|
|
Tuhlaanko ihan nsuotta hyvaa sivustoa kysymyksillani? |
Kylla. Hei hei! |
|
0% |
[ 0 ] |
eet. Siita vaan. kysy |
|
63% |
[ 7 ] |
Smeagol! |
|
36% |
[ 4 ] |
|
Total Votes : 11 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 12:14 pm
etta mita ne tykkaa TSH'sta. (lord of the rings) Jospa ei niin sittenpa ei, ja olen vaarassa paikassa mutta niin.
Mitapa Suomi killan porukat tykkailee TSH'sta? Mina tykkaan, enka nyt tarkoita elokuvaa (vaikka sepas vasta ihana onkin) vaan ihan kirjasta kyselen ^ ^
Oletteko lukeneet? (kukapa ei?) Mita piditte? Ja miksi piditte?
Meika lukee parhaillaan, Pidan paljon ja koska se nyt vaan sattuu olemaan maailmankaikkeuden uskomattomin paperille kirjattu tarina heart
Jospa tama kuitenkin sattuu olemaan liian turhaa tanne niin siita vaan deletoikaa. Illan viettoon tata tassa kyselen vainen... mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 12:20 pm
Periaatteessa tama varmaan kuuluisi kirja topicin alle, mutta olkoon nyt ainakin ihan omanaan. Siis... LoTR topikki.
Kirjan olen lukenut joskus kaaaun sitten, ja vasta toisella yrittamalla, lukiossa sain sen luettua. Pidin. Leffat on tullu myos katsottua ja hyvia on nekin. Mikaan yleton fani en ole, mutta viihdetta ne kyll aon wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 12:41 pm
Joo ilmoittaudun TSH-faniksi o/ Eli olenhan mina tuossa kirjan kahdesti lukenut, aivan mahtava tarina. Mina vain pidin. Elokuvatkin on tultu katsottua ja omana on extended mika lie versioina ja nekin ihan hyvia on, mutta kirja tietysti parempi ^^. En tieda miksi se vain uppoaa taysilla. Se nyt vain tekee niin. Hahmot ainakin on ihan mahteja. Smeagol ja entit ja Tom Bombadil on parhaimmistoa. Kirjassa myos Eowyn on yksi suosikeista. Lukekaa hyvat ihmiset TSH, se on hyva kirja 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 12:32 am
Luin TSH:n juuri ennen kun ensimmainen elokuva alkoi pyorimaan teattereissa. Kylla kirja oli parempi kuin itse leffat,vaikka nekin olivat huisin hienoja. Ja ma itkin n. kolmessa kohdassa. Ja aina alkaa huuli vapajamaan, jos vain katsonkin liitteiden viimeista sivua, jossa kerrotaan, etta *snif* Gimli ja Legolas olivat *nyyh* viimeiset Sormusten Ritarit, jotk apoistuivat Keskimaasta. crying Kylla Tolkien oli nero.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 1:16 am
Kyllamakin Lotrasta tykkaan, mutta mulla on kaveri joka on toosssiii kiinni siina jutussa.. Se sita oikeen kunnolla fanittaa.. (vink vink Moththemotti..) heart Yrittany oon lukemattomia kertoja lukea sen, mutta ei niin ei.. Leffat on mahtavia!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 7:15 am
^ ^Ihanaa huomata etta edes joku kay tatakin viestia kattelemassa. Joo, kuten tassa joku jo mainitsi vaarasta paikasta, jossa viestini on. mutta mutta. Empa tullut muuten ajatelleeksi etta kirjoille voisi olla oma paikkakin ( rolleyes just) mutta mutta. Kiitoksia viesteistanne. Jatkelen matkaani ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 9:14 am
No ei taalla tama uusien aiheiden teko nyt niin aktiivista ole, joten aika varmaan porukka huomioi. Eika taalla lynkata ketaan, muuten vaan pelotellaan ja nalkutetaan jos sitakaan sweatdrop
Mutta joo. TSH! Palvon! No, melkein.
Kuulun niihin Legolas-fanityttoihin rolleyes Niille "ei, taas yksi!" tyypeille puolustuksenani sanon etta olen ollut Legolas-fani jostain kahdeksanvuotiaasta asti, kun nain TSH-piirretyn. Eli eli eli, en ole niita jotka alkoivat palvomaan Orlando-Legolasia, eli olen silla perusteella parempi ihminen.. No, ei nyt sentaan. Fani mika fani sweatdrop
Kirjaa aloitin tosiaan silloin joskus alle 10v lukemaan, mutta eihan siita mitaan tullut xD Joten sitten joskus pari vuotta ennen sita elokuvaa sain senkin tehtya. Ja tykkasin. Paljon. Nyt olen lueskellut sita silloin talloin, muutaman kerran lapi, ja muutaman kerran puoleen valiin ja sitten aloittanut taas alusta (mina pidan kirjan alkuosasta kovasti!).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 11:22 am
Olen kolmisen kertaa sen lukenut, kirjahyllysta kun loytyy. Pidan: Juonesta. Onhan se kuitenkin aika erikoinen..
En pida: Naiskuvasta. Aika sovinistista etta kaikki tarkeimmat roolit on varattu miespuolisille, naiset sopivat vain joihinkin rakkaus-hompotyssivurooleihin. Huomaa etta se on kirjoitettu v. kivi ja komeetta.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 1:14 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 8:28 am
Iih~ Rakastan LOTR kirjoja & leffoja heart domokun Olin pari vuotta kunnon fani, yritin opetella elffi-kielta ja sen sellaista ^^;... Nytten olen vahan rauhottunut, mutta silti innostun aina kun naen tai kuulen jotain jolla on LOTRin kanssa tekemista @ @;... Kirjoja en ole viela lukenut loppuun, olen kolmosen alussa... Alotin lukemisen kaksi vuotta sitten ainakin XD! Olen vaan aika outo, ja en voi sietaa ajatusta etta kirjan pitaa loppua > >; Elikka en jotenkaan pysty lukemaan... luen aina pienia paloja *weird*... Sitten, tama piti kuiteski huomauttaa: GANDALF&GOLLUM ARE TEH SECKS. (Gomen m(_ _)m)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 12, 2005 6:02 am
Kirjasta pidin, luin tassa... 4 vuotta sitten. Ja elokuvista jaksoin ensimmaisen katsoa ja silloin olin mielta etta kivakiva. Kakkonenkin oli kivakiva. Sitten tajusin etta tosiasiassahan ne leffat on ihan perseesta. Kolmosta en ole vaivautunut katsomaan. Mutta olisittepa nahneet meidan koulun version TSH:sta, se vasta oli jotakin... o.o traumaattista. Ja Hobitti voittaa trilogian mennen tullen ja palatessa, Tove Janssonin kuvituksilla tai ilman (minun versioni on ilman).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2005 5:59 am
Luin TSH:t siina ylaasteella... suosikkini on Silmarillion, tosin... Olin aikoinani kauhea fani, ostin kaiken Legolas ja Arwen kamat mita loytyi. Nyt havettaa... Mutta oi niita aikoja, kun fanitti asioita... heart
Mielestani Hobitti oli aika... kokko. Tai siis, vahan liian lapsellinen omaan makuuni. Ihan ok silti. Muttei mikaan Nobelin saaja... xp
Muistan vielakin kun nain sen piirretyn varmaan seitsen-, kahdeksanvuotiaana. Oi kuinka huusin kun Gandalf tippui sinne rotkoon (anteeksi, muistikuvani ovat aika tyhj�t). Mutta silloin ihmettelin, miksi Frodo oli niin ruma... sweatdrop Nyt kun Elijah Wood on ollut niissa leffoissa... Hohhoijaa. Vahan liian 'natti' makuuni...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|