|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:21 am
Regels:
- Geen Godmodding - Geen Spam -Semi-lid RP
De setting:
Het verhaal speelt zich af in de wereld Renavera. Er zijn vier verschillende continenten, die helemaal afgezonderd leven en daardoor elk totaal van elkaar verschillen qua cultuur, klimaat en technologie. Het vreemde aan deze continenten is dat in elk apart continent 1 seizoen overheerst. In Somervault is het bijvoorbeeld het hele jaar door zomer. De seizoenen veranderen er nooit. Dit zijn de continenten:
-Somervault [zomer] In Somervault leven de mensen nog in de Middeleeuwen. Er is geen elektriciteit en mensen gebruiken er veel magie. De mensen zijn gesteld op vrede en vechten zelden.
-Icyclon [winter] Dit land word altijd geteisterd door barre winterstormen en er ligt vaak metershoog sneew. De mensen die er leven weten veel van technologie, omdat zij zonder dat niet zouden kunnen overleven in de kou. De meeste steden in Icyclon zijn gebouwd in bergen. Oorlog voeren doen ze ook, maar in plaats van mensen zetten ze een soort gigantische mechafighters in. Oorlogvoeren is een populair tijdsbedrijf voor de Icyclonianen, en er zijn ook hele arena's om hun favoriete robotleger aan de juichen.
-Auturia [ herfst ] Auturia is een continent van vele tegenstellingen. Mensen gebruiken magie, maar bouwen ook veel machines. De steden zijn een allegaartje van rare bouwsels en het ziet er nogal rommelig uit. Auturia staat bekend om de vele handelaars. Wat je ook nodig hebt, in Auturia vind je het meestal.
-Elendia [lente] Elendia is een continent waar elf-achtige wezens wonen. Ze zoeken niet veel contact met anderen, maar zijn altijd bereid je te helpen. Elendia bestaat voornamelijk uit dichte bossen.
Maar, een paar maanden geleden begon er opeens iets te veranderen. In alle continenten begon het seizoen ineens te veranderen. De mensen in Icyclon kregen ineens een zomers weertje en in Somervault vielen ineens alle bladeren van de bomen. Misschien lijkt dat niet zo erg, maar door de plotselinge omslag van het weer zijn veel planten en dieren aan het uitsterven, waardoor er hongersnood kan uitbreken. Hoe word dit opgelost?
Meedoen Je kan je ingevulde lijstje met informatie naar mij toe sturen via een PriveBericht. :3
[b]Naam op Gaia:[/b] [b]Naam Role Play karakter:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Ras:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Wapen:[/b] [b]Krachten:[/b] [b]Bijzonderheden:[/b]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:22 am
Karakters Persoon die tong uitsteekt is Varoux. Naam op Gaia: Alzheimer Naam Role Play karakter: Lorelai Varoux Geslacht: Vrouw Leeftijd: 16 Ras: Mens Uiterlijk: Varoux heeft kort, spunky donkerbruin haar en donkerbruine ogen. Verder is ze zo bleek als de pest, ook al heeft een kant van haar ouders een getinte huidskleur. Ze is erg kort en haat het als je dat recht in haar gezicht zegt. Ze wisselt verder vaak van kleding, maar meestal zien die er nogal sjofel en soms raar uit. Karakter: Varoux is impulsief, en nogal vaag. Soms zit ze onbegrijpelijk te praten over dingen waarvan niemand iets begrijpt en ze vind het leed van anderen grappig. Als je haar geld geeft, is ze je trouw. Weiger je haar wat, dan negeert ze je. Ze houd ervan haar zin door te drijven en kan nogal sneaky zijn. Wapen: Een big-a** zwaard die haast groter is dan haar. Toch kan ze het wel optillen. Vreemd? Krachten: Het doodirriteren van anderen. Althans, als je dat een kracht wilt noemen. Naast haar teringgrote zwaard heeft ze geen speciale krachten. Bijzonderheden: Varoux is nogal vergeetachtig en praat vaak in zichzelf om dingen beter te onthouden. Ze heeft altijd een notitieboekje bij zich om geheugensteuntjes op te schrijven.
Naam op Gaia: Salthy Naam Role Play karakter: Edythe, maar iedereen noemt haar Edi Geslacht: Meisje ^^ Leeftijd: 16 Ras: Mens? Uiterlijk: http://i6.photobucket.com/albums/y214/Salthy/30.jpg Karakter: Edi is een echte flirter en charmeur. Ze is echt zo'n: ik-wind-iedereen-om-me-vinger-type. Wapen: Edi heeft 2 pistolen, voor het geval dat... Krachten: Edi kan van gedaantes verwisselen. Bijzonderheden: Edi is een goede handelaar, en woont daarom ook in Auturiariku quicksilver Naam op Gaia: riku quicksilver Naam Role Play karakter: riku quicksilver Geslacht: jongen Leeftijd:14 Ras:mens en half elf Uiterlijk: http://www.gameboyee.orcon.net.nz/grafix/lufia_artwork_1.gif alleen dan met zwart haar Karakter:hij will bijna altijd wel vrienden hebben Wapen:zwaard Krachten: kan een magisch boog oproepen Bijzonderheden:hij krijgt soms vleugels hij will weten waarom en daarvoor is hij naar elendia gestuurd om er meer over te leren maar hij is van plan daar snel weg te gaan [NL]Hylian Knight Link[Nl Naam op Gaia: [NL]Hylian Knight Link[Nl Naam Role Play karakter: Mark Vernon Geslacht:jongen Leeftijd:15 Ras: Half elf Uiterlijk: Mark is blond en is nogal..lang, hij draagt veel verschillende kleren omdat hij overal wel is is Karakter: Rustig en erg verlegen hij werkt niet snel mee omdat hij niemand vertrouwt maar als je zijn vertrouwen weet te winnen kan je een goeie vriendmet hem worden Wapen: hij heeft een magie's zwaard voor de rest een paar werpsteren en een sakabato(een ninja zwaard waar de botte en de scherpe kant verwisseld zijn) en zijn armband(zie verderop wat die kan) Krachten: Hij is een Magickswordsmen daarom gebruikt hij magie en normale aanvallen Bijzonderheden:tja...niemand weet waar hij vandaan komt en wie hij is hij is overall wel geweest en woonde oorspronkelijk in Auturia in Icyclon heeft hij ooit iemand geredtwaardoor hij een armband heeft gekregen. deze is niet alleen een mini computer maar als je een pepaalde code invoert verschijnt er een robot om je heen hier zit je dan in en je kan hem dan besturen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 11:18 am
*pokt iedereen* is dit ding open of wat? ik heb allang mijn informatie in gestuurd en nog steeds sta ik niet in de lijs van deelnemrs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 11:45 am
[NL]Hylian Knight Link[Nl *pokt iedereen* is dit ding open of wat? ik heb allang mijn informatie in gestuurd en nog steeds sta ik niet in de lijs van deelnemrs! Mmm.....had je niet echt opgemerkt in m'n PMlijst...kan ook liggen omdat ik geen bericht krijg als ik een nieuwe PM heb. >.> Maar je staat er bij en je kan beginnen! >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 11:54 am
~#Riku loopt door edenia en zucht hij weet echt niet waar hij naar de antwoorden op zijn vragen moet zoeken hij loopt verder en gaat op steen zitten en zucht#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 9:21 am
~#Riku staat vlug op en loopt weerveder hij vraagd zich nog steeds af waar hij zijn antwoorden zal vinden#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 10:19 pm
Met een luid geluid zette ze haar beker weer op tafel. Geergerd keek ze op naar de baardige koopman die haar vast iets aan probeerde te smeren. Maar, ze was in Auturia en dit had ze kunnen verwachten. 'Geen zin'', zei ze scherp. Ze sprong op uit haar gehurkte houding op de stoel, en rende richting de deur. ''Blah.....'', mompelde ze. 'Wat zal ik nu gaan doen....''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 2:05 am
Mark staat op de top van een berg te kijken naar het rustige stadje "zal ik er heen gaan?"vraagt hij zich af "ach wat maakt het uit!" langzaam begint hij de afdaling . het is al weer een tijdje geleden dat hij er is geweest de laatste tijd zwerfte hij veel rond in Icyclon maar hij is weer terug in Auturia mark berijkt de boom gns en loopt oover een smal bospaadje naatr beneden "sjonge dit gaat te sloom!" mark begint op de smalle toetsjes van zijn armband te tikken "aha!" mark drukt op enter en om hem heen verschijnt een kleine terein wagen "whahoe!" dan schurt mark naar naar beneden en springt van een par klifjes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 08, 2005 6:15 am
[NL]Hylian Knight Link[Nl Mark staat op de top van een berg te kijken naar het rustige stadje "zal ik er heen gaan?"vraagt hij zich af "ach wat maakt het uit!" langzaam begint hij de afdaling . het is al weer een tijdje geleden dat hij er is geweest de laatste tijd zwerfte hij veel rond in Icyclon maar hij is weer terug in Auturia mark berijkt de boom gns en loopt oover een smal bospaadje naatr beneden "sjonge dit gaat te sloom!" mark begint op de smalle toetsjes van zijn armband te tikken "aha!" mark drukt op enter en om hem heen verschijnt een kleine terein wagen "whahoe!" dan schurt mark naar naar beneden en springt van een par klifjes. Mark is bijna in het dorpje als een lampje op het dachbord knippert "wat? ia de enerie nu al op?"mark drukt op een knopje en de auto verdwijnt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 1:52 pm
~#Riku staat op en zucht voordat hij het dorp uitloopt en denkt "mischien is dit niet de juiste plek om naar mijn antwoorden te zoeken#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 2:11 am
'Dat meen je niet!' riep Edi verbaasd uit. '5 *dollar, euro, gulden?* is veelste duur voor dat lapje stof' '5 *autoriaanse munten* voor die stof meisje en anders ga je maar weg!' antwoorde de marktkoopman knorrig. Edi liet verontwaardigd wat lucht ontsnappen. 'Okay... ik geef je een deal 4 Autoria's voor die stof' De koopman aarzelde nog wat. 'aaah kom op!' 'Goed dan! maar ik wil je hier niet meer zien' zei de Koopman. Edi glimlachte, pakte de stof en gaf het geld. 'Prettig zaken met je gedaan te hebben...'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 8:13 am
Mark begint naar het stadje te lopen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2005 11:44 am
Zuchtend wandelde ze door een brede straat en schopte achteloos tegen een steentje. Een paar kraaien vlogen op. 'Blah...,' mompelde ze in zichzelf. Ze was op een marktplein uitgekomen. De hoeveelheid mensen maakte haar duizelig. Snel dook ze de mensenmassa in en jatte ondertussen een stuk fruit van een van de kramen. De koopvrouw merkte het niet eens op door de vele mensen waar ze haar handen al vol aan had. Tevreden nam Varoux een hap van de oranje-kleurige vrucht.
@Salthy Gebruik maar zilverstukken...ofzo... ._.' Of bedenk zelf een valute ^^' *inspiratieloos*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |