag väldigt "hungrig", och jag skulle inte ha något emot en riktig "korvsmörgås" med en "äppeljuice" till.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 10:25 am
LVL 101 Epic fail det är kul att vara "gay" för då mår man skitbra. jag personligen tycker att alla på jorden ska vara "gay" för då skulle vi må bättre ^.^
mrgreen Jag har aldrig hånglat med en kille.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 11:25 am
Det har jag också!
flera stycken faktiskt, samtidigt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 11:27 am
Dora The Exploded Det har jag också! flera stycken faktiskt, samtidigt wink Hur gick det till? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 11:44 am
Mikusagi Dora The Exploded Det har jag också! flera stycken faktiskt, samtidigt wink Hur gick det till? eek Det skulle du allt vilja veta va? Men det är en hemlis wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 2:57 pm
Gay betyder bög. MEN kan ochså betyda "glad" exclaim mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 3:13 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 9:39 pm
japp look it up om ni inte tror mig biggrin så blackheart har du varit "gay" idag? lol mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 3:23 am
Förutsägbart~
Men blir det inte lite fel att skriva en svensk mening med ordet gay istället för glad när det bara är på engelska som ordet har (haft) den betydelsen? Ungefär som att skriva "Jag älskar Pitt!" när man syftar på skådespelaren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 6:57 pm
är ni ironiska mot mej eller vad pågår?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 1:39 pm
Mikusagi Dora The Exploded Det har jag också! flera stycken faktiskt, samtidigt wink Hur gick det till? eek Det skulle jag ochså vilja veta! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 27, 2009 2:48 pm
Darksideer Mikusagi Dora The Exploded Det har jag också! flera stycken faktiskt, samtidigt wink Hur gick det till? eek Det skulle jag ochså vilja veta! eek Jag med! Nu är vi tre som vill veta! Derica! Du får säga nu! mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|