|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 12:01 pm
Jag följer en tråd som heter Dev Notices - Items, där postar utvecklare (hittills har det bara varit Panagrammic) när det händer grejer med... items.
Idag kom detta inläggPanagrammic New Mobile Payment OptionsNot sure if this should be in the "Items" Dev Notice, but it's the closest that fits. Anyway, we've revamped our mobile payment system to be a lot quicker and easier -- you can just go to the "Get Gaia Cash" page and click the big button on the lower left. The new system supports a bunch of countries and gives us the option of easily adding others if demand exists. Countries currently supported: - US - Canada - UK - Australia - Germany - Netherlands - France - Sweden Official announcement will come later today or next week. 8 länder kan använda tjänsten och ett av dem är Sverige O__O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 02, 2009 12:55 pm
Nu kom announcement, jag som ville vara värsta first to tell you xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 2:20 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 8:04 am
Så himla glad man blev då man såg det! Jag använder visserligen via och paypal, men ändå. Att veta att man kan betala med mobilen är ju jättebra, och himla skönt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 8:08 am
Jag bryr mig inte så jättemycket, men... tufft att Sverige är med! xd Nu är det iofs. ännu fler länder.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 03, 2009 2:20 pm
fan sällan sverige är med på såna där listor! fast jag betalar gärna med mitt visa^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 07, 2009 4:29 pm
Detta är ett erkännande från Gaia. Vi är nu inte bara ett land, vi är en DEL av Gaia! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 10, 2009 3:02 pm
Inte så förvånande om ni tänker efter:
Sverige är det land med best nät för mobiltelefoner. Ericsson är det företag som gör de flesta mobiltorn. Att de utvecklar det för Sverige låter som en bra sak. Vi e inte så stort till folket (men ytan) men i den digitala värden är vi en av de allra största och i spelutveckling är vi bäst ^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 12, 2009 6:56 am
Själv kör jag Swedbanks E-kort. Har ni Swedbank, så bör ni kika in det. ;D Ett program som skapar ett tillfälligt "MasterCard". Funkar överallt på nätet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 12, 2009 7:10 am
Jag brukar använda mitt Visa-kort som jag har via Handelsbanken. Stänger det för Internetköp när jag är klar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 6:25 am
iMeijerem Själv kör jag Swedbanks E-kort. Har ni Swedbank, så bör ni kika in det. ;D Ett program som skapar ett tillfälligt "MasterCard". Funkar överallt på nätet. Hur gör man för att skaffa ett sånt? o.O?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 18, 2009 8:00 am
Vichie iMeijerem Själv kör jag Swedbanks E-kort. Har ni Swedbank, så bör ni kika in det. ;D Ett program som skapar ett tillfälligt "MasterCard". Funkar överallt på nätet. Hur gör man för att skaffa ett sånt? o.O? Går till Swedbanks kontor och frågar 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|