|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 3:36 am
zoals de titel aan aangeeft, vertel eens iets over jezelf ^^
hoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven.. waar hou je van, waar hou je absoluut niet van.. etc etc etc
heart
Ik zal meteen ff beginnen (das altijd wel zo netjes als topic-starter he)
Ik ben Maaike, ik ben 19 jaar, Ik kom uit Friesland (woon op kamers in Leeuwarden). Ik zit op HBO, Docent Beeldende Kunst en Vormgeving, 1e jaars. Daarnaast ga ik altijd graag op stap, beetje in mn stamkroegje zitten, beetje bij vrienden zitten. Ook kijk ik graag film, zowel in de bios als lekker op de bank.
Ik houd van lieve, zorgzame mensen (vreemde is dat ik er weer niet op val), Buitenlands eten; Italiaans, Frans, Chinees, Japans etc., Sex, Grote steden, Culturele uitstapjes (het liefst eindigend in de kroeg) gezelligheid, Romantiek, Dieren, Slapen (mijn bed heart ) De zomer (al vind ik de winter ook niet altijd erg) en.. jaja, Angelina Jolie en Johnny Depp <333333
Ik houd niet van; Zuurkool, Salamie, witlof, spruitjes en bruine bonen sweatdrop Arogante mensen, Wiskundige vakken, geld (mocht ik het hebben, zou ik het geweldig vinden, maar ik heb altijd te weinig) Bob Saget, Beau van Ervendoorn (en nog een paar, maar zal niet teveel namen gaan noemen). en verder... weet ik het niet whee
~~~~ heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 6:04 am
Nou...ik ben bijna 16 die 3 Havo doet...Ik interesseer me erg in muziek en bezoek regelmatig concerten. Muziek is mijn grote passie samen met tekenen =D Dit is ongeveer het lijstje van artiesten waar ik regelmatig naar luister......misschien vinden jullie het niet interessant, maar jullie zijn niet verplicht om ernaar te kijken. D< Ik ben behoorlijk gay.
[+] Enon [+] Morcheeba [+] Citizen Cope [+] Tsunami Bomb [+] Coldplay [+] Royksopp [+] Quasimoto [+] dEUS [+] Blonde-Redhead [+] Eels [+] Rebekah Jones [+] University [+] Broken Social Scene [+] Reel Big Fish [+] The Scissor Sisters [+] Zero 7 [+] Brainiac [+] Spoon [+] Less Than Jake [+] The Dears [+] Starsailor [+] Sufjan Stevens [+] Public Enemy [+] Death Cab For Cutie [+] Beck [+] Tapping The Vein
Ik haat Green Day. Ik draag bijna elke dag Converse All Stars. Ik heb een sjaaltjes obsessie en zonder een sjaal voel ik me leeg. Ik speel een hippie in een film die we voor school moeten maken. Ik teken manga met een hoog emo-gehalte. Ik HAAT visual kei bands als Pierrot. Ik vind Japanse popartiesten purdy <3. Als ik later groot ben speel ik gitaar in een vaag art-pop bandje en verzorg ik artwork voor computergames. Ik ben misschien aseksueel. Ik doe me voor als lesbisch op school hoewel ik nog nooit echt verliefd ben geweest. Ik ga elk jaar naar de States om op muziekfestivaltocht te gaan met m'n neef. Ik hou van crossdressen. Als m'n haar meewerkt lijk ik op L van Death Note. Ik ben de eigenaar van de Urusai! Guild op gaiaonline.com. Ooit wil ik David Firth ontmoeten. Ik ben een enorme egocentrische loser. Ik vind moderators op Kindertent raar. Mijn vader is een psychopaat. Ik heb een tekenleraar die je een hoger cijfer geeft als je grote tieten hebt. Ik haat en kan niet dansen. Ik ben bang voor mijn Franse leraar omdat die haast altijd een stijve heeft. Mijn vriendin Keeks en Klisje gaan de Turken uitroeien met Toverrijst van Lassi om een aanslag op Sinterklaas te voorkomen. Vorige jaar was ik emo. Een vriend van me lijkt op Link van Zelda en kan een perfecte imitatie van Dath Vader geven. Voor Wiskunde sta ik een 3 op m'n rapport. Ik wil ooit leren skateboarden. Ik ben zelf alternatief maar het gros van mijn vriendenkring niet. Vroeger was ik bang voor Ronald MacDonald. Mijn lievelingseten is tiramisu. Ik ben een mentaal wrak..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 9:37 am
nou mijn totale naam is Noud Alladin Grap van Miltenburg >_> (volgens mij zatten mijn ouders door de tv gids te bladeren ofzo toen ze een naam bedachten voor mij)
in iedergeval ik ben 18 jaar en zit in het 3de jaar van mijn mbo opleiding (loop stage op moment tm januari) als vmbo school heb ik het grafisch Lyceum Eindhoven gedaan (nu heet dat de eindhovense school) en nu doe ik de opleiding Multimedia Vormgever Niveau 4 op het mbo van de eindhovense school.
hierna ben ik van plan om de game opleiding in hilversum of breda te gaan doen maar daar ben ik nog niet over uit ^^.
verder
-ik heb het altijd druk ^^
- ik ben geen ruzie maker buiten huis (zusjes plagen is leuk cool ) ik heb nog nooit gevochten ofzo en dat komt ook maar goed uit want ik ben 1 meter 95 en fors gebouwt dus ja .......
- ik hou van anime, hentai, manga en alles wat met japan te maken heeft ook hun eten .... hmmm sushi :3
- verder kwa eten lust ik bijna alles behalve een paar dingtjes maar dat weet ik meestal pas als ik het eet xd .
- ik vind verder tekenen, 3d modeleren, animeren, sites bouwen, cd producties maken, enz erg leuk om te doen en het houd me ook goed bezig, all doe ik het 1 wel meer dan de andere ^^
- dan ben ik wel het persoon dat uren achter de pc kan zitten (gaming. internet, vanalles) en vaak zit ik ook altijd vanalles te doen wat niet de bedoeling is. want meestal heb ik een berg met ideen kwa manga, animatie of iets anders. alleen omdat ik alles zoon beetje tegelijk wil doen botsen al die ideen tegen elkaar op en komt er uiteindelijk niks van sad
- ik hou niet echt van stappen, ik vind het geld verspilling omdat ik veel drink en ik ben ook niet echt een danser en praten lukt ook niet echt goed met al die muziek xd . maar daar in tegen ben ik wel echt een regel teef als het aankomt op feesten thuis. al mijn weekende zitten altijd vol met anime marathonen, lan party's, massive sleep overs noem maar op ik vind zo iets veel gezelliger dan stappen ^^
- dan uhhhhhh ik wordt steeds meer gaia verslaaft de laatste tijd 3nodding
- dingen mij irriteren zijn toch wel mensen die gewoon dingen echt fout doen en niet willen veranderen een voorbeeld: een vriendin van mij gebruikt der vrienden als internet providers en daardoor raakt ze der vrienden kwijt. wij willen der helpen maar ze luisterd niet wat we ook doen, want binnenkort zijn wij der ook weg van zeg maar.
