|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 8:28 am
Misschien blijk je wel onverwachts bij iemand in de buurt te wonen. ^^''
Ik woon zelf in Almere, Flevoland.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 8:35 am
Een klein dorp bij Gouda.. Naja, igg zijn grote steden dichtbij. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 12:36 pm
provincie utrecht stad woerden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 12:37 pm
Menaldum te Friesland, vlakbij Leeuwarden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 3:47 am
Leeuwarden (kamers) en in Harlingen wonen mn ouders (zit ik weekends vaak)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 4:28 am
waalre ligt naast eindhoven
((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 5:29 am
Ik woon in Vlissingen.. In zeeland blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 11:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 12:39 am
The Dark Hell waalre ligt naast eindhoven ((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild mad p )) Vaak genoeg. mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 1:25 am
Alzheimer The Dark Hell waalre ligt naast eindhoven ((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh )) Vaak genoeg. mad rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 1:46 am
The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell waalre ligt naast eindhoven ((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh )) Vaak genoeg. mad rofl Tsja....er isi geen specifiek topic voor en repeat topics zijn geaccepteerd. :'x
*gooit oreo's*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 2:25 am
Alzheimer The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell waalre ligt naast eindhoven ((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh )) Vaak genoeg. mad rofl Tsja....er isi geen specifiek topic voor en repeat topics zijn geaccepteerd. :'x
*gooit oreo's* xp achja we moeten iets hebben om over te posten razz maar ik vraag me af of er meer werd gepost zonder de sub forums maar alles in 1 algemeen ongestuctureerde topic razz want zo is het meestal biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 3:13 am
The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell waalre ligt naast eindhoven ((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh )) Vaak genoeg. mad rofl Tsja....er isi geen specifiek topic voor en repeat topics zijn geaccepteerd. :'x
*gooit oreo's* xp achja we moeten iets hebben om over te posten razz maar ik vraag me af of er meer werd gepost zonder de sub forums maar alles in 1 algemeen ongestuctureerde topic razz want zo is het meestal biggrin Meh...dat is het probleem van de subfora-look op Gaia. Het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Er loopt geloof ik een petition hierover in het Petitions forum, en L0cke zei een tijdje geleden in Towns dat er waarschijnlijk iets aan gedaan zal worden maar tot nu toe heb ik er verder niets over gezien. >.>''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 4:03 am
Alzheimer The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell waalre ligt naast eindhoven ((ik vraag me af hoe vaak al hebben gezegt hoe oud we zijn, waar we wonen en wat we leuk vinden op deze guild blaugh )) Vaak genoeg. mad rofl Tsja....er isi geen specifiek topic voor en repeat topics zijn geaccepteerd. :'x
*gooit oreo's* xp achja we moeten iets hebben om over te posten razz maar ik vraag me af of er meer werd gepost zonder de sub forums maar alles in 1 algemeen ongestuctureerde topic razz want zo is het meestal biggrin Meh...dat is het probleem van de subfora-look op Gaia. Het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Er loopt geloof ik een petition hierover in het Petitions forum, en L0cke zei een tijdje geleden in Towns dat er waarschijnlijk iets aan gedaan zal worden maar tot nu toe heb ik er verder niets over gezien. >.>''ja misschien moeten ze ook iets van plaatjes ernaast doen of net zoiets maken als gaia beta town alleen dan dat je een soort fort hebt en daar gebouwen in kan aanmaken en dat zijn dan de subforums ofzo 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 4:23 am
The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell Alzheimer Tsja....er isi geen specifiek topic voor en repeat topics zijn geaccepteerd. :'x
*gooit oreo's* xp achja we moeten iets hebben om over te posten razz maar ik vraag me af of er meer werd gepost zonder de sub forums maar alles in 1 algemeen ongestuctureerde topic razz want zo is het meestal biggrin Meh...dat is het probleem van de subfora-look op Gaia. Het ziet er gewoon niet aantrekkelijk uit. Er loopt geloof ik een petition hierover in het Petitions forum, en L0cke zei een tijdje geleden in Towns dat er waarschijnlijk iets aan gedaan zal worden maar tot nu toe heb ik er verder niets over gezien. >.>''ja misschien moeten ze ook iets van plaatjes ernaast doen of net zoiets maken als gaia beta town alleen dan dat je een soort fort hebt en daar gebouwen in kan aanmaken en dat zijn dan de subforums ofzo 3nodding Das inderdaad een leuk idee. Sluit mooi aan bij de toekomstige Guild Houses. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |