Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
de ghostbusters *kom wordt lid* Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

valt gaya nog te redden denk je?
ja natuurlijk
80%
 80%  [ 12 ]
nee vrees van niet
20%
 20%  [ 3 ]
Total Votes : 15

radolf_hunter

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 5:50 am

User Image

Hallo iedereen! Laat ik mij even voorstellen: ik ben Radolf Hunter. En ik ben hier om Dashinator te assisteren in zijn klopjacht op het spook van de ADPE. Ja, voor de personen die het nog niet wisten: jullie guildje wordt geplaagd door een echt spook! Nu had ik al te horen gekregen dat het spook bezit had genomen van jullie mascotte en dat de mods en de captain van de guild ook onder vuur liggen! Maar wees niet bang want de Ghostbusters zijn hier!

Om het spook te kunnen stoppen moeten we het eerst zien te localiseren om het vervolgens te vangen. Wat we daarna ermee gaan doen dat is niet bestemd voor Gaia oortjes. Maar goed terug naar de jacht. Wij, Ghostbusters, zijn op dit moment nog maar met z'n tweeen, omdat de anderen van ouderdom met pensioen moesten (kom op, de film was gemaakt in 1984!). En dus hebben we alle hulp nodig die we kunnen krijgen.

Ben jij dus een stoere dame of een onbevreesde heer die wel van wat avontuur houdt? Dan meld je nu aan voor de Ghostbusters! We hebben zelfs een uniform om ons te onderscheiden van de rest! Variaties op ons uniform zijn ook van harte welkom. Dit kan zijn door andere kleuren combinaties of zelfs door heel andere items te gebruiken. Wees creatief!

User ImageUser Image

Item List:
Black Baseball Cap
Red Tie
Othersider Night Vision Goggles
Shade Ghost Hunter Protective Gloves
Cool Starter Military Boots
Shade Ghost Hunter Jumpsuit

Je bent niet verplicht tot het dragen van het uniform om lid te kunnen worden van de Ghostbusters. Het enige wat je WEL moet doen is een berichtje achter laten in deze thread met daarin duidelijk vermeld dat je lid wil worden van onze SpokenJagersClub.

Om ons plan om het spook te vangen tot een goed einde te brengen zijn er enkele dingen die gedaan moeten worden:

Taak 01:
Zoals jullie net hebben gezien hebben wij een uniform. Het is niet echt een origineel pak, daar zijn we het waarschijnlijk allemaal wel over eens. En dat is jullie eerste taak is: Tektek een nieuw uniform voor de Ghostbusters dat betaalbaar is, maar vooral ook origineel!

Het leukste, origineelste pak krijgt een prijs!

PM de inzendingen naar mij (Radolf_Hunter) met als onderwerp: Ghostbusters Taak 01

Taak 02:
Nu hebben we nog een waterdicht aanvalsplan nodig. Dus leden van de Ghostbusters, ik zou zeggen leef je uit! Schrijf dat waterdichte, slimme aanvalsplan en PM die naar mij. Vergeet de PM niet het juiste onderwerp te geven, namelijk: Ghostbusters Taak 02

Het slimste en sluwste plan zal beloond worden met een prijs!

Je kan zo vaak meedoen aan een taak als je zelf wilt. Maar let op na halloween (01-11-2009 08.00uur) worden er geen inzendingen meer geaccepteerd. De prijzen zullen voor 06-11-2009 naar de winnaars worden opgestuurd!

SJC-lijst

Radolf_Hunter..............................................Dashinator........................................Angel Essayez..............................................cerinth

User Image
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 6:57 am

Welkom iedereen =D AAN DE SLAG =3

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:07 am

Jullie Ghostbusters scheren alle spoken over 1 kam! En Slimer dan? Nou? Die was zelfs de mascotte van de Ghostbusters!!

Gaya krijgen jullie niet, niet hoor je me! *legt een dwaalspoor aan*
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:11 am

-zet stofzuiger op je hoofd-
en wie zegt dat we alle spoken over 1 kam scheren?

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:14 am

-komt kitty helpen met het dwaalspoor-

Het zijn die friessen die opeens massaal lid werden van de guild. Volgens mij hebben zij er iets mee te maken... Gaya werd pas bezeten nadat ze lid waren geworden!

Het toeval wil dat dit ook werkelijk waar is! Er werd in de provincie thread achter elkaar gepost dat men uit Friesland kwam. En daarna kwam het idee van Gaya als een spook pas... Het is niet de bedoeling om mensen te beledigen op welke manier dan ook.
....
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 7:26 am

I knew it! I should have never let them in!!...... ehm, Dash, mag ik misschien mijn haar terug? Het zit al niet en op deze wijze wordt het er niet beter op

kittyocean
Captain

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 8:25 am

ehh... nee =3 ik wil het houden heart wink
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 8:46 am

We houden onze mascotte toch wel??
Wat kan een spook voor slechte dingen doen? Straks blijkt er niets aan de hand gewezen te zijn en hebben we voor niets een arm spook weggejaagd/gevangen/vernietigd!!!! Dat mag niet gebeuren!!!

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 9:52 am

dat merken we wel rolleyes
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 10:52 am

was het niet het idee om het spook uit gaya te halen inplaats van heel gaya weg te halen tenminste dat hoorde ik laast van radolf

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 11:08 am

Als Gaya ook maar iets overkomt heb je mij op je dak! :3
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 11:10 am

das mooi! maar dan rest er nog de vraag of dat nodig is... het weg halen van het spook

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

radolf_hunter

PostPosted: Wed Oct 14, 2009 11:36 am

nouja zie het maar zo wij zeggen uit ervaring dat het echt nodig is om gaya te vangen
dit kunne jullie geloven of niet maakt mij niks uit.
ik vnd het vange gewoon ook leuk razz
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 11:37 am

het plan is om het spook uit gaya te halen... als dat niet lukt... moeten we gaya opsluiten of verwijderen...

Zakou, vergeet je ladder niet

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 2:02 pm

Zie je nou wel! Gaya heeft niks gedaan ze is onschuldig, het spook alleen niet!
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces