|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 1:36 am
Heb je dat gezien er zijn donkere kiki's! Wie gaat ze allemaal halen? Ik wel als ik er vandaag nog 2k bij verdien cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 3:32 am
lol, heb een stuk of 26 Letters in m'n inventory. Als die kutkrengen net zo veel omhoog gaan in prijs als de normale KiKi's word ik misschien nog eens miljonair.
Maar ikzelf vind dat blauwe windscherm geval mooier.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 4:22 am
Ja maar de Coco is zwart ! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 5:07 am
Jah maar ze zijn ook duur!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 5:59 am
Och, die prijs gaat wel omlaag. Als er net een nieuwe Donation item uit is worden die altijd vreselijk gehypt, maar een weekje daarna zijn de prijzen een stuk gezakt. Kijk maar naar de Pandy packs. Eerst waren ze ongeveer 9k, nu ligt het rond de 3.5k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 6:33 am
Ik heb nu zo'n lieve CoCo... Shadow fax heet deze blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 6:44 am
rofl
De twee die ik heb opengemaakt heten Bliep en Blop. Geen zin in ze te equippen omdat dan m'n Rufus cosplay verpest word. <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 6:49 am
Mr. Rufus Och, die prijs gaat wel omlaag. Als er net een nieuwe Donation item uit is worden die altijd vreselijk gehypt, maar een weekje daarna zijn de prijzen een stuk gezakt. Kijk maar naar de Pandy packs. Eerst waren ze ongeveer 9k, nu ligt het rond de 3.5k. Ja maar de eerste Kiki was nog al populair dus bij deze dingen zou ik het maar niet zo zeker zijn..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 6:57 am
Maikel88 Mr. Rufus Och, die prijs gaat wel omlaag. Als er net een nieuwe Donation item uit is worden die altijd vreselijk gehypt, maar een weekje daarna zijn de prijzen een stuk gezakt. Kijk maar naar de Pandy packs. Eerst waren ze ongeveer 9k, nu ligt het rond de 3.5k. Ja maar de eerste Kiki was nog al populair dus bij deze dingen zou ik het maar niet zo zeker zijn.. Het zal uiteindelijk misschien 2-5k verschillen. Het zijn twee tegenovergestelde kleuren. De ene helft vind zwart leuker, en de andere helft wit. Een beetje als dat Nitemare/Angelic gedoe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:27 am
Mr. Rufus rofl
De twee die ik heb opengemaakt heten Bliep en Blop. Geen zin in ze te equippen omdat dan m'n Rufus cosplay verpest word. <3 Zal ik er een kunen kopen??????????? 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
[NL]Hylian Knight Link[Nl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 7:32 am
Link-Saver-of-Hyrule Mr. Rufus rofl
De twee die ik heb opengemaakt heten Bliep en Blop. Geen zin in ze te equippen omdat dan m'n Rufus cosplay verpest word. <3 Zal ik er een kunen kopen??????????? 3nodding Is goed, maar dan wacht ik eerst een dag of 5 zodat de prijzen redelijk normaal zijn en ik beter een prijs kan bepalen. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:20 am
verkoopt er hier iemand ze coco kittie?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:45 am
ik heb er ook een ze zijn gaver als die witte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 9:58 am
[-freaky stormfighter-] ik heb er ook een ze zijn gaver als die witte - knuffelt zijn katje en zet em daarna weer terug ninja -
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 24, 2005 11:41 am
Mr. Rufus Maikel88 Mr. Rufus Och, die prijs gaat wel omlaag. Als er net een nieuwe Donation item uit is worden die altijd vreselijk gehypt, maar een weekje daarna zijn de prijzen een stuk gezakt. Kijk maar naar de Pandy packs. Eerst waren ze ongeveer 9k, nu ligt het rond de 3.5k. Ja maar de eerste Kiki was nog al populair dus bij deze dingen zou ik het maar niet zo zeker zijn.. Het zal uiteindelijk misschien 2-5k verschillen. Het zijn twee tegenovergestelde kleuren. De ene helft vind zwart leuker, en de andere helft wit. Een beetje als dat Nitemare/Angelic gedoe.Dan word een coco dus ook rond de 50K prima hoor 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |