|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 11:26 am
I den här tråden är det meningen att man skall berätta om de drömmar man har haft.
arrow Diskussioner tillåtna, men om de verkar hålla på i all evighet, fortsätt i ICA Konsum eller PM. arrow Försök hålla det lite PG13 sweatdrop arrow Tänk på din stavning! mad arrow Ordföljden, ordföljden! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 11:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 11:52 am
Måste man säga just vad man drömde inatt? ._.;;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:01 pm
Jetzudan Måste man säga just vad man drömde inatt? ._.;;;; Nej... jag orkade inte skriva mer just da...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:05 pm
Jag har dromt en del Sailor Moon-drommar... och lite om Niclas whee heart Och skumma saker... Och annat trakigt.
Senast dromde jag att jag skulle byta klader pa min avatar stressed , och ta av den glasogonen stressed .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:32 pm
Jag dromde att jag fick ett mail fran NWinfo... Ibland skriver Niclas fran den adressen, ibland folk fran typ... skivbolaget, eller nagot... jag vet inte... folk som ger information iallafall... Sa, hursomhelst, jag kollade mitt Hotmail-konto, och dar lag ett mail. Jag ville garna lasa, men dromen stangdes av xp
Jag blev inte superlycklig for mailet, bara forvanad... for jag ar alltid radd att skivbolagsnissarnar skall klaga pa mig sweatdrop Det ar saklart att man hoppas att det ar fran Niclas nar man oppnar... man jag ar lite radd ocksa!
Jag dromde nagot annat vardagligt da ocksa, har jag for mig... men jag minns inte vad! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:34 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:40 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 12:47 pm
jag dromde att jag och johanna skolkade fran skolan, sa kom hennes larare, och hon sprang ivag medans jag stod med en filt over mig och lassades vara nagan annan. Sen kom nagra som vi jamt brakar med, och jag och johanna tog med dom hem till mig for att doda dem, och pa vagen sa tog jag fram en borr och hotade med att borra sonder en killes troja <.< Och sen.. kom chibi_chan och borjade saga "aha, var inte du sjuk idag?" och jag "nae jag mar bra" sen blev det slagsmal mellan mig och henne..<.< sen vaknade jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 24, 2005 2:28 pm