|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 9:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 10:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 11:35 am
Tycker om det där färgerna. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 4:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 11, 2009 12:34 pm
Dom är ännu värre, ryskigt fula >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 3:09 am
Cassandra G Varcolaci Dom är ännu värre, ryskigt fula >_<  Miss negative strikes again.
Jag gillar dock de färgerna och tycker den blev bra ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 5:00 am
ja tyckte den var fin biggrin men du borde ha ett gladare ansiktsuttryck biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 9:32 am
Svea Viking ja tyckte den var fin biggrin men du borde ha ett gladare ansiktsuttryck biggrin  Den är ju serious business.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 13, 2009 9:34 am
snelhest Svea Viking ja tyckte den var fin biggrin men du borde ha ett gladare ansiktsuttryck biggrin  Den är ju serious business.
Precis BD Nej, men jag har alltid det här ansiktsuttrycket... orkar inte ändra ^-^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 15, 2009 3:57 pm
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes... Tycker du ser söt ut :3 Tar man bort munnen så ser det lite annorlunda ut. Tycker typ inte om munnarna man kan välja XD
Kanske de där sugar plum rosa mojjarna man kan ha på armarna skulle vara fina till?
...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 15, 2009 5:29 pm
snelhest Cassandra G Varcolaci Dom är ännu värre, ryskigt fula >_<  Miss negative strikes again.
Jag kan inte påminna mig att jag skrivit i den här tråden, har hon ändrat den? O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 4:13 am
Cassandra G Varcolaci snelhest Cassandra G Varcolaci Dom är ännu värre, ryskigt fula >_<  Miss negative strikes again.
Jag kan inte påminna mig att jag skrivit i den här tråden, har hon ändrat den? O_o  Nä.
Nu ändra hon den bara för det...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 5:41 am
Jättefint tycker jag =) Har precis grabbat din booty ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 16, 2009 12:52 pm
Skrotis Jättefint tycker jag =) Har precis grabbat din booty ;D Det tackar jag för! ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|