|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:12 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:15 am
yey jag finns med biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:15 am
Yannah chibi_chan Jag blev nöjd med min bild. Men tycker synd om Sachan89, hon blev bara ett rött X. Hennes bild kommer jag att ändra när hon har en bild igen. smile Du särbehandlar henne. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:16 am
Emperor Lothar Yannah chibi_chan Jag blev nöjd med min bild. Men tycker synd om Sachan89, hon blev bara ett rött X. Hennes bild kommer jag att ändra när hon har en bild igen. smile Du särbehandlar henne. domokun xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:20 am
Emperor Lothar Yannah chibi_chan Jag blev nöjd med min bild. Men tycker synd om Sachan89, hon blev bara ett rött X. Hennes bild kommer jag att ändra när hon har en bild igen. smile Du särbehandlar henne. domokun Ja... det är som om hon var sjuk den dagen som fotografen kom. Hon får en chans till! smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:25 am
Yannah Emperor Lothar Yannah chibi_chan Jag blev nöjd med min bild. Men tycker synd om Sachan89, hon blev bara ett rött X. Hennes bild kommer jag att ändra när hon har en bild igen. smile Du särbehandlar henne. domokun Ja... det är som om hon var sjuk den dagen som fotografen kom. Hon får en chans till! smile Det får man inte på min skola. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:26 am
Idé, dock något jobig kanske.. Göra bilderna till länkar till personerna? Typ, alla har ju en söt liten informationssida..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:26 am
Emperor Lothar Yannah Emperor Lothar Yannah chibi_chan Jag blev nöjd med min bild. Men tycker synd om Sachan89, hon blev bara ett rött X. Hennes bild kommer jag att ändra när hon har en bild igen. smile Du särbehandlar henne. domokun Ja... det är som om hon var sjuk den dagen som fotografen kom. Hon får en chans till! smile Det får man inte på min skola. domokun Inte på gymansiet i alla fall *gömmer sig för skolfotograferna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:28 am
Valkyria86 Emperor Lothar Yannah Emperor Lothar Yannah chibi_chan Jag blev nöjd med min bild. Men tycker synd om Sachan89, hon blev bara ett rött X. Hennes bild kommer jag att ändra när hon har en bild igen. smile Du särbehandlar henne. domokun Ja... det är som om hon var sjuk den dagen som fotografen kom. Hon får en chans till! smile Det får man inte på min skola. domokun Inte på gymansiet i alla fall *gömmer sig för skolfotograferna* Gillar inte att bli fotograferad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 7:33 am
Valkyria86 Idé, dock något jobig kanske.. Göra bilderna till länkar till personerna? Typ, alla har ju en söt liten informationssida.. Jag har lagt ihop 21 bilder i varje, så det går inte. Alla som vill får väl starta ett "eget rum" med information om sig själv. Jag kan göra en alfabetiskt länklista till antingen profile eller valfri topic.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najs idé! Jag kan kanske tänka mej att ändra bilderna om någon vill bli ändrad, men det går ju bara om Yannah går med på det. Jag kan ju inte byta ut bilden på första posten själv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Vad trevligt att hitta på något sånt här... ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aaah! Hon tog när jag hade dom konstiga kläderna på mig. xd Ligger längst upp i mitten. *känner mig hedrad* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|