|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 3:48 am
Ja, Gaia har ju fixat och donat lite så att man kan länka sin FaceBook med sin Gaia. Självfallet tog jag chansen att få lite extra guld och skaffade mej en facebook x] Och nu letar jag efter lite flera vänner att ha där~ Någon som är intreserad? ^u^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 17, 2009 9:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 16, 2009 1:12 pm
Jag fattar inte hur det funkar! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 7:50 am
Jag önskar jag kunde hjälpa, men det kan jag inte! crying Jag har nämligen inte facebook! wahmbulance
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 17, 2009 10:59 am
Jag vill inte kunna logga in på Gaia med Facebook, om någon hackar mitt Facebook-konto så hackar de mitt Gaia-konto också... men jag antar att jag inte kan logga in så om jag inte har valt det, eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 20, 2009 2:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 30, 2009 11:29 am
tycker att det känns läskigt. jag är anonym på gaia, men det är jag inte på facebook. : S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 25, 2010 9:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 01, 2010 9:57 am
DaDavidov The Terrible! Jag önskar jag kunde hjälpa, men det kan jag inte! crying Jag har nämligen inte facebook! wahmbulance MINA "VÄNNER" SKAPADE ETT KONTO ÅT MIG. OM NÅGON HAR TRÅKIGT KAN DE ALLTID LÄGGA TILL MIG SOM VÄN. DO IT FOR THE FISHIES! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 05, 2010 12:38 pm
Vad jag har förstått, så kommer bara ett inlägg när jag byter avi. Nåt annat har jag inte märkt... Men ni får adda mig med, om ni vet vad jag heter. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 07, 2010 3:17 am
Tenglina Vad jag har förstått, så kommer bara ett inlägg när jag byter avi. Nåt annat har jag inte märkt... Men ni får adda mig med, om ni vet vad jag heter. ninja
OM MAN INTE VET DÅ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 07, 2010 11:35 am
Tenglina Vad jag har förstått, så kommer bara ett inlägg när jag byter avi. Nåt annat har jag inte märkt... Men ni får adda mig med, om ni vet vad jag heter. ninja Jag gissar på Veronica. Ska jag gissa på efternamnet också? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|