Welcome to Gaia! ::

Reply Urusei!
Meeting Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Alzheimer
Crew

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 12:26 am

Het is een beetje vroeg voor een meeting, maar ik wilde graag jullie mening peilen. 3nodding

Een mogelijke meeting is waarschijnlijk pas volgend jaar, maar als er nu al wat ideeen komen kan er over het organiseren van een meeting goed nagedacht worden. whee

Zo....ik wil graag van jullie weten wat jullie uberhaupt van het idee van een meeting vinden, wat voor jullie de beste plek is om een meeting te houden en welke activiteiten we dan zouden kunnen gaan doen.

Bij een meeting word er in ieder geval op een plek afgesproken die makkelijk te vinden hoort te zijn en waar een groot aantal mensen is. Verder zou het leuk zijn als je zonder ouders komt, maar als je ouders wat wantrouwig zijn ben ik best bereid om mijn telefoonnummer via PM aan een persoon te geven zodat ouders mij kunnen bellen met vragen. 3nodding

Aan een locatie dacht ik zelf aan Amsterdam of Utrecht, omdat die steden groot genoeg zijn voor een leuke dag en het ligt in het midden van het land. Misschien kunnen we ook meeten op de AnimeCon volgend jaar! ( http://www.animecon.nl )

Nou, kom op met ideeen! o.o
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 3:51 am

als het een keer in Leeuwarden is, vind ik het best....
ik ga niet naar amsterdan voor een dagje

-Mr.Torture-

Alzheimer
Crew

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 4:21 am

-Inferis911-
als het een keer in Leeuwarden is, vind ik het best....
ik ga niet naar amsterdan voor een dagje

....Tsjaa.....maar Leeuwarden ligt helemaal in het Noorden van het land, en dat is moeilijk bereikbaar voor veel leden. sweatdrop
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 5:40 am

ik kies UTRECHT, ps als je geen risico's wilt nemen, kan je gewoon een mobiel nummer geven *kwijlt over nieuw mobiel* keb een nieuwe!! XD mehehe mn oude was 2 maanden geleden doodgegaan stare

maaruhh ps ik kies voor utrecht is maar een 20 a 25 minuiten met de auto voor mij lolz

a_dragon_fly

Alzheimer
Crew

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 6:08 am

Tsja, als het aan mij lag zou ik het ook in Utrecht doen. xp
Het is een vrij grote stad met leuke winkels, en het is niet zo druk en vies als in Amsterdam. 3nodding
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 6:10 am

Alzheimer
Tsja, als het aan mij lag zou ik het ook in Utrecht doen. xp
Het is een vrij grote stad met leuke winkels, en het is niet zo druk en vies als in Amsterdam. 3nodding
lolz,
a-dam, ik kan daar toch nooit naar toe, en btw, mn ouders zouden het noit toelaten (alsof ik daar geen plannen voor heb-, *kamer deur open* ohh.. hoi pap.. en mam..)

a_dragon_fly

EbilKeeks

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 12:46 pm

Nah ik heb het geluk dat de owner van de guild een vriendin/klasgenoot van me is dus me ouders vinden het compleet nie erg xd , tboeit me nie egt wat we gaan doen alst maar beetje leuk word enzo whee
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:04 pm

hmmmm i dont know .... ik ga zaterdag naar utrecht tho maar dat is voor de opendag van de hku ^^ game design .. here i come razz

maar uhh .. premission van ouders ... hoe oud zijn jullie dan sweatdrop ik denk dat als ik mee ga .. ik me zo oud ga voelen xp

Goshujin Sama

Dapper Visionary

a_dragon_fly

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:30 pm

The Dark Hell
hmmmm i dont know .... ik ga zaterdag naar utrecht tho maar dat is voor de opendag van de hku ^^ game design .. here i come razz

maar uhh .. premission van ouders ... hoe oud zijn jullie dan sweatdrop ik denk dat als ik mee ga .. ik me zo oud ga voelen xp
14!! ouwegie
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:39 pm

a_dragon_fly
The Dark Hell

14!! ouwegie
ja volgens mij zijn er best veel rond die leeftijd neutral hmmm

Goshujin Sama

Dapper Visionary

a_dragon_fly

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:41 pm

The Dark Hell
a_dragon_fly
The Dark Hell

14!! ouwegie

nou vertel *U CANT HIDE IT FOR EVER U SCUM!*
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:45 pm

a_dragon_fly
The Dark Hell
a_dragon_fly
The Dark Hell

14!! ouwegie

ik ben 18 .. read the ik ben new thread xp

Goshujin Sama

Dapper Visionary

a_dragon_fly

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 2:04 pm

The Dark Hell
a_dragon_fly
The Dark Hell
a_dragon_fly
The Dark Hell

14!! ouwegie

al die pagina's.. im ben niet "despirate"
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 2:25 pm

a_dragon_fly
The Dark Hell
a_dragon_fly
The Dark Hell
a_dragon_fly
The Dark Hell

14!! ouwegie

al die pagina's.. im ben niet "despirate"
ach ja je weet maar nooit biggrin

Goshujin Sama

Dapper Visionary

Alzheimer
Crew

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 10:18 pm

The Dark Hell

16..... ninja En ik denk dat ik wel mag.

Maar je gaat zaterdag naar de open dag van de HKU? xd
Tering. Ik ook. Kwil iets met game design doen. =p
Reply
Urusei!

Goto Page: 1 2 3 ... 4 5 6 7 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out