|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 11:32 am
Uhm....dit is m'n eerste fanfiction met orginele karakters...dus niet gebaseerd op een bestaande serie ofzo....naja..ik post het hier. Post maar wat je er van vind. So be it. xd Ik heb in ieder geval veel aan onderbouwend commentaar, zodat ik daar gebruik kan maken als ik verder schrijf. <3
Elk hoofdstuk van m'n verhaal is vanuit het perspectief van een ander personage. De hoofdstukken zullen ook verschillen in lengte. Dat jullie dat weten. <3
En als jullie suggesties hebben voor een titel of personages, post ze graag! =D
Personages: ( tot nu toe <3 )
Lorelei Varoux Lorelei Varoux is een jong meisje dat verbannen word uit haar dorp vanwege haar agressieve gedrag jegens anderen. Ze is nogal impulsief en denkt niet veel na voordat ze iets uitvoerd. Nadat ze verbannen uit haar dorp is noemt ze zichzelf Varoux. Haar voornaam, Lorelei, geeft ze aan haar gigantische zwaard.
Grimm Grimm is een stille jongeman die met zijn zeis de wereld rondreist. En, als je het nog niet geraden hebt; hij is ook wel de Grimm Reaper, of gewoonweg de Dood. Zijn werk bestaat uit het doden van mensen die, beslist door het lot, dood hoorden te zijn, maar dat op de een of andere manier niet zijn. Grimm snapt niet echt veel van menselijke emoties.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 01, 2005 11:33 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 9:03 am
Hmm, goed verhaal, goed gebruik van woorden. Maar je moet niet te snel gaan met gebeurtenissen, ik bedoel je mag wel snel gaan als het toch weinig betekenis voor de verdere verhaallijn, maar hier ging je echt van het ene op het andere, ik had niet het gevoel dat het geleidelijk ging. Niet gemeen bedoeld ofzo want ik heb hier ook problemen mee, ik wil juist dat de intro snel is zodatk snel met de spannendere dingen kan beginnen xp . Maar ik hoop er graag meer van te zien snel heart heart heart whee (Hoop dat je hieraan iets heb wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 9:50 am
EbilKeeks Hmm, goed verhaal, goed gebruik van woorden. Maar je moet niet te snel gaan met gebeurtenissen, ik bedoel je mag wel snel gaan als het toch weinig betekenis voor de verdere verhaallijn, maar hier ging je echt van het ene op het andere, ik had niet het gevoel dat het geleidelijk ging. Niet gemeen bedoeld ofzo want ik heb hier ook problemen mee, ik wil juist dat de intro snel is zodatk snel met de spannendere dingen kan beginnen xp . Maar ik hoop er graag meer van te zien snel heart heart heart whee (Hoop dat je hieraan iets heb wink ) *blaat* je hebt gelijk, en als ik tijd heb zal ik het wel uitbreiden. 3nodding Alhoewel, ik heb een tijd geleden eerder fics geschreven die veel uitgebreider waren en daardoor iets TE uitgebreid werden. xd
Tq voor het commentaar, ik doe er wat aan. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 10:06 am
Alzheimer EbilKeeks Hmm, goed verhaal, goed gebruik van woorden. Maar je moet niet te snel gaan met gebeurtenissen, ik bedoel je mag wel snel gaan als het toch weinig betekenis voor de verdere verhaallijn, maar hier ging je echt van het ene op het andere, ik had niet het gevoel dat het geleidelijk ging. Niet gemeen bedoeld ofzo want ik heb hier ook problemen mee, ik wil juist dat de intro snel is zodatk snel met de spannendere dingen kan beginnen xp . Maar ik hoop er graag meer van te zien snel heart heart heart whee (Hoop dat je hieraan iets heb wink ) *blaat* je hebt gelijk, en als ik tijd heb zal ik het wel uitbreiden. 3nodding Alhoewel, ik heb een tijd geleden eerder fics geschreven die veel uitgebreider waren en daardoor iets TE uitgebreid werden. xd
