Hallo iedereen! Laat ik mij even voorstellen: ik ben Radolf Hunter. En ik ben hier om Dashinator te assisteren in zijn klopjacht op het spook van de ADPE. Ja, voor de personen die het nog niet wisten: jullie guildje wordt geplaagd door een echt spook! Nu had ik al te horen gekregen dat het spook bezit had genomen van jullie mascotte en dat de mods en de captain van de guild ook onder vuur liggen! Maar wees niet bang want de Ghostbusters zijn hier!
Om het spook te kunnen stoppen moeten we het eerst zien te localiseren om het vervolgens te vangen. Wat we daarna ermee gaan doen dat is niet bestemd voor Gaia oortjes. Maar goed terug naar de jacht. Wij, Ghostbusters, zijn op dit moment nog maar met z'n tweeen, omdat de anderen van ouderdom met pensioen moesten (kom op, de film was gemaakt in 1984!). En dus hebben we alle hulp nodig die we kunnen krijgen.
Ben jij dus een stoere dame of een onbevreesde heer die wel van wat avontuur houdt? Dan meld je nu aan voor de Ghostbusters! We hebben zelfs een uniform om ons te onderscheiden van de rest! Variaties op ons uniform zijn ook van harte welkom. Dit kan zijn door andere kleuren combinaties of zelfs door heel andere items te gebruiken. Wees creatief!

Item List:
Black Baseball Cap
Red Tie
Othersider Night Vision Goggles
Shade Ghost Hunter Protective Gloves
Cool Starter Military Boots
Shade Ghost Hunter Jumpsuit
Je bent niet verplicht tot het dragen van het uniform om lid te kunnen worden van de Ghostbusters. Het enige wat je WEL moet doen is een berichtje achter laten in deze thread met daarin duidelijk vermeld dat je lid wil worden van onze SpokenJagersClub.
Om ons plan om het spook te vangen tot een goed einde te brengen zijn er enkele dingen die gedaan moeten worden:
Taak 01:
Zoals jullie net hebben gezien hebben wij een uniform. Het is niet echt een origineel pak, daar zijn we het waarschijnlijk allemaal wel over eens. En dat is jullie eerste taak is: Tektek een nieuw uniform voor de Ghostbusters dat betaalbaar is, maar vooral ook origineel!
Het leukste, origineelste pak krijgt een prijs!
PM de inzendingen naar mij (Radolf_Hunter) met als onderwerp: Ghostbusters Taak 01
Taak 02:
Nu hebben we nog een waterdicht aanvalsplan nodig. Dus leden van de Ghostbusters, ik zou zeggen leef je uit! Schrijf dat waterdichte, slimme aanvalsplan en PM die naar mij. Vergeet de PM niet het juiste onderwerp te geven, namelijk: Ghostbusters Taak 02
Het slimste en sluwste plan zal beloond worden met een prijs!
Je kan zo vaak meedoen aan een taak als je zelf wilt. Maar let op na halloween (01-11-2009 08.00uur) worden er geen inzendingen meer geaccepteerd. De prijzen zullen voor 06-11-2009 naar de winnaars worden opgestuurd!
SJC-lijst
Radolf_Hunter..............................................Dashinator........................................Angel Essayez..............................................cerinth