|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 9:14 am

De immer zo populaire manga Death Note....ik dacht...laat ik daar maar een topic over openen. o.o''
Death Note gaat over de briljante Japanse student Raito/Light, die op een dag van school op zijn weg naar huis een notitieboekje vind. Later blijkt dat dit een 'Death Note'' is, verloren door een Shinigami; een God des Doods. Als je de naam van een persoon in de Death Note schrijft sterft diegene in exact 40 seconden aan een hartaanval. Tenzij je de exacte manier van sterven erbij schrijft. Raito/Light wil een betere wereld creeren zonder corruptie, en gebruikt de Death Note om criminelen van over de hele wereld uit te roeien. Maar na een tijdje begint dit op te vallen, en er word een speciale detective met de schuilnaam L op af gestuurd om het mysterie op te lossen. Wat volgt is een kat en muis spel tussen twee zeer slimme individuen die beiden de ander onderuit proberen te halen...
Naja, ik heb er nogal een verslaving aan over gehouden, hoewel ik de eerste paar chapters en de one-shot stories toch het sterkste vind. Het geheel is nog steeds een sterke serie, maar de laatste paar chapters is het gewoon........saai.....of laat ik zeggen 'minder boeiend dan de eerste 20 chapters'' o_o'
Ummm...nog meer Death Note verslaafden hier? n.n''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 10:54 am
ik heb alleen de one shot gelezen ik vond em wel iets hebben ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 11:38 am
The Dark Hell ik heb alleen de one shot gelezen ik vond em wel iets hebben ^^ Ryuukuu! xd heart Vind 'em in de ' normale'' manga leuker.....als hij om appels loopt te zeiken <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 12:19 pm
Schattige gast, die blauwe. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 12:35 pm
Nog nooit van gehoord, is ie te downloaden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 10:06 pm
-Inferis911- Nog nooit van gehoord, is ie te downloaden? Mjah....eerste 2 volumes zijn ook uit bij VIZ, maar die vertaling zuigt ._. ( zoals bij veel VIZ vertalingen...shame.. =x )
82 chapters + one-shot story kan je downloaden op http://www.mangadownload.org
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 1:56 pm
kjen het niet maar het klinkt wel heel sterk...mss een goede....maark ben niet zo'n manga fan...klees meer de super hero strips
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 1:18 am
ow alzheimer eppo heeft death note en de vertaling is goed alleen de main char heet light inplaats van hoe die normaal heet neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 5:05 am
The Dark Hell ow alzheimer eppo heeft death note en de vertaling is goed alleen de main char heet light inplaats van hoe die normaal heet neutral neutral rolleyes Chill...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 7:49 am
The Dark Hell ow alzheimer eppo heeft death note en de vertaling is goed alleen de main char heet light inplaats van hoe die normaal heet neutral Maar.....Eppo is in....Eindhoven. o.o''
In het begin van de fanvertalingen heet Light Raito, maar op verzoek van de manga-ka is het veranderd in Light. o.o Maar toch.....vond ik Raito cooler. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 12:35 am
Alzheimer The Dark Hell ow alzheimer eppo heeft death note en de vertaling is goed alleen de main char heet light inplaats van hoe die normaal heet neutral Maar.....Eppo is in....Eindhoven. o.o''
In het begin van de fanvertalingen heet Light Raito, maar op verzoek van de manga-ka is het veranderd in Light. o.o Maar toch.....vond ik Raito cooler. <3 je zou marc van de eppo kunnen mailen en vragen of hij het appart kan houden of eventueel kan opsturen.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 11:47 am
Kumadude Alzheimer The Dark Hell ow alzheimer eppo heeft death note en de vertaling is goed alleen de main char heet light inplaats van hoe die normaal heet neutral Maar.....Eppo is in....Eindhoven. o.o''
In het begin van de fanvertalingen heet Light Raito, maar op verzoek van de manga-ka is het veranderd in Light. o.o Maar toch.....vond ik Raito cooler. <3 je zou marc van de eppo kunnen mailen en vragen of hij het appart kan houden of eventueel kan opsturen.... sweatdrop  Het is al opgelost...n.n'' M'n moeder werkt in Amsterdam en heeft de eerste 2 delen voor me gekocht bij de American Bookstore. [ veel dichterbij dan Eppo ^^' ] Vind de uitgave best wel...njah....ik hou het voortaan bij de scanlations. n.n''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|