|
|
|
|
|
~Chandni Norwood~Assasin~
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 10:13 am
O.o, zo'n jongen bij mij op school die'k leuk vind heeft een felgele tas en hij draagt soms van die felgele kleren aan en uberhaupt zijn al zn schriften geel, zijn kaft is ook geel O.o... dus kben beetje geel obsessed geworden ^^ dat zie je aan mn avater, maar kep de kleur geel ook gekozen, omdat de maan geel is, kben ook maantjes obsessed xD
Maar nu... Waarom is je avater zo zoals die nu is? =D Waarom per se DIE kleuren of DIE items =D
Benk wel benieuwd naar ^^ ___________________________________________________ ~* heart Fantaboy heart *~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 1:04 pm
kHeb nog nie alle spullen diek wil maar, tis gewoon watk leuk vind, niet echt ergens op gebasseerd. De prisoner's shackles zijn ook omdatk ze leuk zijn en omdat een vriend van me ze ook leuk vind maar daar zalk nie verder op in gaan whee ..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2005 12:38 am
EbilKeeks kHeb nog nie alle spullen diek wil maar, tis gewoon watk leuk vind, niet echt ergens op gebasseerd. De prisoner's shackles zijn ook omdatk ze leuk zijn en omdat een vriend van me ze ook leuk vind maar daar zalk nie verder op in gaan whee .. whee , ok, dank dank dat je hebt gereageerd 4laugh heart ___________________________________________________ ~* heart Fantaboy heart *~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2005 6:43 am
Ooit het spel Silent Hill gespeelt? surprised Dat is een survival-horror spel met een teringziek verhaal.
Nou, op een gegeven moment speel je een level in een ziekenhuis waar zusters rond lopen die er niet echt gezond uitzien......ik vond ze behoorlijk cool dus m'n avatar is daar lichtelijk op gebaseerd.... xd De orginaliteit spettert er niet vanaf, maar ik ben er in korte tijd erg gehecht aan geworden....<3 Zo erg gehecht dat ik niet van plan ben om ooit weer AT-er ( AT=Avatar Talk) te worden. o_o''
Op deze Silent Hill personages is m'n avatar dus gebaseerd... De bovenste is een Bobblehead Nurse, een monster. De onderste is een personage uit SH1, Lisa Garland. 3nodding 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 3:22 am
Alzheimer Ooit het spel Silent Hill gespeelt? surprised Dat is een survival-horror spel met een teringziek verhaal.
Nou, op een gegeven moment speel je een level in een ziekenhuis waar zusters rond lopen die er niet echt gezond uitzien......ik vond ze behoorlijk cool dus m'n avatar is daar lichtelijk op gebaseerd.... xd De orginaliteit spettert er niet vanaf, maar ik ben er in korte tijd erg gehecht aan geworden....<3 Zo erg gehecht dat ik niet van plan ben om ooit weer AT-er ( AT=Avatar Talk) te worden. o_o''
Op deze Silent Hill personages is m'n avatar dus gebaseerd... De bovenste is een Bobblehead Nurse, een monster. De onderste is een personage uit SH1, Lisa Garland. 3nodding   heart Aishiteru Hikaru! heart ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ | O.o, die bovenste is eeeeng, maar het is je wel goed gelukt XD... Jouw avi is echt origineel niej veel mensen lopen zo rond, tenminste... ben er nog tegengekomen ninja | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* heart Fantaboy heart *~

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 13, 2005 11:33 pm
~Chandni Norwood~Assasin~ Alzheimer Ooit het spel Silent Hill gespeelt? surprised Dat is een survival-horror spel met een teringziek verhaal.
Op deze Silent Hill personages is m'n avatar dus gebaseerd... De bovenste is een Bobblehead Nurse, een monster. De onderste is een personage uit SH1, Lisa Garland. 3nodding   heart Aishiteru Hikaru! heart ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ | O.o, die bovenste is eeeeng, maar het is je wel goed gelukt XD... Jouw avi is echt origineel niej veel mensen lopen zo rond, tenminste... ben er nog tegengekomen ninja | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~* heart Fantaboy heart *~
 Die eng? surprised
Deel 4 heeft nog ziekelijkere monsters. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 16, 2005 9:45 am
Mijn avatar is heel simple uit te leggen. Ik ben volger van de duisternis en dat laat ik graag zien domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 9:56 am
Mijn avy is gebaseerd opmijzelf, duister en vaag ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 4:53 am
-Inferis911- Mijn avy is gebaseerd opmijzelf, duister en vaag ninja das mooi sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 5:41 am
umm random.. lol ik weet zelf ook niet hoe ik ben... (naast wat voor'n humor ik leuk vind weliswaar.. sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 1:42 pm
~#mijn avi is gebaseerd op waar ik van hou the darkside#~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 5:49 am
En een poppetje wat op je been rijdt? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 5:39 am
Ik wil nog veel duurdere items.. maar wat ik nu heb.. ik kijk gewoon watl euk is.. wat ik leuk vind.. wat ik vind passen.. zelf loop ik er neit z0w bY in het echt.. tis gewoon fantasie bY my.. wat ik leuk vind =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 09, 2005 8:40 am
Ze zouden raar opkijken als ze jou, met een vis op je hoofd zien, Gwen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 12:26 pm
Meh, Mysterieus o.o Jaja, gebasseerd op mezelf dus..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |