|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 11:37 pm
Survival-horror games zijn spellen met een creepy setting en een horrorverhaal. Het uiteindelijke doel is toch om het verhaal tot een goed einde te leiden met je personage. ( Al loopt het niet altijd goed af....Silent Hill 2, anyone? <3 )
Maar ach...ik ben dus een survival-horror fan. Het spreekt me gewoon heel erg aan om in een interactieve horror-film te spelen die qua verhaal even goed is als films als bijvoorbeeld The Ring. Resident Evil ben ik allang op uitgekeken, maar games als Project Zero ( en dan vooral deel II o_o ) Silent Hill en Forbidden Siren ( oke, controls zuigen....) vond ik gewoon ongelofelijk goed.
Hier meer fanaten? surprised heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 6:16 am
ik vind res. evil aleen maar leuk omdat ik dan elke keer snacht's (naja vroeger, aka een tijdje trug) mn zus naar beneden lokte en haar de hele tijd liet schrikken, lol, ik wist niet dat iemand ooit zo hoog kon gillen!c O.O *hoort nog steeds een luid gesuis in oor*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 2:10 pm
ik hou ook wel van dat soort spellen
ik heb heel de resi evil series en ben al echt aan het wachten op 5 die trailer was al zo vet
probleem is dat ik geen ps2 heb dus een paar echt van die goede japanse horror games gaan mijn neus voorbij sweatdrop (Veel eigenlijk crying )
ik ben nu met sillent hill 3 op pc bezig en f.e.a.r. (al is dit meer een shooter heeft ie toch wel een hele berg creapyniss biggrin )
ik wil haunting ground hebben en de projects zero (mijn geld is op op moment anders had ik 2 gehaald voor de xbox) en der was ook nog zoon japanse game iets met een kloke toren ofzo en zoon japans school meidje (like always cool )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 10:23 pm
The Dark Hell ik hou ook wel van dat soort spellen ik heb heel de resi evil series en ben al echt aan het wachten op 5 die trailer was al zo vet probleem is dat ik geen ps2 heb dus een paar echt van die goede japanse horror games gaan mijn neus voorbij sweatdrop (Veel eigenlijk crying ) ik ben nu met sillent hill 3 op pc bezig en f.e.a.r. (al is dit meer een shooter heeft ie toch wel een hele berg creapyniss biggrin ) ik wil haunting ground hebben en de projects zero (mijn geld is op op moment anders had ik 2 gehaald voor de xbox) en der was ook nog zoon japanse game iets met een kloke toren ofzo en zoon japans school meidje (like always cool ) Silent Hill op de PC vond ik redelijk erg zuigen...o_o'' T speelt gewoon het lekkerst op een PS2, en omdat dat ding in de aanbieding is is het misschien een tip voor je om te vragen voor kerst? ;D
Project Zero is echt tering eng. En dan vooral deel 2. Qua verhaal en vele achtergrondinformatie is Silent Hill beter, maar Project Zero is echt wel een van de engste spellen ooit. In deel 2 heb je in de eerste 10 minuten dat je speelt een passage in een verlaten huis. Als je dan ineens in een kamer bent, en je wilt de gang weer opgaan, zie je ineens een tering enge geest. -_-'' T klinkt misschien niet eng, maar als je het speelt......wow...freaky. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 11:33 pm
Alzheimer The Dark Hell ik heb heel de resi evil series en ben al echt aan het wachten op 5 die trailer was al zo vet probleem is dat ik geen ps2 heb dus een paar echt van die goede japanse horror games gaan mijn neus voorbij sweatdrop (Veel eigenlijk crying ) ik ben nu met sillent hill 3 op pc bezig en f.e.a.r. (al is dit meer een shooter heeft ie toch wel een hele berg creapyniss biggrin ) ik wil haunting ground hebben en de projects zero (mijn geld is op op moment anders had ik 2 gehaald voor de xbox) en der was ook nog zoon japanse game iets met een kloke toren ofzo en zoon japans school meidje (like always cool ) Silent Hill op de PC vond ik redelijk erg zuigen...o_o'' T speelt gewoon het lekkerst op een PS2, en omdat dat ding in de aanbieding is is het misschien een tip voor je om te vragen voor kerst? ;D
Project Zero is echt tering eng. En dan vooral deel 2. Qua verhaal en vele achtergrondinformatie is Silent Hill beter, maar Project Zero is echt wel een van de engste spellen ooit. In deel 2 heb je in de eerste 10 minuten dat je speelt een passage in een verlaten huis. Als je dan ineens in een kamer bent, en je wilt de gang weer opgaan, zie je ineens een tering enge geest. -_-'' T klinkt misschien niet eng, maar als je het speelt......wow...freaky. gonk geloof ik best ik zelf leef me altijd veel te veel in als het op spellen neer komt 3nodding en ik hoef geen ps2 meer ik ga meteen voor de ps3 ofcource ik heb ook al de xbox 360 als ie uit is domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 5:42 am
The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell ik heb heel de resi evil series en ben al echt aan het wachten op 5 die trailer was al zo vet probleem is dat ik geen ps2 heb dus een paar echt van die goede japanse horror games gaan mijn neus voorbij sweatdrop (Veel eigenlijk crying ) ik ben nu met sillent hill 3 op pc bezig en f.e.a.r. (al is dit meer een shooter heeft ie toch wel een hele berg creapyniss biggrin ) ik wil haunting ground hebben en de projects zero (mijn geld is op op moment anders had ik 2 gehaald voor de xbox) en der was ook nog zoon japanse game iets met een kloke toren ofzo en zoon japans school meidje (like always cool ) Silent Hill op de PC vond ik redelijk erg zuigen...o_o'' T speelt gewoon het lekkerst op een PS2, en omdat dat ding in de aanbieding is is het misschien een tip voor je om te vragen voor kerst? ;D
Project Zero is echt tering eng. En dan vooral deel 2. Qua verhaal en vele achtergrondinformatie is Silent Hill beter, maar Project Zero is echt wel een van de engste spellen ooit. In deel 2 heb je in de eerste 10 minuten dat je speelt een passage in een verlaten huis. Als je dan ineens in een kamer bent, en je wilt de gang weer opgaan, zie je ineens een tering enge geest. -_-'' T klinkt misschien niet eng, maar als je het speelt......wow...freaky. gonk geloof ik best ik zelf leef me altijd veel te veel in als het op spellen neer komt 3nodding en ik hoef geen ps2 meer ik ga meteen voor de ps3 ofcource ik heb ook al de xbox 360 als ie uit is domokun x-box is kut.. VERRAAD SONY NIET!! lol ik heb umm in ttoaal 3 towers en 2 laptops 1 ps2 en ps1 + n64 nintendo , super nintendo, en een gamecube.. (ik houd van gamen.. goh ZOU JE DENKEN?) enuhh, ik had eerst ook een SEGA.. verkocht voor 60 euro XD (hopeloos) sommeige spellen zijn idd beter op de console btw XD x-bos is gewoon simpelweg kut.. oke hij kan veel aan maar microsoft moet aan alles behalve een console denken.. -_-;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 5:58 am
Ik heb Lang lang lang (enz. enz.) geleden Alice in Wonderland gespeelt ...
Jah nou niet gaan lache, maar ik bedoel de creepy versie stare Dan is heel Wonderland evil en creepy, en Alice moet ut dan redden zeg maar. Het enigste wat ik er van herinner was dat ik 1 nacht zelfs niet kon slape sweatdrop xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 7:01 am
The Dark Hell Alzheimer The Dark Hell ik heb heel de resi evil series en ben al echt aan het wachten op 5 die trailer was al zo vet probleem is dat ik geen ps2 heb dus een paar echt van die goede japanse horror games gaan mijn neus voorbij sweatdrop (Veel eigenlijk crying ) ik ben nu met sillent hill 3 op pc bezig en f.e.a.r. (al is dit meer een shooter heeft ie toch wel een hele berg creapyniss biggrin ) ik wil haunting ground hebben en de projects zero (mijn geld is op op moment anders had ik 2 gehaald voor de xbox) en der was ook nog zoon japanse game iets met een kloke toren ofzo en zoon japans school meidje (like always cool ) Silent Hill op de PC vond ik redelijk erg zuigen...o_o'' T speelt gewoon het lekkerst op een PS2, en omdat dat ding in de aanbieding is is het misschien een tip voor je om te vragen voor kerst? ;D
Project Zero is echt tering eng. En dan vooral deel 2. Qua verhaal en vele achtergrondinformatie is Silent Hill beter, maar Project Zero is echt wel een van de engste spellen ooit. In deel 2 heb je in de eerste 10 minuten dat je speelt een passage in een verlaten huis. Als je dan ineens in een kamer bent, en je wilt de gang weer opgaan, zie je ineens een tering enge geest. -_-'' T klinkt misschien niet eng, maar als je het speelt......wow...freaky. gonk geloof ik best ik zelf leef me altijd veel te veel in als het op spellen neer komt 3nodding en ik hoef geen ps2 meer ik ga meteen voor de ps3 ofcource ik heb ook al de xbox 360 als ie uit is domokun PS3 komt toch pas eind 2006/begin 2007 uit? Dan kan je lang wachten. o.o''
@Salthy OMG! Dat spel is leuk. xd Ik heb hem nog steeds ergens liggen als het goed is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 15, 2005 9:34 am
a_dragon_fly x-box is kut.. VERRAAD SONY NIET!! lol ik heb umm in ttoaal 3 towers en 2 laptops 1 ps2 en ps1 + n64 nintendo , super nintendo, en een gamecube.. (ik houd van gamen.. goh ZOU JE DENKEN?) enuhh, ik had eerst ook een SEGA.. verkocht voor 60 euro XD (hopeloos) sommeige spellen zijn idd beter op de console btw XD x-bos is gewoon simpelweg kut.. oke hij kan veel aan maar microsoft moet aan alles behalve een console denken.. -_-; beetje opscheppen he ...... stare kan ik ook xd ik heb - 8bit nintendo met zelda whoohoo - gameboy pocket - 2 gameboy colors (had er 1 overgekocht van een maat van mij voor 15 euro, mijne zaten krassen op het scherm) - 1 gb advanced - 1 gb sp zelda edition en movie player ervoor (woot anime op je gameboy, toen was dat echt vet) -n64 -gamecube -psx (grote) -ps1 (kleine) -psp (ofcource) -xbox - ik heb ook al mijn preorder kit voor mijn xbox 360 domokun -laptop - 2 pentium 4's (ik heb zoon 6 weken geleden de 2de gehaald. woot netwerk gamen) en xbox is cool, xbox heeft doa extreem beach volyball domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 12:31 am
The Dark Hell a_dragon_fly x-box is kut.. VERRAAD SONY NIET!! lol ik heb umm in ttoaal 3 towers en 2 laptops 1 ps2 en ps1 + n64 nintendo , super nintendo, en een gamecube.. (ik houd van gamen.. goh ZOU JE DENKEN?) enuhh, ik had eerst ook een SEGA.. verkocht voor 60 euro XD (hopeloos) sommeige spellen zijn idd beter op de console btw XD x-bos is gewoon simpelweg kut.. oke hij kan veel aan maar microsoft moet aan alles behalve een console denken.. -_-; beetje opscheppen he ...... stare kan ik ook xd ik heb - 8bit nintendo met zelda whoohoo - gameboy pocket - 2 gameboy colors (had er 1 overgekocht van een maat van mij voor 15 euro, mijne zaten krassen op het scherm) - 1 gb advanced - 1 gb sp zelda edition en movie player ervoor (woot anime op je gameboy, toen was dat echt vet) -n64 -gamecube -psx (grote) -ps1 (kleine) -psp (ofcource) -xbox - ik heb ook al mijn preorder kit voor mijn xbox 360 domokun -laptop - 2 pentium 4's (ik heb zoon 6 weken geleden de 2de gehaald. woot netwerk gamen) en xbox is cool, xbox heeft doa extreem beach volyball domokun 1.. ik ging niet opscheppen, 2 ik heb een sony u50, die is even goed als een goede pc, dat ding is zo groot als ik volwassen mannen-hand (je weet wel, met van die worsten vingers)ik kan wel ff kijken of mn broer er foto's van heefd op zn website ennuhh ik heb ook die zelda editie sp, en t spel 2 x uitgespeeld (er zijn niet zoveel leuke spellen lol) en ik heb een asus pocket pc, de sony u50 als ik al zij en jammer genoeg is mn broer in t bezit van een i-pod stare *ik heb m 4 keer geprobeert m -op te blazen -te verbranden -van 8 hoog te gooien -en m aan mn katten te voeren.. geen van alle is gelukt..* ik heb ook nog kwa huisdieren 8 katten 1 hond 1 hamster 2 gerbillen 1 kenijn en 4 cavia's XD mhuhahahaha lol (IM CRAZEY!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 10:10 am
Resident Evil en Silent Hill reeksen schoppen kont! En Project Zero vond ik eng ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 3:17 pm
a_dragon_fly 1.. ik ging niet opscheppen, 2 ik heb een sony u50, die is even goed als een goede pc, dat ding is zo groot als ik volwassen mannen-hand (je weet wel, met van die worsten vingers)ik kan wel ff kijken of mn broer er foto's van heefd op zn website ennuhh ik heb ook die zelda editie sp, en t spel 2 x uitgespeeld (er zijn niet zoveel leuke spellen lol) en ik heb een asus pocket pc, de sony u50 als ik al zij en jammer genoeg is mn broer in t bezit van een i-pod stare *ik heb m 4 keer geprobeert m -op te blazen -te verbranden -van 8 hoog te gooien -en m aan mn katten te voeren.. geen van alle is gelukt..* ik heb ook nog kwa huisdieren 8 katten 1 hond 1 hamster 2 gerbillen 1 kenijn en 4 cavia's XD mhuhahahaha lol (IM CRAZEY!!) lol ik haat huisdieren als ik er eenmaal voor moet zorgen wij hebben 2 honden en 2 katten en ik wil die eten met kerst maar mag niet van mijn ouders domokun (kut beesten laten overal haren liggen -__-) en op gb sp vindt ik de goldensun spellen ook erg goed hoor 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|