Tq voor het commentaar, ik doe er wat aan. <3Ooit lotr gelezen stare ? Gast doet dr 3 pagina's over om een grassprietje te beschrijven..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 05, 2005 10:45 am
EbilKeeks Alzheimer EbilKeeks Hmm, goed verhaal, goed gebruik van woorden. Maar je moet niet te snel gaan met gebeurtenissen, ik bedoel je mag wel snel gaan als het toch weinig betekenis voor de verdere verhaallijn, maar hier ging je echt van het ene op het andere, ik had niet het gevoel dat het geleidelijk ging. Niet gemeen bedoeld ofzo want ik heb hier ook problemen mee, ik wil juist dat de intro snel is zodatk snel met de spannendere dingen kan beginnen xp . Maar ik hoop er graag meer van te zien snel heart heart heart whee (Hoop dat je hieraan iets heb wink ) *blaat* je hebt gelijk, en als ik tijd heb zal ik het wel uitbreiden. 3nodding Alhoewel, ik heb een tijd geleden eerder fics geschreven die veel uitgebreider waren en daardoor iets TE uitgebreid werden. xd
Tq voor het commentaar, ik doe er wat aan. <3Ooit lotr gelezen stare ? Gast doet dr 3 pagina's over om een grassprietje te beschrijven.. lol Bij wijze van spreken deed ik dat ook. Tolkien van nog wel mee. ooit de Illias gelezen? dat is pas erg. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 7:19 am
Dus, wanneer komen die andere chapters xp ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 07, 2005 10:38 am
EbilKeeks Dus, wanneer komen die andere chapters xp ? Niet deze week. =p Te druk met toetsen. En andere stuff, zoals de schetsen voor die godver manga opdracht van Tekenen >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 08, 2005 10:15 am
Alzheimer EbilKeeks Dus, wanneer komen die andere chapters xp ? Niet deze week. =p Te druk met toetsen. En andere stuff, zoals de schetsen voor die godver manga opdracht van Tekenen >_<Owja ******** kmoet ook nog dingen doen voor tekenen, gaaaaah gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 09, 2005 10:40 pm
EbilKeeks Alzheimer EbilKeeks Dus, wanneer komen die andere chapters xp ? Niet deze week. =p Te druk met toetsen. En andere stuff, zoals de schetsen voor die godver manga opdracht van Tekenen >_<Owja ******** kmoet ook nog dingen doen voor tekenen, gaaaaah gonk Tsja, en een boze LemLem vind ikzelf toch wel wat erger dan een fanfic die ik later pas kan afmaken. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~Chandni Norwood~Assasin~
|
Posted: Fri Nov 11, 2005 9:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 17, 2005 2:20 am
Alzheimer EbilKeeks Alzheimer EbilKeeks Hmm, goed verhaal, goed gebruik van woorden. Maar je moet niet te snel gaan met gebeurtenissen, ik bedoel je mag wel snel gaan als het toch weinig betekenis voor de verdere verhaallijn, maar hier ging je echt van het ene op het andere, ik had niet het gevoel dat het geleidelijk ging. Niet gemeen bedoeld ofzo want ik heb hier ook problemen mee, ik wil juist dat de intro snel is zodatk snel met de spannendere dingen kan beginnen xp . Maar ik hoop er graag meer van te zien snel heart heart heart whee (Hoop dat je hieraan iets heb wink ) *blaat* je hebt gelijk, en als ik tijd heb zal ik het wel uitbreiden. 3nodding Alhoewel, ik heb een tijd geleden eerder fics geschreven die veel uitgebreider waren en daardoor iets TE uitgebreid werden. xd
Tq voor het commentaar, ik doe er wat aan. <3Ooit lotr gelezen stare ? Gast doet dr 3 pagina's over om een grassprietje te beschrijven.. lol Bij wijze van spreken deed ik dat ook. Tolkien van nog wel mee. ooit de Illias gelezen? dat is pas erg. surprised O_O;; kzit hier bij Nederlands en die vent was net de illias aant beschrijven, meh kzal er maar niet aan beginnen surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|