|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 4:46 am
de titel zegt het al! post hier je muziek smaak zeg alsjeblieft dat hier niemand hardcore luistert...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 11:32 am
ninja vocaloid rock is oke af en toe maar pop is denk ik meer mijn ding (of een combie). als het een mooi deuntje heeft en de tekst een beetje normaal is ben ik al snel tevreden (maar helaas mist dat nog al vaak.....). ik luister af en toe naar klassieke muziek (ik speel piano). hardcore is toch zo slecht nog niet. same as metal (en daar ken ik er veel van). oh ja mijn oren wil ik heel houden dus liever geen house...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 12:33 pm
Zeissothafar says: Metal twisted Alle soorten en maten, behalve death metal dan. Hier nog wat indie, daar wat punk. That's about it smile Het enige wat je never nooit niet op me mp3 zal vinden is michael jackson, robbie williams en jan smit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 15, 2009 2:29 pm
van jan smit lijkt me dat ook heel erg logisch... bleh! talk2hand michael jackson en robbie williams kunnen nog meevallen (vaak niet maar toch soms dan...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 12:14 pm
ik luister alleeen niet naar rap, r&b, trance, techno en hardcore.... ongeveer dan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 16, 2009 12:19 pm
micheal jackson en robbie williams zijn inderdaad een setje beunhaasjes... jan smit.... *kotst* xzibit blijft de coolste rapper allertijden! op 2pac na dan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 3:46 am
Rock ;'D Ben ook wel van de instrumentale nummers (geen klassiek)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 4:39 am
luistert iemand naar jpop? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 11:57 am
Calahara luistert iemand naar jpop? ninja zo nu en dan , meer random nummers en anime tunes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 1:20 pm
kittyocean Calahara luistert iemand naar jpop? ninja zo nu en dan , meer random nummers en anime tunes [goetoe djoboe] good job!! ik ook, vooral anime stuf, zit mijn mp3 vol mee (letterlijk).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 19, 2009 3:01 pm
Eigenlijk heel divers. Rock, pop, metal, rap, punk, michael EN robbie wink Maar ook salsa muziek en spaanstalig kan mooi zijn ^^
Wat ik totaal niet luister is hardcore. Dan eerder trance/dance.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 1:04 am
Calahara kittyocean Calahara luistert iemand naar jpop? ninja zo nu en dan , meer random nummers en anime tunes [goetoe djoboe] good job!! ik ook, vooral anime stuf, zit mijn mp3 vol mee (letterlijk). Ik heb ook erg veel XD Heb bijna alle Sailor Moon cd's XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 5:08 am
WOOOOT heb je de versie van KAITO gezien van het eerste opening nummer? die is echt grappig (gaat over ijs).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 20, 2009 8:07 am
Zeissothafar says: Lol de anime-tunes topic sweatdrop
Ik heb ook gigantisch veel onzin nummers op me pc, zoals You're a plumber - The Stupid Mario Brothers, The mysterious ticking noise - Potter Puppet Palls.... Die laatste is erg droog, zoek eens op op youtube smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|