Welcome to Gaia! ::

Reply Urusei!
Hoe kwam jij op Gaia? Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alzheimer
Crew

PostPosted: Mon Dec 05, 2005 12:15 am

Ben je gestalkt om hier lid te worden of heb je teveel ge-Google'd? xd
Hoe kwam jij hier verzeilt? whee
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 3:48 am

ik heb echt geen idee..
tis ook al een hele tijd terug, 2,5 jaar ofzo sweatdrop
Maar ik denk dat ik het via Google heb gevonden 3nodding

Miaka_me

Goshujin Sama

Dapper Visionary

PostPosted: Mon Dec 05, 2005 4:26 am

een maat van mij was die hard member en die heeft mij een link gegeven

was 1 tot 2 jaar geleden ofzo .. maar ik ben een heletijd niet op gaia geweest tho ... nou soms maar dan was het om de top tien tekeningen te bekijken xd
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 5:30 am

Ik ben hier verzeild geraakt via mYn vriend.. dus jah.. nu p0st ik wel veel.. wink .. allemaal dankzY hem =P

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

candy_loves_candy

PostPosted: Mon Dec 05, 2005 9:36 am

Mijn nichtje gaf me de link nadat ze een paar weken lid was, omdat zij het een geweldige site vond.
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 11:03 am

Ik kreeg de site van een vriendin dus jah, daar begon mn verslaving xD

Insane-Luna

FallenAngelYumi

PostPosted: Mon Dec 05, 2005 12:17 pm

ik ben hier gekomen door een zeer goede en oude vriend van me die ik nu al z'n 5 jaar ken we speelden samen ragnarok online maar die was al 3 maanden bezig met de server en toen vertelde hij me over gaia dus ben ik lid geworden en heeft hij me meteen mijn eerste donatie gegeven butterfly mantala geval. hij heeft me gaia ook uitgelegt en heeft me naar ADPE gebracht

zo ben ik hier gekomen

helaas was dat in de tijd dat mijn vriendin cassandra nog maar net 2 weken voor dat ik lid werd was vermoord. dus had ik het nogal moeilijk maar hier hebben ze me geholpen
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 12:37 am

Ergens in 2003 werd me telkens door kilak verteld om hier lid te worden. Dat deed ik ook, maar na 2 maanden was voor mij de lol er ook weer af. Toen ik ergens begin 2005 kreeg ik deze account van een vriendin die stopte met Gaia. En hier ben ik dan. >.>''

Alzheimer
Crew

Miaka_me

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 2:06 am

Alzheimer
Ergens in 2003 werd me telkens door kilak verteld om hier lid te worden. Dat deed ik ook, maar na 2 maanden was voor mij de lol er ook weer af. Toen ik ergens begin 2005 kreeg ik deze account van een vriendin die stopte met Gaia. En hier ben ik dan. >.>''

Dat had ik ook, heb alleen altijd het account gehouden..
Ik vond er na een tijdje niet zoveel meer aan, dus ben gestopt.. zo nu en dan probeerde ik het wel eens, maar het kon me niet genoeg boeien allemaal sweatdrop

En nu probeer ik het weer xd
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 2:17 am

Miaka_me
Alzheimer

Ik vond er na een tijdje niet zoveel meer aan, dus ben gestopt.. zo nu en dan probeerde ik het wel eens, maar het kon me niet genoeg boeien allemaal sweatdrop

Ik wist m'n accountnaam niet meer.. xd

Alzheimer
Crew

Miaka_me

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 3:08 am

Alzheimer
Miaka_me
Alzheimer

xd

Leuke is wel dat ik toen allemaal van die dingen had ingekocht enzo, die toen gewoon niets waard waren en intussen een stuk meer waard zijn 3nodding

Zo had ik nog van die paperbags enzo.. blaugh
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 3:15 am

Miaka_me
Alzheimer
Miaka_me
Alzheimer

xd

Leuke is wel dat ik toen allemaal van die dingen had ingekocht enzo, die toen gewoon niets waard waren en intussen een stuk meer waard zijn 3nodding

Zo had ik nog van die paperbags enzo.. blaugh

Ik had Bunny Slippers! xd Ik vond ze oerlelijk, maar als je ziet voor hoeveel die
krengen nu verkopen wilde ik dat ik mijn oude account nog had. xd
Maar ach...er zijn altijd dingen waar je spijt van hebt en waar niets aan te doen is. ^^"
That's life.

Alzheimer
Crew

[NL]Hylian Knight Link[Nl

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 11:15 am

ik kwam hier door het noodlot cry

Joke xd nee door mijn zus
PostPosted: Thu Dec 08, 2005 8:42 am

Ik ben hier door mijn vriendin Cassidy!

Maran F.

kiek
Vice Captain

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Thu Dec 08, 2005 11:33 am

Ik zat eigenlijk altijd op fora ^__^ En ik heb het op een forum altijd gezien na zo'n 500 berichten en dan vertrek ik naar een andere... =P en 1 van de laatste hadden ze een topic over: "wie ben jij op gaiaonline?" en daar stond de link naar een andere verslaving =P
naja het is nog zo erg op het moment.. af en toe een paar berichtjes hiero checken... maar ik vind vooral het geld sparen leuk XD
Reply
Urusei!

Goto Page: 1 2 3 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces