|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 02, 2009 12:54 pm
Tja, der er ikke så meget at sige om mig. razz Jeg er 15 år og kommer fra Frederiksværk (befinder sig på Nordsjælland) og jeg er i afslutningen af 1.g. c: Jeg bliver 16 den 17. november og bor sammen med mine ikke-separerede forældre og lillebror. Jeg er en rp-addict, elsker at læse manga og holder meget af mine 2 skildpadder, Ping & Pong xD, og mine 3 katte.
Men det var ihvertfald det mest centrale. xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 03, 2009 10:49 am
。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。
{ Hei og et stort velkommen til guilden, håber du vil få en rigtig god oplevelse med at være her. ^_^ Har lige et spørgsmål men hvad er rp-addict? }
~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 04, 2009 5:31 am
Newer 。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。
{ Hei og et stort velkommen til guilden, håber du vil få en rigtig god oplevelse med at være her. ^_^ Har lige et spørgsmål men hvad er rp-addict? }
~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~ Tusind mange tak. c: Et rp er et roleplay, også kaldet rollespil på dansk. c: Addicted er afhængig, så med andre ord er jeg afhængig af rollespil. ^-^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 13, 2009 1:05 pm
。.:・゚‘゚*・.。.:*:.。.・*゚’゚・:.。
{ åh okay jeg ved nu godt hvad roleplay og addicted betyder, først da jeg læste din intro troede jeg at du havde glemt at skrive et a i dit RP sweatdrop }
~♡ⓛⓞⓥⓔ♡~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 03, 2009 1:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 3:14 am
hej jeg hedder Sine og er 15 år, kommer fra gilleleje !!! jeg har en mor en far og en søs, jeg har en hest en undulat, kanin,fisk =p jeg skal i 9 klasse på mandag, elsker Twilight sagaerne !! og manga/anime, er god til at tegne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hvad mere vil i vide ? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|