|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 4:36 am
Gejat van Lanzer, maar oke. xd Ik post hier alle updates in de Guild. Ande leden gelieve niet posten. Posts worden gedeleted. 3nodding Reacties kunnen in het Feedback Topic.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 5:00 am
Vandaag een paar subfora toegevoegd en het merendeel van de topics daarin overgebracht. 3nodding Als er meer geld in de Guildpot zit zal ik meer toevoegen, maar hopelijk zijn de fora die er nu zijn genoeg. whee Ook zal er een nieuw Crewteam komen, die hopelijk veel post zodat de Guild levend blijft. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 10:41 pm
Hopelijk wat vragen beantwoord, waarvan het gevolg waarschijnlijk is dat ik er weer wat Gaians bij heb die me niet aardig vinden. Het spijt me zeer om te zeggen, maar de reden dat ik een nieuw Crew-Team wil, is zodat de Guild draaiende blijft met een redelijk aantal posts per dag en een Crew-Team dat objectief kan kijken naar de gang van zaken hier. Hopelijk valt dat te begrijpen. Ik weet dat ik bot over kan komen, maar als je dit leest bedenk dan dit: Dit is het internet. Ik reageer hier misschien wel bot, maar dat bedoel ik helemaal niet zo. xd
Verder ben ik erg druk met school, wat de reden is dat ik niet veel lange post maak in de Guild. Ik moet op de een of andere reden een boekverslag in elkaar zien te flansen, een schets voor een mangaproject af zien te krijgen en een paar moeilijke toetsen zien te leren. gonk Hierdoor kan ik dit weekend pas aan de slag met eht Crew-Team. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 10:56 pm
Er is een nieuw subforum bij; Avatar Praat! Ik ben van plan om de subfora in de toekomst door middel van een poll te laten kiezen. whee Bedankt voor de donaties iedereen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 14, 2005 5:15 am
Alzheimer heeft internet arrest. Het zat er al een tijdje aan te komen, maar nu is het gebeurd. Komende zaterdag kan ik weer op internet, maar tot die tijd kan ik 's ochtends nog een tijdje stiekem op internet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 12:28 am
Sorry, dat ik wat inactief de laatste tijd was, maar dit komt omdat ik nog wat andere dingen te regelen had. Ik heb wat persoonlijke dingen om af te handelen die op de eerste plaats komen [ duh ] en ik vond het ZEER belangrijk om Tales Of Symphonia uit te spelen. xd [ Wat een roteinde trouwens, Kratos, you jerk. mad ] Hopelijk hebben jullie in ieder geval een fijne kerst gehad en op naar 2006!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 10:52 am
De komende week zal ik iets minder online zijn omdat we bezig zijn met de voorbereidingen van mijn Super Sweet Sixteen party. xD [ 13 Januari, keep it in your mind. D< ] De foto's van dronken gekken kan je over 3 weken op eigen risico aanvragen. o_o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |