|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 5:36 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 6:44 am
Oh! pretty! Waarom teken je niet op schoon papier? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 6:48 am
Alzheimer Oh! pretty! Waarom teken je niet op schoon papier? xd aan het begin is het schoon.. tenzij je natuurlijk de lijnen bedoeld, ik ben atm op gewoon papier aan t tekenen (op een kladblok weliswaar)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 1:27 pm
nice die head shot van die elf (denk ik) is erg mooi vooral de ogen 3nodding (doet me denken aan deedlit van records of the lodoss war)
en als je een keer het papier schoon wil houden dan moet je is een schoon wel onder je hand leggen en daarop leunen en dan als het goed is komen er geen vegen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 1:38 pm
The Dark Hell nice die head shot van die elf (denk ik) is erg mooi vooral de ogen 3nodding (doet me denken aan deedlit van records of the lodoss war) en als je een keer het papier schoon wil houden dan moet je is een schoon wel onder je hand leggen en daarop leunen en dan als het goed is komen er geen vegen ^^ die vegen geven een leuk effect, ik vind ze zo whel leuk XD mhehehe *god, ik ben net een schaap*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 2:03 am
*krijgt hartaanval* OMG! die zijn echt vet mooi man ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:00 am
Salthy *krijgt hartaanval* OMG! die zijn echt vet mooi man ^^ lool dankje XD *pakt CPR*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 9:29 am
owww'k ik heb paar niewe tekeningen af.. maar die kutscanner heeft het zich begenven *trapt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 23, 2005 11:37 am
Le wub heart , ik wil meer zien gonk !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 26, 2005 12:56 pm
EbilKeeks Le wub heart , ik wil meer zien gonk ! >.< lol, ik heb wel andere dingen hier liggen.. paar dagen geleden gemaakt maar 1 daarvan is te groot en de andere mot ik nog inscannen.... (ik ben lui)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2005 12:42 pm
EbilKeeks Le wub heart , ik wil meer zien gonk ! "ask and thou shall recieve" dat is een quote vaneen of ander gassie van wie ik de naam ben vergeten, punt is: hiero   ok tis a3 formaat, dus ik had een fotow motten make, en dis gedaan met mn telefoon dus mooi istie niet en nog 1tje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 6:53 am
me 1st color graph (aka cg)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2005 3:52 am
nice die bovenste van die schetsen vindt ik cool , die pose is echt goed biggrin
zal wel een werk zijn geweest om al die sterretjes te tekenen smile
kleine dingen duren altijd het langst xd
dat inkleuren kan nog wel een beetje opgeschroeft worden maar voor een eerst inkleur werk is het niet slecht ^^
mijn advies tho niet alleen maar de dodge en burn tool gebruiken biggrin ... wat ook nog goed wil werken is als je eerst gewoon met donkere kleuren de schaduw goed maakt, dit doe je met een mix van een harde brush en een zachterebrush voor het verloop en daarna nog is de echt donke stukken met een burn tool over gaat ^^ (dit duurt wel wat langer maar maakt het zoveel mooier ^^)
dus ja misschien moet je dat is proberen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 5:25 am
The Dark Hell nice die bovenste van die schetsen vindt ik cool , die pose is echt goed biggrin zal wel een werk zijn geweest om al die sterretjes te tekenen smile kleine dingen duren altijd het langst xd dat inkleuren kan nog wel een beetje opgeschroeft worden maar voor een eerst inkleur werk is het niet slecht ^^ mijn advies tho niet alleen maar de dodge en burn tool gebruiken biggrin ... wat ook nog goed wil werken is als je eerst gewoon met donkere kleuren de schaduw goed maakt, dit doe je met een mix van een harde brush en een zachterebrush voor het verloop en daarna nog is de echt donke stukken met een burn tool over gaat ^^ (dit duurt wel wat langer maar maakt het zoveel mooier ^^) dus ja misschien moet je dat is proberen ^^ dodge + burn tool voor schaduwen worden over het algemeen alen gebruikt bij grote of vagen lichten van dichtbij of heel ver weg (nee niet als de zon.... of d emaan als de zon van de andere kant er op schijnt : S), ik heb ook voor andere mensen art work gemaakt met de donkere en lichtere kleur effecten, aleen ik vind dit mooier =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|