Welcome to Gaia! ::

Reply Urusei!
Waar woon jij? Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alzheimer
Crew

PostPosted: Sat Dec 03, 2005 8:28 am

Misschien blijk je wel onverwachts bij iemand in de buurt te wonen. ^^''

Ik woon zelf in Almere, Flevoland.
PostPosted: Sat Dec 03, 2005 8:35 am

Een klein dorp bij Gouda.. Naja, igg zijn grote steden dichtbij. 3nodding

Bento Box-sama

a_dragon_fly

PostPosted: Sat Dec 03, 2005 12:36 pm

provincie utrecht stad woerden XD
PostPosted: Sun Dec 04, 2005 12:37 pm

Menaldum te Friesland, vlakbij Leeuwarden.

-Mr.Torture-

Miaka_me

PostPosted: Mon Dec 05, 2005 3:47 am

Leeuwarden (kamers) en in Harlingen wonen mn ouders (zit ik weekends vaak)
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 4:28 am

waalre ligt naast eindhoven

((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh ))

Goshujin Sama

Dapper Visionary

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 5:29 am

Ik woon in Vlissingen.. In zeeland blaugh
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 11:22 am

Ik in Leeuwarden .__.

Insane-Luna

Alzheimer
Crew

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 12:39 am

The Dark Hell

((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild mad p ))

Vaak genoeg. mad
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 1:25 am

Alzheimer
The Dark Hell

((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh ))

Vaak genoeg. mad
rofl

Goshujin Sama

Dapper Visionary

Alzheimer
Crew

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 1:46 am

The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell

Vaak genoeg. mad
rofl

Tsja....er isi geen specifiek topic voor en repeat topics zijn geaccepteerd. :'x

*gooit oreo's*
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 2:25 am

Alzheimer
The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell

Vaak genoeg. mad
rofl

Tsja....er isi geen specifiek topic voor en repeat topics zijn geaccepteerd. :'x

*gooit oreo's*
xp achja we moeten iets hebben om over te posten razz

maar ik vraag me af of er meer werd gepost zonder de sub forums maar alles in 1 algemeen ongestuctureerde topic razz want zo is het meestal biggrin

Goshujin Sama

Dapper Visionary

Alzheimer
Crew

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 3:13 am

The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell

Vaak genoeg. mad
rofl

*gooit oreo's*

maar ik vraag me af of er meer werd gepost zonder de sub forums maar alles in 1 algemeen ongestuctureerde topic razz want zo is het meestal biggrin

Meh...dat is het probleem van de subfora-look op Gaia. Het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Er loopt geloof ik een petition hierover in het Petitions forum, en L0cke zei een tijdje geleden in Towns dat er waarschijnlijk iets aan gedaan zal worden maar tot nu toe heb ik er verder niets over gezien. >.>''
PostPosted: Tue Dec 06, 2005 4:03 am

Alzheimer
The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell

Vaak genoeg. mad
rofl

*gooit oreo's*

Meh...dat is het probleem van de subfora-look op Gaia. Het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Er loopt geloof ik een petition hierover in het Petitions forum, en L0cke zei een tijdje geleden in Towns dat er waarschijnlijk iets aan gedaan zal worden maar tot nu toe heb ik er verder niets over gezien. >.>''
ja misschien moeten ze ook iets van plaatjes ernaast doen of net zoiets maken als gaia beta town alleen dan dat je een soort fort hebt en daar gebouwen in kan aanmaken en dat zijn dan de subforums ofzo 3nodding

Goshujin Sama

Dapper Visionary

Alzheimer
Crew

PostPosted: Tue Dec 06, 2005 4:23 am

The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell
Alzheimer
The Dark Hell
rofl

*gooit oreo's*

ja misschien moeten ze ook iets van plaatjes ernaast doen of net zoiets maken als gaia beta town alleen dan dat je een soort fort hebt en daar gebouwen in kan aanmaken en dat zijn dan de subforums ofzo 3nodding

Das inderdaad een leuk idee. Sluit mooi aan bij de toekomstige Guild Houses. ^^
Reply
Urusei!

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas