Welcome to Gaia! ::

Reply Anime & Manga
Bob! Jij lijkt op Roy Mustang van Full Metal Alchemist! o_o

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alzheimer
Crew

PostPosted: Mon Nov 21, 2005 10:34 pm

De laatste tijd heb ik daar nogal last van....ik zit bijvoorbeeld naar een groepje mensen uit m'n klas te kijken en dan denk ik ineens bij mezelf 'jezus, die lijkt op die en die uit die anime serie!'' o.o''

Zo hebben we een Link uit Zelda/Zidane uit Final Fantasy IX in de klas en een Nakatsu uit Hana-Kimi. gonk
Hebben jullie daar ook last van? En welke animekarakters hebben jullie al 'teruggevonden'' ? rofl
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 1:40 am

Alzheimer
De laatste tijd heb ik daar nogal last van....ik zit bijvoorbeeld naar een groepje mensen uit m'n klas te kijken en dan denk ik ineens bij mezelf 'jezus, die lijkt op die en die uit die anime serie!'' o.o''

Zo hebben we een Link uit Zelda/Zidane uit Final Fantasy IX in de klas en een Nakatsu uit Hana-Kimi. gonk
Hebben jullie daar ook last van? En welke animekarakters hebben jullie al 'teruggevonden'' ? rofl

Ja!! Dat had ik laatst, maar ik weet niet meer wat het was... Ik weet nog dat het een jongen was met een nogal lompe uitdrukking die op een karakter leek van een anime (maar ik weet niet meer welke)

*lekker vergeetachtig ben ik toch weer...*
Zodra ik het weet zal ik het posten =)

kiek
Vice Captain

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Bento Box-sama

PostPosted: Tue Nov 22, 2005 5:49 am

Alzheimer

Ik vind Zidane ook wel wat weg hebben van edward uit FMA xd Bovendien zijn ze allebei klein. razz

Maar dat is iets anders, dat zijn anime dubbelgangers... Maar zelf ben ik nog nooit echt een lookalike tegen gekomen, meestal gebruiken ik en een vriendin gewoon veel fantasie als we iemand op een character vinden lijken. razz
PostPosted: Wed Nov 23, 2005 11:24 am

Mijn bro is Ichigo van Bleach, ik zweer het je xd !

EbilKeeks

Alzheimer
Crew

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 11:42 am

EbilKeeks
Mijn bro is Ichigo van Bleach, ik zweer het je xd !

xd heart

Mjah! En jij lijkt heel erg op je Gaia avatar...maar....da's geen animepersonage...methinks... ._.
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 4:25 am

NOuw Edward Elric en Hitsugaya (uit bleach) hebben de zelfde stem.. maar ze zijn ook de zelfde types.. klein.. sarcasme druipt er vanaf en soms beetYu opgefockt..
maar ik ehb soms wel van goh die lijken op elkaar van char getekend.. maar ik ben er meer 1 die de stemmen herkend..
Sasuke (naruto) en Ishida (bleach) hebben dezelfde =P..

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100

YumikoSan

PostPosted: Wed Jan 04, 2006 11:05 am

Als iemand op Trowa Barton lijkt trouw ik met 'm <'3

Erhm, jawel.
Een meisje in de 5e lijkt veel op Rukia van Bleach o_0;
PostPosted: Wed Jan 04, 2006 11:27 am

Een meisje uit m'n klas lijkt op Misa-chan uit Death Note. ^o^; Alleen jammer dat ze pas haar haar wat korter heeft geknipt. sad

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Alzheimer
Crew

Kaz!nsky

PostPosted: Sun May 07, 2006 9:10 am

Alleen mezelf, john spiegel uit cowboy bebop. xp
Reply
Anime & Manga

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items