|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 7:05 am
Zo zo.....er is genoeg cash in de Guildpot voor een nieuw subforum. Ik had al een tijdje geleden gezegd dat voortaan aan de leden de keus is wat voor subforum er zal komen, en de suggestie met de meeste stemmen wint. Of, misschien wil je liever dat we gewoon door blijven sparen voor toekomstige features.
Dus, kom op met je suggesties! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 10:14 am
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 10:18 am
Vind ik ook 3nodding We hebben volgens mij genoeg subfora.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 10:20 am
Siriah Vind ik ook 3nodding We hebben volgens mij genoeg subfora. bedankt voor je instemming 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 10:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 1:13 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 10:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 8:22 am
Misschien een subforum voor webdesign ofzo? Of internet? Hm, ik ben vaag aan het doen.. die dingen kunnen misschien beter als threads... Maar misschien vind je ze wat. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 8:57 am
Mejuffrouw Mare Misschien een subforum voor webdesign ofzo? Of internet? Hm, ik ben vaag aan het doen.. die dingen kunnen misschien beter als threads... Maar misschien vind je ze wat. 3nodding hmmm webdesign is eigenlijk ook een art soort ^^ en sinds maar een paar mensen dat doen is het echt zoon subforum waar zoon 3 of 4 mensen zich in kunnen vinden ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 11:44 am
The Dark Hell Mejuffrouw Mare Misschien een subforum voor webdesign ofzo? Of internet? Hm, ik ben vaag aan het doen.. die dingen kunnen misschien beter als threads... Maar misschien vind je ze wat. 3nodding hmmm webdesign is eigenlijk ook een art soort ^^ en sinds maar een paar mensen dat doen is het echt zoon subforum waar zoon 3 of 4 mensen zich in kunnen vinden ^^ Hmm jah, lijkt me wel. Het zou dan idd een beetje een verspilling zijn van de guildcash, als maar 3 of 4 mensen het doen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 30, 2005 7:47 am
daar ben ik het voolkomen mee eens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2005 2:15 pm
ik heb geen flauw idee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 12:46 pm
Riku~Angel Of Darkness ik heb geen flauw idee sweatdrop DAAR KAN IK BIJ INSTEMMEN!!!!! WHAAAA (hmm te veel ice tea.... ik flip weer) WHAAAAAAAAA
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 11:59 pm
a_dragon_fly Riku~Angel Of Darkness ik heb geen flauw idee sweatdrop DAAR KAN IK BIJ INSTEMMEN!!!!! WHAAAA (hmm te veel ice tea.... ik flip weer) WHAAAAAAAAA Stap eens over op water. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 05, 2006 10:43 am
misschien een poll-subforum (als of er niet al genoeg guild daarvoor zijn), het gaat ff om het idee hoor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |