|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 10:46 am
ja ja..ik weet het een nieuwe film van Harry Potter
Maar ik vindt het vet leuk
wat vinden jullie er nou allemaal van? gaan Jullie Harry Potter and The Goblet of Fire kijken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 10:49 am
Florien ja ja..ik weet het een nieuwe film van Harry Potter
wat vinden jullie er nou allemaal van? gaan Jullie Harry Potter and The Goblet of Fire kijken? hmm lijkt me wel grappig ik heb de andere ook gezien ^^ dus deze maar ik even binnenkort downloaden razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 11:17 am
Ik denk dat ik hem pas ga kijken als ik de mening van anderen over de film heb gekregen. Ik kijk liever de kat eerst uit de boom dan dat ik weer 10 eurie ga betalen voor een ondermaatste Potter-film.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 11:27 am
wow..10 eurie voor een film? hier is het 7,50
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 12:45 pm
Alzheimer Ik denk dat ik hem pas ga kijken als ik de mening van anderen over de film heb gekregen. Ik kijk liever de kat eerst uit de boom dan dat ik weer 10 eurie ga betalen voor een ondermaatste Potter-film. Jah, ik denk t ook. Het is niet dat ik de films nou zo geweldig vond, maar misschien is het wel leuk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 11:05 pm
Florien wow..10 eurie voor een film? hier is het 7,50 Yep...het is duur hier. o.o'' We hebben 1 bioscoop waar ze alleen arthouse films draaien en een bioscoop waar ze de populaire films draaien....10 euro is duur voor een kaartje; maar als je naar een goede film gaat krijg je er ook wat voor: Het beste geluidssysteem in Nederland, een van de grootste schermen en alles is nogal erg luxe. o.o''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 12:38 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 3:07 am
iemand die ik ken heeft die Harry Potter film al op zijn computer stare
vraag me niet waarom, mara dat vindt ik niet eerlijk scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 4:20 am
DANIEL RADCLIFF! AAAAAWHH!!!!!!! *pakt een foto en begint te kwijlen* Omg!! dat is zoooooooo'n lekker ding xd xd En egt wel dat ik ga kijken! Harry Potter rullez! tzijn de beste boeken ooit! ^^ mijn mening.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 4:34 am
ja zeker weten..nu zijn ze leuker..omdat ze ook iets ouder zijn.
maar hij is iets te jong voor mij nog blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 8:55 am
Florien ja ja..ik weet het een nieuwe film van Harry Potter
wat vinden jullie er nou allemaal van? gaan Jullie Harry Potter and The Goblet of Fire kijken? Ik ga er zeker heen... moet nog ff mijn vriendin er over sms-e of ze mee wil, anders ga ik misschien met de *familie ^^'*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 12:24 pm
Ik heb het niet zo op de HP films en boeken... kheb liever echte horror en actiefilms. En af en toe een goeie triller
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 12:29 pm
Ik vind de films echt een belediging voor de boeken, serieus. Naja ik ga dr wel naar toe met me moeke toe, ze wou graag enzo dus mij best. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 25, 2005 9:06 am
Ik ga er waarschijnlijk volgende week heen met vrienden.Ik vind het alleen jammer als je het boek al hebt gelezen want dan heb je je eigen beeld ervan.En dat verandert natuurlijk als je naar de film gaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 2:54 am
ik heb hem gezien!! en ik zweer het je, hij is vet en vet gaaf..nadeel, niet alles uit het boek zit in de film
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |