Welcome to Gaia! ::

Reply Dutch Gaia Community Discussion
Hoe kom je aan je screen name? Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alzheimer
Crew

PostPosted: Wed Nov 16, 2005 10:54 pm

whee Wat was de inspiratiebron voor jouw naam op Gaia? surprised

Mijnes.....naja...ik had eerst de screen name die de eerste accounthouder van deze account had genomen, maar omdat ik de hele tijd PM's kreeg over dingen die kennelijk voor de vorige houder waren bedoelt besloot ik het te veranderen. >.<''
Het leek me wel lachen om een van de 10 dodelijkste ziekten als naam te nemen.( een beetje symbolisch bedoelt als 'de ziekte doodt de enge PM's die niet voor mij zijn bedoelt? x.x ) Ik wilde eerst Ebola, maar jammer genoeg was die al gekozen. Dus nam ik maar Alzheimer. surprised
PostPosted: Wed Nov 16, 2005 11:52 pm

looolz, die van mij week'nie meer, ik bedoel.. dragonfly gebruik ik nu al zo'n 6 jaar (toen ie niet door al die andere losers werd nagedaan... toen nog... stare )
lol dus'k weet niet meer

a_dragon_fly

-Mr.Torture-

PostPosted: Thu Nov 17, 2005 10:22 am

die van mij omdat mijn jeugd zo ******** up was, en Inferis betekent 'Hel'. dus dat vond ik wel bijpassend
PostPosted: Thu Nov 17, 2005 11:06 am

Mare= van m'n naam afgeleid (Marjet)

((En dat harp gedeelte dat er eerst achterstond? Tis latijn, volg ik op school, en sinds Mare al bezet was, moest er maar iets achter. smile Moraal van dit verhaal: ik heb een zeer random gekozen naam 3nodding (AKA, lack of creativity smile ) ))

Bento Box-sama

[NL]Hylian Knight Link[Nl

PostPosted: Fri Nov 18, 2005 5:47 am

mijn naam omdat ik veel van het spel hou!
PostPosted: Sun Nov 20, 2005 9:04 am

mijn nichtje heeft het eigenlijk verzonnen,kon niks bedenken..Mijn naam is Candyce,dus daar heeft zij "candy" uitgehaald en toen nog loves candy erachter gezet.

candy_loves_candy

EbilKeeks

PostPosted: Wed Nov 23, 2005 12:50 pm

Er nou mensen geven me overveel bijnamen, kirs, kirsie, kirrie, kir, kirkir, kiki, en me meest recente bijnaam is kieks, maar keeks ziet dr beter uit, en ik ben gmeen op een schattige manier dus niet evil maar ebil o_o;..?
PostPosted: Wed Nov 23, 2005 10:19 pm

EbilKeeks
Er nou mensen geven me overveel bijnamen, kirs, kirsie, kirrie, kir, kirkir, kiki, en me meest recente bijnaam is kieks, maar keeks ziet dr beter uit, en ik ben gmeen op een schattige manier dus niet evil maar ebil o_o;..?

Kipstick! rofl

Alzheimer
Crew

Goshujin Sama

Dapper Visionary

PostPosted: Thu Nov 24, 2005 1:52 am

was mijn aller eerst naam die ik eigenlijk mezelf had gegeven als nickname (was bij perfect dark op de n64 biggrin ) en ik heb em gewoon overal gebruikt

alleen tegenwoordig stap ik steeds vaak over op

Hentai Baka

of

Goshujin Sama
PostPosted: Thu Nov 24, 2005 5:55 am

Alzheimer
EbilKeeks

Kipstick! rofl

Rot op. xd

EbilKeeks

Salthy
Crew

PostPosted: Thu Nov 24, 2005 6:13 am

Owkay hier komt mijn lange verhaal over hoe ik aan Salthy kwam! *uchekuch*

Er was eens... 2 meiden die melig waren en de ene meid had een nickname nodig. Jah die meid was ik cool , iig. Dat kwam omdat ik toen op een ander soort forum zat. Maar goed, ik was toen gek van zout. Jah Ik weet ut, ik ben gek. (soms zelfs puur zout eek arme nieren!!) Toen kwamen we dus op Salty. Die gebruikte ik toen heel lang, maar hij was steeds in gebruik dus propte ik er een H tussen. En na een lange tijd heb ik dus mijn officiele naam Salty naar Salthy veranderd (hele ceremonie)
En ze leefden nog lang en gelukkig met de naam Salthy

cool
PostPosted: Thu Nov 24, 2005 9:44 am

mijn naam..simpele verklaring
Tis mijn echte naam blaugh mrgreen

Florien

Gw3nn0w

Hilarious Member

700 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Member 100
PostPosted: Mon Dec 05, 2005 6:51 am

Mijn gewone naam is Gwen.. en een x zeiden mensen: Gw3nn0w en sindsdien n0emen veel mY 0ok bY mYn screenname.. Behalve klas gen0ten (op 1 na) v0or de rest heel veel mensen Gwen maar ook echt Gw3nn0w blaugh .. ik heb em al z0w lang.. ik weet niet h0elang eens =P
PostPosted: Thu Jan 05, 2006 2:01 am

Salthy

Er was eens... 2 meiden die melig waren en de ene meid had een nickname nodig. Jah die meid was ik cool , iig. Dat kwam omdat ik toen op een ander soort forum zat. Maar goed, ik was toen gek van zout. Jah Ik weet ut, ik ben gek. (soms zelfs puur zout eek arme nieren!!) Toen kwamen we dus op Salty. Die gebruikte ik toen heel lang, maar hij was steeds in gebruik dus propte ik er een H tussen. En na een lange tijd heb ik dus mijn officiele naam Salty naar Salthy veranderd (hele ceremonie)

cool

Ik dacht eerst dat het van die naam van die hond uit Medabots was. o_o;

Alzheimer
Crew

YumikoSan

PostPosted: Thu Jan 05, 2006 12:37 pm

Salthy

cool

Zoutig! cool

Mijne is afgeleid van Fire Emblem, een zeer verslavend spel.
Het meisje daar heet eigenlijk Myrhh maar met -e vond ik mooier sweatdrop
(Spreekt uit als: Mierruh)
Reply
Dutch Gaia Community Discussion

Goto Page: 1 2 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out