- uhh en verder heb ik een hekel aan emo mensjes, al kan ik er meestal wel om lachen hoe ziellig ze zijn xd (dat is iets wat ik altijd al heb gehad ook als iemand op zijn kop krijgt voor mijn neus ofzo, kan ik het niet helpen om gewoon kei hard te lachen het is iets wat ik al van jongs af aan heb sweatdrop )
current project (deze moet wel af XD)
- ik en 5 klas genoten gaan een game maken om te laten zien op het intervieuw op de game scholen om daar binnen te komen en we hebben daar ander half jaar voor (als het een beetje op gang is maak ik wel een topic in school of arts ^^)
het word waarschijnlijk een kleine rpg ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 9:38 am
Okee, nu is het mijn beurt smile Mijn naam is Kikianne en de meeste mensen vinden dat te lang dus noemen ze me Kiek... (haha jup, ik weet nooit iets leuks als nickname) Ik ben 17 jaar ik zit in 5 atheneum, ik ben geen stuud (meer) hehe te zien dat ik vorig jaar met de hakken over de sloot over ben gegaan en het er nu niet bepaald goed voor me uitziet smile
Ik ben zelf erg onzeker en ben sociaal absoluut niet sterk maar ben hard aan het leren mrgreen om wat socialer te worden. Ook ik ben, vooral in het begin als ik iemand leer kennen (en als ik me niet op mijn gemak voel), vrij stil en verlegen... maar ik kom vanzelf los al moet ik goed op mijn mondje letten omdat er soms nog wel eens een super stomme opmerking uitkomt of flauwe grap die alleen ik begrijp omdat ik gewoon Uber snelle/rare gedachtes maak. (en ik behoor dus absoluut niet tot de popi mensen in de klas) =P
Verder vind ik het heerlijk om lui te zijn en om achter mijn pc te hangen, ik zit vrijwel iedere dag 1 of andere anime te kijken en tegenwoordig lees ik ook wat meer manga's. Ik ben ook een groot fan van paarden, echt super mooie beestjes!! Ik rij zelf ook, naja normaal gesproken als ik niet zo nodig een arm moet breken smile Jup, van het zomer brak ik mijn arm toen ik van een paard afviel en ben er nog minimaal een maand zoet mee ><'' dus dat is al een half jaar niet rijden crying en mijn liefde word steeds groter!!
Eigenschappen van mezelf (vind ik) - Ik ben een neurd... smile of een computer freak ook wel een beetje (ben het enige meisje tussen een grote groep van jongen bij informatica... en ik kan gewoon niet zo goed opzschieten met jongen T.T Vind ik gewoon moeilijk...
- Ik ben lui (spreekt voor zich =P)
- Ik kan best wel achterdochtig zijn... (en dat moet ik echt afleren!!)
- ik ben voornamelijk rustig en serieus ingestelt..
- ik kan best wel een einzelganger zijn...
- Iets moet me interesseren om mijn aandacht te trekken, anders doe ik het liever niet (zoals school), maar aangezien ik dit moet doen heb ik geen keuze smile
- *ik ben nog aan het nadenken over meer... als je geinteresseerd bent =p*
Dankje voor de tijd nemen om dit over mij te lezen ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:13 pm
cool, ik ben trees,ben 17 jaar oud
en ik heb geen zin om iets verder te zeggen sweatdrop
ohjah,ik houd van pizza en bleach en naruto en inuyasha en dragonball en mijn mobiel *strokes* ik houd ook van zwart en uhm.....verveel me 24/7 sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 4:51 am
Ik heet Foeke, ben bijna 17 jaar, en doe de 4e klas voor de 2e keer... (goed he? sweatdrop rofl ) Ik ben momenteel wonende in Menaldum (Friesland) en kan niet wachten tot ik uit dat gat weg kan. Mijn interesses zijn vooral Metalmuziek, gamen, uitgaan (KROEGEN!!!!) en met vrienden omhangen (film kijken o.i.d)
Ik haat Rap/Hiphop/hardcore enzovoorts en houd van dingen opblazen. Verder heb ik een 'gezonde' leeftstijl' namelijk roken, drinken en slapen. Ik sport zelf niet (wel veel lichaamsbeweging) en ben een tijdje terug door onze puppy gebeten.
