|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 11:58 am
Någon som har lust att köpa en guild för 15k? surprised orkar inte ha kvar min.... den är bara där och skräpar SÅLD!
till cassandra
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:10 pm
Man kan bara äga en va?
Fast... jag har ju massa mules xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:18 pm
Cassandra G Varcolaci Man kan bara äga en va? Fast... jag har ju massa mules xD girig? xD J/K
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:24 pm
Nääää! Faktiskt inte, tänkte bara att jag kunde fixa en vampyr/varulvs guild, borde ju finnas massor med 'fans'..
Den går kanske bättre än min första guild xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:25 pm
Cassandra G Varcolaci Nääää! Faktiskt inte, tänkte bara att jag kunde fixa en vampyr/varulvs guild, borde ju finnas massor med 'fans'.. Den går kanske bättre än min första guild xD vill du köpa då? surprised skicka bara pengar så invitar jag dig och gör dig till ägare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:35 pm
Vänta lite, måste bestämma mig för vilken av mina mules jag ska använda xD Hmm.. möjligen Moonromanticism
(skickar guldet från Narcissa)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:36 pm
Cassandra G Varcolaci Vänta lite, måste bestämma mig för vilken av mina mules jag ska använda xD Hmm.. möjligen Moonromanticism (skickar guldet från Narcissa) ok invite skickad till moonromanticism
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:40 pm
Yush! Bara att börja krångla igen xD
Måste försöka hitta någon som kan vara delägare, jag lär inte kunna hålla den själv >_> ... <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:40 pm
jag är för lat för att orka xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:42 pm
Hahaha vilken överraskning! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:43 pm
tyst.... xD jag orkar bara inte sitta vid datorn varje kväll man måste ju vara ute och leka peddobear ibland också
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:46 pm
Nej, du är dalahästens egna lilla latmask.. *flinar*
Edit: nej, nu måste jag logga ut, annars orkar jag aldrig gå till jobbet imorgon..
God natt.. och tack for guilden! *poff*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 12, 2009 12:55 pm
det där var ju lågt... men ja jag liknar väl en mask litegrann och lat är ju alla, mer eller mindre.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|