Welcome to Gaia! ::

Reply Urusei!
Friesland Meeting Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

-Mr.Torture-

PostPosted: Wed Nov 30, 2005 10:26 am

Zijn er ook mensen uit Friesland die een meeting willen?
We zouden dan wel een keer in Leeuwarden afspreken
3nodding ninja 3nodding
PostPosted: Wed Nov 30, 2005 10:48 am

-Inferis911-
Zijn er ook mensen uit Friesland die een meeting willen?
We zouden dan wel een keer in Leeuwarden afspreken
3nodding ninja 3nodding

zijn hier zoveel mensen uit Friesland dan? sweatdrop
Prinzy komt zoiezo uit Friesland heart

Miaka_me

[NL]Hylian Knight Link[Nl

PostPosted: Thu Dec 01, 2005 2:08 am

er uis bijna niemand uit friesland hier stare
En ik kom zeker niet want ik ga niet even 2 uur in de trein zitten om een feestje van drie uur bij te wonen en dan weer terug in twee uurtjes ik ben langer onderweg dan het feestje duurt! gonk
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 5:08 am

Hylian
Er zijn meer mensen uit Friesland dan je denkt hoor, niet zo degraderend, hiero.
Ik kom ook uit Friesland, uit hetzelfde stadje als Prinzeh.xD

Kavauras

Cassidy92

PostPosted: Thu Dec 01, 2005 7:39 am

Vooral bij al ADPE zijn er veel mensen uit friesland XD *woont zelf ook in friesland*
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 8:45 am

Wow...veel Friezen hier. o.o''

Als ik m'n ouders kan overhalen om me naar Leeuwarden te brengen kan ik ook misschien wel. >.>

Alzheimer
Crew

kiek
Vice Captain

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 9:15 am

*hier zit een goois meisje*
SOrry ik moet ook langer in de trein zitten dan het feestje duurt ^__^'''
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 9:16 am

kiek

Het Gooi?! Waar woon je als ik vragen mag? n.n''

Alzheimer
Crew

-Mr.Torture-

PostPosted: Thu Dec 01, 2005 9:37 am

Maar willen de friezen in deze guild ook een keer een meeting houden? Dat was mijn vraag namelijk, ik vroeg niet waar iedereen weg kwam stare xd xd
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 9:44 am

Alzheimer
kiek

Het Gooi?! Waar woon je als ik vragen mag? n.n''

hmm H'sum.... en waar woon jij?

Almere, maar ik woonde tot voor kort in Huizen. n.n''

kiek
Vice Captain

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

King of cows

PostPosted: Thu Dec 01, 2005 2:11 pm

ik vind dat we int midden van het land moet afspreken, gewoon..Utrecht cool
PostPosted: Thu Dec 01, 2005 11:32 pm

ow we zouden moeten afspreken op een groot event dat een weekend duurt zoals "The Party" das een lan party voor 2000 man in beurs gebouw eindhoven :3

((lan wil zeggen local area network, dus oftewel een feest waar je je pc naartoe neemt en hem dan een groot netwerk legt en heel het weekend gaat gamen, anime downloaden van andere pc's of film kijken ofzo ........ meestal is er op zoon lan part wel 4 of meer tera byte aan anime en manga en films te downloaden van elkaars pc xd ... das 4000 gb whee ))

Goshujin Sama

Dapper Visionary

Alzheimer
Crew

PostPosted: Thu Dec 01, 2005 11:57 pm

The Dark Hell
ow we zouden moeten afspreken op een groot event dat een weekend duurt zoals "The Party" das een lan party voor 2000 man in beurs gebouw eindhoven :3

((lan wil zeggen local area network, dus oftewel een feest waar je je pc naartoe neemt en hem dan een groot netwerk legt en heel het weekend gaat gamen, anime downloaden van andere pc's of film kijken ofzo ........ meestal is er op zoon lan part wel 4 of meer tera byte aan anime en manga en films te downloaden van elkaars pc xd ... das 4000 gb whee ))

Mijn laptop is al een halfjaar kapot. Mijn pc...hoe krijg ik die ooit mee? ;.;''
Bovendien zie ik het niet echt zitten...als een van de weinige meisjes op een mannenfestijn. >.>''
PostPosted: Fri Dec 02, 2005 2:47 am

Alzheimer
The Dark Hell

Mijn laptop is al een halfjaar kapot. Mijn pc...hoe krijg ik die ooit mee? ;.;''
Bovendien zie ik het niet echt zitten...als een van de weinige meisjes op een mannenfestijn. >.>''
" but thats where your rong" xd ((qoute uit flash filmpje: decline of video gaming 2))

valt wel mee hoor er zijn natuurlijk wel veel mannen , maar er zijn ook gewoon veel vrouwen want er komen veel gaming clan's naar zoon party en die bestaan ook vaak uit vrouwen 3nodding en dan nog ... we wont bite domokun

Goshujin Sama

Dapper Visionary

Miaka_me

PostPosted: Fri Dec 02, 2005 5:40 am

Kavauras
Hylian
Er zijn meer mensen uit Friesland dan je denkt hoor, niet zo degraderend, hiero.
Ik kom ook uit Friesland, uit hetzelfde stadje als Prinzeh.xD

Lolz! ik ook!
wie ben jij dan >.>;;?
ga je regelmatig op stap in Harns?
Reply
Urusei!

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items