Als er vragen zijn hoor ik het wel. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 5:38 am
Ik ben Ewald Heijer!
ik kom uit Den_Haag ik ben dertien en wordt 20 oct 14
Hobby's:
Ik hou van: 1.Lezen 2.Chatten 3.Computeren 4.Gamen
Verder:
-Ik haat idiooten die zeggen dat ik dik ben
-ik ben lui als ik me verveel is het laatste wat ik doe Huiswerk
-Ik ben onbezet (geen vriendinetje dus)
-ben verslaaft aan gaia ( 3nodding duhh)
-Mijn liefelings spelletj zijn: 1.Zelda reeks 2.Metroid reeks 3.alle FFC spellen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 5:38 am
-Inferis911- Ik heet Foeke, ben bijna 17 jaar, en doe de 4e klas voor de 2e keer... (goed he? sweatdrop rofl ) Ik ben momenteel wonende in Menaldum (Friesland) en kan niet wachten tot ik uit dat gat weg kan. Mijn interesses zijn vooral Metalmuziek, gamen, uitgaan (KROEGEN!!!!) en met vrienden omhangen (film kijken o.i.d)
Ik haat Rap/Hiphop/hardcore enzovoorts en houd van dingen opblazen. Verder heb ik een 'gezonde' leeftstijl' namelijk roken, drinken en slapen. Ik sport zelf niet (wel veel lichaamsbeweging) en ben een tijdje terug door onze puppy gebeten.
Als er vragen zijn hoor ik het wel. ninja Ik heb echt medelijden met je... Menaldum, ik bedoel... dat is gewoon echt een gat! En als je van Metalmuziek enzo houdt, moet je naar de Hoogstraat in Leeuwarden; Mukkus, Gloppe, denk dat je het daar wel leuk vind dan wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 9:17 am
Tsja..Ik ben Candyce en ben 17 jaar oud (word 18 in maart).Zit in de 4e en doe VWO.Ik zit niet bepaald in de goede klas, maar dat komt doordat ik een jaar de tijd moest nemen om Nederlands te leren en toen ik dan naar de middelbare school hier ging was mijn woordenschat niet groot genoeg dus in feite ben ik twee jaar blijven zitten.Zo kan je het zien in ieder geval. Zoals je daar net las moest ik tijd nemen om Nederlands te leren,en woon hier eigenlijk pas 4 jaar.Ik kom uit de VS ne heb een Nederlandse stiefvader vandaar dat ik hier nu woon. Ik hou van lezen,dansen,kletsen(doe ik best vaak, behalve als ik niemand net ken,dan ben ik nogal verlegen), en winkelen. Waarschijnlijk wat meer dingen maar die kan ik op het moment niet bedenken. Ik hou van bijna alle muzieksoorten, het enige wat ik nooit naar luister is country en classic. Van rap, metal en rock hou ik van bepaalde dingen. En vind bijna alles in de Top 40 wel wat, maar kan ook een bloedhekel hebben aan bepaalde liedjes. Als er iets niet in staat wat je wilt weten, vraag het maar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 9:35 am
uhhh kort samenvatten.. (mot eten) ik ben jeroen 14 jaar 1 julie 2006 word ik `15, zit in t 3e vmbo uhhh het 1e zat ik vwo 2e havo en zo ben ik afgezakt lolz, en verder.... ik heb een dierentuin; alle huisdieren op een rijtje: 2 gerbillen 4 cavia's 8 katten 1 hond 1 hamster 1 kenijn, en 2 zussen, dat waren alle DIEREN en BEESTEN verder heb ik nog 2 broers, ik ja jullie niet vermoeien met alle namen van dieren en broers (en zussen... maar die zit in de dieren categorie) uhhh... nog iets boeiends?, owja: ik heb een hekel aan (2 punten wisten de meeste al, ga ik niet weer poten) en meelopers school te lang school geen uitval nog meer school savonds niet achter de comp mogen en elke dag motten afdrogen, en dat dat kwijlerige vriendje van mn zus de hele dag over d evoer komt... man wat maken die een herrie, komt gewoon boven mijn muziek uit :S ennuhh verder... owja ik vind leuk: compen (nogal voor de hand liggend) docenten op school uitlullen (he! vandaag weer gedaan.....+strafwerk stare ) en schoolvakanties lezen tekenen mensen uitlaggen en overal onder uit komen (ik ben nog al lui)... aha ik heb er... *denk ik*... nog een mijn personaliteit: lui... en ik doe ALLES wat ik wil lol (daar heb ik al meerdere klachten over gehoord..... ik ontken nog steeds dat woorden boek dei naar het hooft van de russische docente was evlogen sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 02, 2005 9:35 am
a_dragon_fly uhhh kort samenvatten.. (mot eten) ik ben jeroen 14 jaar 1 julie 2006 word ik `15, zit in t 3e vmbo uhhh het 1e zat ik vwo 2e havo en zo ben ik afgezakt lolz, en verder.... ik heb een dierentuin; alle huisdieren op een rijtje: 2 gerbillen 4 cavia's 8 katten 1 hond 1 hamster 1 kenijn, en 2 zussen, dat waren alle DIEREN en BEESTEN verder heb ik nog 2 broers, ik ja jullie niet vermoeien met alle namen van dieren en broers (en zussen... maar die zit in de dieren categorie) uhhh... nog iets boeiends?, owja: ik heb een hekel aan (2 punten wisten de meeste al, ga ik niet weer poten) en meelopers school te lang school geen uitval nog meer school savonds niet achter de comp mogen en elke dag motten afdrogen, en dat dat kwijlerige vriendje van mn zus de hele dag over d evoer komt... man wat maken die een herrie, komt gewoon boven mijn muziek uit :S ennuhh verder... owja ik vind leuk: compen (nogal voor de hand liggend) docenten op school uitlullen (he! vandaag weer gedaan.....+strafwerk stare ) en schoolvakanties lezen tekenen mensen uitlaggen en overal onder uit komen (ik ben nog al lui)... aha ik heb er... *denk ik*... nog een mijn personaliteit: lui... en ik doe ALLES wat ik wil lol (daar heb ik al meerdere klachten over gehoord..... ik ontken nog steeds dat woorden boek dei naar het hooft van de russische docente was evlogen sweatdrop ) nou.. da's toch KORT? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 5:01 am
Uhm tsjah..@-@ Ik heet irl gewoon Janna -_-'' *kuch*rotnaam*kuch* Maar noem me maar Lu of Luna! domokun uhm, ik ben 15 jaar en ben jarig op 10 mei! mrgreen M'n "hobby's" zijn paardrijden/met paarden omgaan, lezen, muziek luisteren, gaia, msn, boksen en ik hou wel van sport en extreme sporten en veel meer xD
Verder - - Veel mensen vinden me Evil! twisted - Ik heeft veel bijnaampjes xD
- Ben verslaafd aan snoep, koekies en CHOCOLA! heart *maar kben nie dik, kben 50 kilo* xD
- Ik heb vage humor xD
- Ik haat mensen die bevooroordelen, arrogant zijn, denken dat ze beter zijn dan anderen, betweters enz .__.
- Ik ben vaak eigewijs, en zeg vaak dingen voordat ik erover nadenk .__.''
- Ik ben geinterreseert in Wicca en alles wat ermee te maken heeft. Ik ben zeg maar aan het oefenen om een "Wiccan" te worden, moet nog veel leren xD
- Ik maak altijd vage geluidjes en doe soms spastische bewegingen xD *vraag me niet waarom* xD
- Khou veel van Punk/Rock/Metal en ook van andere muziekstijlen!
- Ik vind het blad W.I.T.C.H heel, heel erg leuk xD
Uhm, tsjah als er wat is kun je het me vragen of pm'en! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 7:26 am
Ik ben Lea, Door me vrienden: Lej. Geen idee waarom, tis even lang maar goed. Ik woon op urk, ja OP urk niet in urk. Twas een Eiland en je zegt ook niet in Terschelling maar Op terschelling vandaar ^^, Kben 14 jaar en op 23 oktober word ik weer 15 en ik zit in 3 VWO, gymnasium. (en nee.. Ik ben NIET goed in latijn en grieks)
Ik hou van: Coca Cola!, Witlof ( sweatdrop tis lekker! xd ), Tekeningen op de computer inkleuren, computeren, webcomics lezen, de Pauze, me weinige vrije tijd, Me verjaardag en me va en moe.
Ik hou niet van: Dr. Pepper, Pepsi en alle andere nep-cola merken, en nog wat personen die ik niet noem... stare
Random Facts: - Me ish Coca Cola verslaafd, wen er maar aan - Me ish vaak hyper (door de cola...) - Me heeft geen favo kleur - Me heeft ook geen favo muziek stijl
Meestal bijt ik niet, dus kan je me pm-en als je nog meerder van me wil weten ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 7:28 am
candy_loves_candy Tsja..Ik ben Candyce en ben 17 jaar oud (word 18 in maart).Zit in de 4e en doe VWO.Ik zit niet bepaald in de goede klas, maar dat komt doordat ik een jaar de tijd moest nemen om Nederlands te leren en toen ik dan naar de middelbare school hier ging was mijn woordenschat niet groot genoeg dus in feite ben ik twee jaar blijven zitten.Zo kan je het zien in ieder geval. Zoals je daar net las moest ik tijd nemen om Nederlands te leren,en woon hier eigenlijk pas 4 jaar.Ik kom uit de VS ne heb een Nederlandse stiefvader vandaar dat ik hier nu woon. Ik hou van lezen,dansen,kletsen(doe ik best vaak, behalve als ik niemand net ken,dan ben ik nogal verlegen), en winkelen. Waarschijnlijk wat meer dingen maar die kan ik op het moment niet bedenken. Ik hou van bijna alle muzieksoorten, het enige wat ik nooit naar luister is country en classic. Van rap, metal en rock hou ik van bepaalde dingen. En vind bijna alles in de Top 40 wel wat, maar kan ook een bloedhekel hebben aan bepaalde liedjes. Als er iets niet in staat wat je wilt weten, vraag het maar. Wooo! de VS. Bevalt het je hier eigelijk wel in vergelijking met de VS? o.o''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 10:07 am
Alzheimer candy_loves_candy Tsja..Ik ben Candyce en ben 17 jaar oud (word 18 in maart).Zit in de 4e en doe VWO.Ik zit niet bepaald in de goede klas, maar dat komt doordat ik een jaar de tijd moest nemen om Nederlands te leren en toen ik dan naar de middelbare school hier ging was mijn woordenschat niet groot genoeg dus in feite ben ik twee jaar blijven zitten.Zo kan je het zien in ieder geval. Zoals je daar net las moest ik tijd nemen om Nederlands te leren,en woon hier eigenlijk pas 4 jaar.Ik kom uit de VS ne heb een Nederlandse stiefvader vandaar dat ik hier nu woon. Ik hou van lezen,dansen,kletsen(doe ik best vaak, behalve als ik niemand net ken,dan ben ik nogal verlegen), en winkelen. Waarschijnlijk wat meer dingen maar die kan ik op het moment niet bedenken. Ik hou van bijna alle muzieksoorten, het enige wat ik nooit naar luister is country en classic. Van rap, metal en rock hou ik van bepaalde dingen. En vind bijna alles in de Top 40 wel wat, maar kan ook een bloedhekel hebben aan bepaalde liedjes. Als er iets niet in staat wat je wilt weten, vraag het maar. Wooo! de VS. Bevalt het je hier eigelijk wel in vergelijking met de VS? o.o''Ja hoor, heb nu mijn eigen plekje hier. Ik hoef eerlijk gezegd ook niet per se terug, ik denk dat ik gewoon nu verder in Nederland blijf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |