|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 8:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 9:38 am
jaaaaah!!! *doet een dansje* een nieuwe! een LG C3310!! Me Luves my Cellphone! Thank you daddy and mummy for giving me a new one!!! w000t!
...
*kuch*...
dus... jah ik heb een mobiel cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 9:51 am
uhm...wat is dat mss?? sweatdrop srr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 11:58 am
Salthy jaaaaah!!! *doet een dansje* een nieuwe! een LG C3310!! Me Luves my Cellphone! Thank you daddy and mummy for giving me a new one!!! w000t! ... *kuch*... dus... jah ik heb een mobiel cool lol ik heb ook een nieuwe nu een week, de oude was 2 maanden geleden doodgegaan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 12:43 pm
Ik heb een oude kutmotorola die vaak doodgaat stare , naja ik gebruik em eigenlijk nooit dus het boeit nie xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 12:58 pm
EbilKeeks Ik heb een oude kutmotorola die vaak doodgaat stare , naja ik gebruik em eigenlijk nooit dus het boeit nie xp handig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 1:10 pm
ik heb een siemens nog iets maar die is oud en valt bijna uit elkaar razz maarja ik kan der nog mee bellen en meer heb ik em niet voor nodig
maar tegenwoordig kan je steeds meer dingen met de telefoon ik zie nog wel een tijd komen dat je alles kan met een telefoon behalve bellen en zoon ding als die ipods enzo kunnen bellen en voor de rest niks xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 1:37 pm
The Dark Hell ik heb een siemens nog iets maar die is oud en valt bijna uit elkaar razz maarja ik kan der nog mee bellen en meer heb ik em niet voor nodig maar tegenwoordig kan je steeds meer dingen met de telefoon ik zie nog wel een tijd komen dat je alles kan met een telefoon behalve bellen en zoon ding als die ipods enzo kunnen bellen en voor de rest niks xd WTF i pod is KUT, UIT MN THREAD!! lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 1:44 pm
a_dragon_fly The Dark Hell ik heb een siemens nog iets maar die is oud en valt bijna uit elkaar razz maarja ik kan der nog mee bellen en meer heb ik em niet voor nodig maar tegenwoordig kan je steeds meer dingen met de telefoon ik zie nog wel een tijd komen dat je alles kan met een telefoon behalve bellen en zoon ding als die ipods enzo kunnen bellen en voor de rest niks xd WTF i pod is KUT, UIT MN THREAD!! lol heheh i know i know ik haat alles waar mac opstaat razz (er kan geen 3d max op een mac dus vandaar razz ) ik luister altijd muziek op mijn psp 3nodding (ik had em al 4 maanden voor de rest van nederland voor zoon beetje de zelfde prijs muwhahaha)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:03 pm
The Dark Hell a_dragon_fly The Dark Hell ik heb een siemens nog iets maar die is oud en valt bijna uit elkaar razz maarja ik kan der nog mee bellen en meer heb ik em niet voor nodig maar tegenwoordig kan je steeds meer dingen met de telefoon ik zie nog wel een tijd komen dat je alles kan met een telefoon behalve bellen en zoon ding als die ipods enzo kunnen bellen en voor de rest niks xd WTF i pod is KUT, UIT MN THREAD!! lol heheh i know i know ik haat alles waar mac opstaat razz (er kan geen 3d max op een mac dus vandaar razz ) ik luister altijd muziek op mijn psp 3nodding (ik had em al 4 maanden voor de rest van nederland voor zoon beetje de zelfde prijs muwhahaha) lol, zielig, ik had hem 2004 december, import uit japan, ik heb hem sinds februarie niet meer.. ish niet so leuk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:22 pm
a_dragon_fly The Dark Hell a_dragon_fly The Dark Hell ik heb een siemens nog iets maar die is oud en valt bijna uit elkaar razz maarja ik kan der nog mee bellen en meer heb ik em niet voor nodig maar tegenwoordig kan je steeds meer dingen met de telefoon ik zie nog wel een tijd komen dat je alles kan met een telefoon behalve bellen en zoon ding als die ipods enzo kunnen bellen en voor de rest niks xd WTF i pod is KUT, UIT MN THREAD!! lol heheh i know i know ik haat alles waar mac opstaat razz (er kan geen 3d max op een mac dus vandaar razz ) ik luister altijd muziek op mijn psp 3nodding (ik had em al 4 maanden voor de rest van nederland voor zoon beetje de zelfde prijs muwhahaha) lol, zielig, ik had hem 2004 december, import uit japan, ik heb hem sinds februarie niet meer.. ish niet so leuk lol ik had geen geld voor de 400 euro japanse import versie razz dus ik heb maar even gewacht op de amerikaanse import ^^ voor 220 euro razz aleen dan nog die klote 60 euro import kosten crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 10:16 pm
ROFL. M'n PSP viert ook bijna z'n eerste verjaardag.
Maar over de mobieltjes; ja, ik heb er een. Maar dat ding wilt niet meer opladen dus gebruiken doe ik hem niet. o.o''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 11:05 pm
The Dark Hell a_dragon_fly The Dark Hell a_dragon_fly The Dark Hell ik heb een siemens nog iets maar die is oud en valt bijna uit elkaar razz maarja ik kan der nog mee bellen en meer heb ik em niet voor nodig maar tegenwoordig kan je steeds meer dingen met de telefoon ik zie nog wel een tijd komen dat je alles kan met een telefoon behalve bellen en zoon ding als die ipods enzo kunnen bellen en voor de rest niks xd WTF i pod is KUT, UIT MN THREAD!! lol heheh i know i know ik haat alles waar mac opstaat razz (er kan geen 3d max op een mac dus vandaar razz ) ik luister altijd muziek op mijn psp 3nodding (ik had em al 4 maanden voor de rest van nederland voor zoon beetje de zelfde prijs muwhahaha) lol, zielig, ik had hem 2004 december, import uit japan, ik heb hem sinds februarie niet meer.. ish niet so leuk lol ik had geen geld voor de 400 euro japanse import versie razz dus ik heb maar even gewacht op de amerikaanse import ^^ voor 220 euro razz aleen dan nog die klote 60 euro import kosten crying 450 euro + 2 spellen erbij inbegrepen !! XD (ik kgreeg GROEPSKORTING)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 11:05 pm
Alzheimer ROFL. M'n PSP viert ook bijna z'n eerste verjaardag.
Maar over de mobieltjes; ja, ik heb er een. Maar dat ding wilt niet meer opladen dus gebruiken doe ik hem niet. o.o'' whahaha, echt handig, waarom heb je er uberhaupt dan 1?, kost aleen mar geld dan XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 5:54 am
a_dragon_fly Alzheimer ROFL. M'n PSP viert ook bijna z'n eerste verjaardag.
Maar over de mobieltjes; ja, ik heb er een. Maar dat ding wilt niet meer opladen dus gebruiken doe ik hem niet. o.o'' whahaha, echt handig, waarom heb je er uberhaupt dan 1?, kost aleen mar geld dan XD alleen als je een abbonement hebt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |