|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 5:38 am
Wat denken jullie wat de zin van het leven is?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 6:58 am
Een doel vinden die je waard vind om na te streven. Naast dat...is het leven nogal nutteloos lijkt me.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~Chandni Norwood~Assasin~
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 9:43 am
Alzheimer Een doel vinden die je waard vind om na te streven. Naast dat...is het leven nogal nutteloos lijkt me. hm... maar ik leef voor vrienden en de liefde van mijn leven (als ik die ooit zal vinden) en voor mijn toekomst en ohwjah... O.o, kwil gwoon weten of er iemand is die van em houd D:, verder... mocht allah niet willen dat ik een toekomst heb, dan vertel ik jullie effe mijn ubermega grootste doel: Leven als een goede moslim, zodat ik het waard ben om naar de hemel te gaan! 
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 12:16 pm
Voor mij is het leven een eeuwige zoektocht. Je zult nooit vinden waar je naar zoekt, je zult nooit tevreden zijn. Want elke keer als je iets hebt wil je weer iets anders, het stopt niet. En dan uiteindelijk ga je dood, nooit gevonden waar je eigenlijk naar zocht. Toch zie ik het niet zo somber in als het lijkt, want zoals het moraal van 1 van mijn favo films: Het maakt me niet uit of ik ooit m'n doel zal bereiken, want het is de zoektocht die me gelukkig maakt. (Iets in die trant sorry als het ietsie anders is xd ) En eigenlijk is liefde en vriendschap het enige wat me boeit in het leven, de rest is slechts een bonus.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 12, 2005 10:39 am
op moment doen wat ik elke dag doe ... mezelf zijn ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 2:56 am
leef....
gemiddeld 73 jaar later..
dood....
e-voila, mijn mening ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 18, 2005 8:40 am
a_dragon_fly leef....
dood....
e-voila, mijn mening ^^ kort maar krachtig 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 3:39 am
The Dark Hell a_dragon_fly leef....
dood....
e-voila, mijn mening ^^ kort maar krachtig 3nodding domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 4:33 am
OMG o.o Ik krijg flashbacks van de godsdienst lessen o.o
ik weet de zin van mijn leven nog niet zeker, maar ik denk dat het zo is dat iedereen hier op de aarbol een doel of een bedoeling heeft.. Maar ik wil er ook de vraag bij stellen... Waarom bestaat de gehele mensheid Uberhaupt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 19, 2005 8:43 am
kiek OMG o.o Ik krijg flashbacks van de godsdienst lessen o.o ik weet de zin van mijn leven nog niet zeker, maar ik denk dat het zo is dat iedereen hier op de aarbol een doel of een bedoeling heeft.. Maar ik wil er ook de vraag bij stellen... Waarom bestaat de gehele mensheid Uberhaupt? ik blijf bij mijn stelling dat de aarde plat is stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 21, 2005 2:06 pm
Hhm, hele goeie vraag. Ik sta al jaren achter het idee vast dat het leven draait om voortplanting en het voortbestaan van het menselijk ras. Misschien een beetje vergezocht, maar goed genoeg voor mij. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 8:35 am
Dit is de zin van het leven xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 8:44 am
Kavauras Hhm, hele goeie vraag. Ik sta al jaren achter het idee vast dat het leven draait om voortplanting en het voortbestaan van het menselijk ras. Misschien een beetje vergezocht, maar goed genoeg voor mij. ;D maar waarom zou de mens zich dan voort moeten planten... voor welk doel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 9:39 am
Kavauras Hhm, hele goeie vraag. Ik sta al jaren achter het idee vast dat het leven draait om voortplanting en het voortbestaan van het menselijk ras. Misschien een beetje vergezocht, maar goed genoeg voor mij. ;D Mee eens. Ik geloof dat mensen gewoon dieren zijn.. en dat we net als dieren alleen op de wereld zijn om ons voort te planten en ons ras in leven te houden... nu hebben mensen een zelfbewustzijn en kunnen ze nadenken bij wat ze doen, dat maakt ze dan net ff iets anders dan dieren en kunnen ze naast alleen bezig zijn met voortplanten ervoor kiezen om andere dingen te doen met hun leven... maar ik geloof dat er naast voortplanting geen zin is in het menselijk leven... alleen wat je zelf misschien voor doel kiest 3nodding Dieren planten zich ook voor om het ras in leven te houden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 22, 2005 10:40 am
Miaka_me Kavauras Hhm, hele goeie vraag. Ik sta al jaren achter het idee vast dat het leven draait om voortplanting en het voortbestaan van het menselijk ras. Misschien een beetje vergezocht, maar goed genoeg voor mij. ;D Mee eens. Ik geloof dat mensen gewoon dieren zijn.. en dat we net als dieren alleen op de wereld zijn om ons voort te planten en ons ras in leven te houden... nu hebben mensen een zelfbewustzijn en kunnen ze nadenken bij wat ze doen, dat maakt ze dan net ff iets anders dan dieren en kunnen ze naast alleen bezig zijn met voortplanten ervoor kiezen om andere dingen te doen met hun leven... maar ik geloof dat er naast voortplanting geen zin is in het menselijk leven... alleen wat je zelf misschien voor doel kiest 3nodding Dieren planten zich ook voor om het ras in leven te houden... maar meestal maken wij daar een eind aan ..... dus misschien zijn wel een vloek ofzo gemaakt om alles te doden want dat is toch wel he gene waar idereen mee bezig is elke dag, al heb je het niet door ^^ want al ben je vegitarier ofzo dan nog steeds vermoord je beesten ^^ want het eten wat je dan eet is weer door machines gemaakt en die laten afvalstoffen achter en daar zijn waarschijnlijk ook wel ergens beesten van dood gegaan .. dus hoe je het ook bekijkt .. we maken alles kapot ^^ en dat kan ook ons zin van het leven zijn 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |