|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:35 am
wat is jou top 10 meest gehate dingen..?, die van mij mot ik nog ff over nadenken sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 5:16 am
1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 7:03 am
Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine hmm iets zegt mij dat wiskunde niet egt jouw fafo vak is... iets.. ik weet NIET wat (goh hoe sarcastisch kan een mens zijn XD) en over brug-muggen, daar kan je in EN overheen stappen >:3 "sapperloot, weer in een BRUGGER getrapt!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 20, 2005 10:15 pm
a_dragon_fly Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine hmm iets zegt mij dat wiskunde niet egt jouw fafo vak is... iets.. ik weet NIET wat (goh hoe sarcastisch kan een mens zijn XD) en over brug-muggen, daar kan je in EN overheen stappen >:3 "sapperloot, weer in een BRUGGER getrapt!" Laat ik nou net maar 5 cm langer zijn dan de gemiddelde brugger. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 1:53 am
Alzheimer a_dragon_fly Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine hmm iets zegt mij dat wiskunde niet egt jouw fafo vak is... iets.. ik weet NIET wat (goh hoe sarcastisch kan een mens zijn XD) en over brug-muggen, daar kan je in EN overheen stappen >:3 "sapperloot, weer in een BRUGGER getrapt!" Laat ik nou net maar 5 cm langer zijn dan de gemiddelde brugger. lol ben jij 45 cm?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 5:12 am
a_dragon_fly Alzheimer a_dragon_fly Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine hmm iets zegt mij dat wiskunde niet egt jouw fafo vak is... iets.. ik weet NIET wat (goh hoe sarcastisch kan een mens zijn XD) en over brug-muggen, daar kan je in EN overheen stappen >:3 "sapperloot, weer in een BRUGGER getrapt!" Laat ik nou net maar 5 cm langer zijn dan de gemiddelde brugger. lol ben jij 45 cm? ...............IK BEN EEN BRUGGER EN IK BEN: 1.80
|
 |
 |
|
|
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 11:20 am
Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine De stelling van Pythagoras=evil >3< Verder haat ik niet zoveel... behalve mijn cijfer voor mn NL betoog: 3,5 surprised Wow. lol ..Maar ik mag hem over doen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 10:41 pm
a_dragon_fly Alzheimer a_dragon_fly Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine hmm iets zegt mij dat wiskunde niet egt jouw fafo vak is... iets.. ik weet NIET wat (goh hoe sarcastisch kan een mens zijn XD) en over brug-muggen, daar kan je in EN overheen stappen >:3 "sapperloot, weer in een BRUGGER getrapt!" Laat ik nou net maar 5 cm langer zijn dan de gemiddelde brugger. lol ben jij 45 cm? Nah, ongeveer 1.63. gonk
Straks een wiskunde proefwerk die ik toch weer ga verkloten. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 10:48 pm
Ik heb geen wiskunde meer blaugh
Maar wat ik haat? Patsers... ik heb een godgruwelijke hekel aan patsers.. bah bah bah patsers de met hun patserbak een beetje rondpatseren xp
Ennnnn mensen die anderen proberen te veranderen naar hun hand, daar kan ik ook niet zo goed tegen..
maar verder niet zoveel, ik ben niet zo'n haatdragend persoontje 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 8:52 am
Mejuffrouw Mare Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine De stelling van Pythagoras=evil >3< Verder haat ik niet zoveel... behalve mijn cijfer voor mn NL betoog: 3,5 surprised Wow. lol ..Maar ik mag hem over doen sweatdrop OMG O.O Als je dat al evil vind... hoe moet het dan met functie forschriften, het oppervlak onder de grafiek, differencieren, primitieveren etc. etc.. En ik vergeet nu iets heel belangrijks... NATUURKUNDE!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 9:44 am
* Vind wiskunde best wel leuk* komt denk ik door die mooie 7.9 op m'n raport rolleyes
-Maar waar ik nog meer een hekel aan heb is bruggers die je in je rug duwen op de trap....zeer irritant -Brugger die denken dat ze beter zijn dan mij stare -De lerares van tekenen -Natuur-scheikunde -Ketting mailtjes stare -En nog veel meer dingen die ik maar niet zeg....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 10:52 am
kiek Mejuffrouw Mare Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine De stelling van Pythagoras=evil >3< Verder haat ik niet zoveel... behalve mijn cijfer voor mn NL betoog: 3,5 surprised Wow. lol ..Maar ik mag hem over doen sweatdrop OMG O.O Als je dat al evil vind... hoe moet het dan met functie forschriften, het oppervlak onder de grafiek, differencieren, primitieveren etc. etc.. En ik vergeet nu iets heel belangrijks... NATUURKUNDE!! gonk vmbo ownt whee niks moeilijk doen maar lekker tekenen heel de les xd . ... al was dat 3 jaar geleden crying nu mbo .. is een stuk harder werken, maar nog steeds geen wiskunde pgo owned xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 12:02 am
Alzheimer a_dragon_fly Alzheimer a_dragon_fly Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine hmm iets zegt mij dat wiskunde niet egt jouw fafo vak is... iets.. ik weet NIET wat (goh hoe sarcastisch kan een mens zijn XD) en over brug-muggen, daar kan je in EN overheen stappen >:3 "sapperloot, weer in een BRUGGER getrapt!" Laat ik nou net maar 5 cm langer zijn dan de gemiddelde brugger. lol ben jij 45 cm? Nah, ongeveer 1.63. gonk
Straks een wiskunde proefwerk die ik toch weer ga verkloten. >_<als jij met 1.63 5 cm langer bent ben ik dan 8 cm langer dan een brugger??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 24, 2005 5:36 am
1. rot leraren 2. Frans 3. Frans huiswerk 4. overige huiswerk 5. hogere klassers die over mij proberen heen te lopen 6. Franse leraar 7. Nederlandes 8. Witlof 9. bed tijd 10. overige lessen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 24, 2005 5:37 am
a_dragon_fly Alzheimer a_dragon_fly Alzheimer a_dragon_fly Alzheimer 1. Wiskunde 2. Wiskunde leren 3. Wiskunde huiswerk 4. Wiskunde leraar 5. Seksistische opmerkingen van Wiskunde leraar 6. Wiskunde lokaal 7. Wiskunde proefwerken 8. Wiskunde examen 9. De Stelling van Pythagoras 10. Brugwuppers die in de weg staan bij de kantine hmm iets zegt mij dat wiskunde niet egt jouw fafo vak is... iets.. ik weet NIET wat (goh hoe sarcastisch kan een mens zijn XD) en over brug-muggen, daar kan je in EN overheen stappen >:3 "sapperloot, weer in een BRUGGER getrapt!" Laat ik nou net maar 5 cm langer zijn dan de gemiddelde brugger. lol ben jij 45 cm? Nah, ongeveer 1.63. gonk
Straks een wiskunde proefwerk die ik toch weer ga verkloten. >_<als jij met 1.63 5 cm langer bent ben ik dan 8 cm langer dan een brugger?? ... ik ben een brugger en ik ben 1.75
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |